Søgning på: historie noter hf. Resultater: 3941 til 3960 af 33009
-
analyse af every race, colour,nation and religion on earth. nogen der har været oppe i mundtligt engelsk i den tekst
Forumindlægnogen der har været oppe i mundtlig engelsk i den tekst og hvordan greb i den an det er hf b niveau -
Medicinstudiet
ForumindlægHej Jeg er oprindeligt uddannet fængselsfunktionær og bestod i den forbindelse alle mine eksamener med karaktere over 10. Min sidste eksamen bestod jeg med et 13 tal. Jeg er gået i gang med en hf over 3 år. I år har jeg Dansk på A-niveau, engelsk på B-niveau og Samfundsfag på B-niveau og skal til... -
Bevis for en sætning
ForumindlægHej Er der nogle af jer, der har gode noter til beviset for Bayes sætning? I min bog står det nemlig ikke så detaljeret - det er problemet. Jeg har også søg på nettet, men der kommer ikke rigtig noget brugbart frem. -
Komme videre til 2.hf
ForumindlægHej. Jeg tvivler virkelig på om jeg kan komme videre. De fag jeg har været oppe ihar været NF - mundtlig, Billedkunst - mundtlig også skal jeg op til min sidste eksamen som er matematik mundtlig på mandag. Mit snit er på under 2. Jeg har kun bestået 1 fag med 02 indtil videre. Siden folkeskolen... -
ADVOKAT. Hvilken ungdomsuddanelse?
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg vil være advokat og vil gerne finde ud af hvilken ungdomsuddanelse, der så ville være den rigtige for mig? Jeg er stærk fagligt i dansk og andre sprogfag, knap så stærk i naturfag og mattematik. Historie/samfundsfag etc. er fint. Så, hvilken ungdomsuddanelse ? Håber i vil ... -
er ****** sur!!
ForumindlægHvordan kan det være at vores historielærer giver os op til 20 siders historie for? Jeg kan jo overhovedet ikke følge med i historie!! Hun brokker sig altid over at jeg ikke siger noget i timerne, men så kan hun da fand** også tage hensyn til os andre! største delen bruger deres computer til at... -
Sidste FSA prøve
ForumindlægHej Så er det snart, at 9. klasserne bliver færdig med deres FSA :) I næste uge (- på mandag) skal min klasse og jeg op til den sidste 9 . kl. FSA, som er historie. Min lærer har opgivet 2 af 9. klasses bøger: Hit Med Historien 9 ( af Jens Aage Poulsen) og Serien, Historie 7-9 (Af Christian Hall;... -
Analyse og fortolkning af Ernest Hemingway People of sein
ForumindlægHej alle sammen, er der en der ude som ligger med en opgave omkring denne historie på engelsk. Du kan også nøjes med at forklare handlingen? -
Eksamen!?
ForumindlægFøler I at dansk eksamen er/var svær?Hvad forberedte I jer på?Og så ville jeg lige høre om der var nogle der havde noter til Ægtestand?Tak -
Rote korallen
ForumindlægNogen der har nogle noter, opg eller lign. til den historie ? -
Skal der meget til for at bestå?
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen i historie på torsdag og jeg er i fulde gang med at læse 3 års pensum. Jeg har aldrig været god til at skrive noter i dette fag og min hukommelse.. ja.. Jeg tror at det er fordi jeg aldrig rigtig er blevet 'fanget' af faget..Så lyder mit spørgsmål på, er det meg... -
Eksamens-læsning
ForumindlægJeg er så heldig at skulle tage mine afsluttende 3.g-eksaminer i tysk + de to fag jeg fra start havde bandlyst, nemlig historie og biologi. Om fire dage starter mine skriftlige, men jeg har fuldkommen tabt pusten. De mundtlige er tre A-niv. og de to af dem er simpelthen direkte uoverskuelige ford... -
Er old et svært/besværligt fag?
ForumindlægHvad synes i? Hvad mig angår så pisser det mig lidt af at jeg bliver nød til at tage så mange noter, gør i alle det? -
studentereksamen
ForumindlægHej! Jeg er lidt i en træls situation hvor udsigten til at bestå gymnasiet her er lig nul, men så tænker jeg om man egentlig skal have en studentereksamen for at søge ind på hhv. kunsthistorie i KBH eller journalist/fotojournalist i Århus? Nogen der ved det? Og evt. nogen her der studerer kuns... -
Adgangsgivende eksamen, Hvordan?
ForumindlægHej. Jeg stoppede for få år siden på gymnasiet, lige før sidste eksamen i 3.g. Dvs jeg har afsluttet alle fag på nær ét(matematik mundtlig). Jeg vil så gerne have gerne have en adgangsgivende eksamen nu, således jeg kan tage en videregående uddannelse. Jeg gik på matematisk linie, med matemati... -
HJÆLP ?
ForumindlægHedder det \n\n'What if hell do not exist?'\n\neller\n\n'What if hell does not exist?'\n\nHar lige en lille diskussion med en ven :D -
Tysk - Crazy
ForumindlægHej!I romanen "Crazy" er der så ikke noget med at en af Benjamins forældre har en affære? Er det moren eller faren? -
last day of summer HASTER
Forumindlæghej jeg sidder med en short story som hedder last day of summer men jeg kan slet ikke finde analyse på nettet, er der evt, en af jer som har en, jeg kan få inspiration fra -
Erfaring med elektronisk pen til notater
ForumindlægNogen herinde som har erfaringer med en af de elektroniske penne, hvor man kører dem hen over teksten, og den så affotograferer den, så man slipper for at tage notet i hånden, og at de når pennen bliver sat til pc, så lister den noter op efter dato/tid. :-) Med Venlig Hilsen Martin Snart H... -
Hjælp, Holocaust
ForumindlægHej Jeg ska til at skrive om teorier inden for antisemitisme. Derfor ville jeg høre om der er nogen herinde som kan vejlede mig fordi jeg er på bar bund. Synes det er et begreb som jeg har svært ved at forholde mig til. Jeg har forstået at vi har en traditionel og en moderne antisemitisme begreb....
