Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 4161 til 4180 af 58387
-
Eksamens hjælp!
ForumindlægHej Jeg læser op til eksamen og jeg stødte på et problem da jeg var igang med at læse om gensplejsning. Forklar hvorledes information i generne omsætter til protein. Forklare hvordan man kan flytte enegenskab (f.eks. lipasegen) fra en art til en anden. -
Eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen i Fransk og jeg ville spørge om nogle havde nogle gode tips til noget man kunne foretage sig inden. Jeg har læst alt pensum, men vil gerne vide hvordan jeg tager fat på en eventuel billedbeskrivelse. -
eksamen
ForumindlægHej.. Jeg har fået spørgsmål til min design eksamen på onsdag... Er her en som vil prøve at forklare mig hvad funktionalisme er? Jeg skal redegøre for via billeder og kommer med et design hvor økologi og funktionalisme er væsenslige i deres udtryk... Håber meget at der er en som vil hjælpe :-) -
Hjælp med eksamen
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i tysk her på Mandag under den nye ordning og ville høre om der var nogen der ville sætte noget tid til side og hjælpe mig. Jeg er selvfølgelig villig til at betale for alt hjælp jeg kan få. -
Eksamen HJÆLP
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i biologi i næste uge. Jeg ved ikke hvilke spørgsmål lærer og cencor vil spørge mig om, men er der nogen der kan fortælle mig noget jeg kan skrive om hvis det skal være noget med plante - eller dyreceller? På forhånd tak! - Daniel Rask -
Hjælp til eksamen.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg hat idag d. 14.4.2011 været oppe og trække fordybelses område til min dansk mundtlig eksamen, men er rigtig meget i tvivl om hvilken jeg skal vælge, så hvis nogen af jer har et godt bud må i meget gerne lige skrive?(; -
Eksamen!
ForumindlægHej jeg skal snart op til eksamen i tek på B niveau.. Jeg har ingen idé om hvordan jeg skal strukturere min powerpoint, må jeg evt. låne en af jeres til inspiration? (hvis jeres præsentation var egnet til 12) :) -
Eksamen
ForumindlægHej alle Jeg skal til eksame på tirsdag dvs. i morgen og jeg skal finde flere teorier i International økonomi. Jeg har fundet udviklingteorien men lære siger at man godt kan bruge det men problemet er hvordan bruger man dem. Især fattigdomscirklen hvordan forklare man det -
Eksamen
ForumindlægJeg har trukket "Ondskab" som emne til min dansk eksamen, og det har givet mig lidt problemer fordi, jeg kan simpelhen ingen tekst finde, som jeg synes har godt materiale. Håber på noget hjælp, en novelle ønskes helst :) -
EKSAMS HJÆLP
Forumindlæghej alle er i færd med at skrive min synopse til KEMI eksamen mit emne hedder " Fødevarers betydning for sundheden" er der nogen ideer til hvad man evt kan skrive i forhold til KEMI delen? -
EKSAMEN HJÆLP
Forumindlæghej alle. jeg skal til eksamen her om et par uge og har et spørgsmål jeg ikke forstår som jeg ved vil komme. " gør rede eller kort rede for de problemstillinger der rejes i bilaget " hvad betyder det helt præcis ? kan i komme med et eks på det osv. det vil virkelig betyde sindsy... -
HJÆLP til eksamen!!
ForumindlægKender I nogle tekster hvor emnet ofring indgår i? Skal bruge det til min dansk eksamen. Vi har bl.a. læst romanen “Intet” af Janne Teller. Men mangler en tekst jeg kan bruge som prøveoplæg:) -
Økonomisk teori for at få danmark gennem finanskrisen 2008?
ForumindlægHejsa. Jeg har fået til opgave at analysere de økonmiske teorier og de politiske tiltag, der blev lavet for at få Danmark gennem finanskrisen i 2008. Jeg er dog lidt i tivl om hvilken økonomisk teori der lå til grundlag for de politiske tiltag der blev iværksat efter krisen havde ramt. Nogen de... -
KEMI A EKSAMENSSÆT MAJ 2008 (GYM 2008-10-1) gammel ordning - HASTER EKSTREMT!!!
ForumindlægHej kemikere der ude :) Er der nogen der ligger inde med besvarelserne til de tre opgaver til kemi eksamensættet mandag den 26. maj 2008? Opgaverne hedder: 1) Phosphater i spildevand, 2) Myggemiddel, 3) Adrenalin Jeg plejer at klare det selv, men er virkelig tidsnød denne gang, er aaalt for stres... -
Rette engelsk fristil (omk. 250 ord)
ForumindlægStilen handler om Barack Obamas tale "The American promise", 2008. Jeg giver nogle grunde til hvorfor jeg vil stemme på BO. Jeg vil gerne have, hvis nogen kunne rette noget ved den (den skal afleveres i morgen). -
Hjælp til engelsk stil
Forumindlæghej har lavet en lille engelsk stil er der nogen der gid og ret den til så kan jeg sende den -
1.g elev og er nervøs for 3.gs eksamen
ForumindlægDer lyder vildt dumt.. Men jeg er 1.g elev, og jeg læser alderede nu, eller idag ihevrtfald hvordan srp kommer til at forgå, også har jeg også læst lidt hvordan engelsk eksamen kommer til at forgå.. og jeg er virkelig nervøs alderede nu.. jeg er bare så bange for at gå op til eksamner.. ikk... -
Eksamen
ForumindlægHej Folkens! Jeg har lige et spørgsmål til jer herinde. Er der nogle af jer, der har været oppe til skriftlig eksamen på A niveau på HF her i december måned, og som har fået karakterer? Jeg har fået 4 selv, og undrer mig over at flere fra klassen, som jeg har snakket med ligeledes har fået 4 e... -
eksamen
Forumindlæghej alle. jeg skal til eksamen mundtlig mat c om en uge (HG2 inden studieåret). jeg har meget svært ved at forstå de forskellige formler og beregninger. Da jeg har caseeksamen torsdag (8-12) og mundtlig forsvaerelse dagen efter. eksamen indeholder caseopgaverne og matematikprojekt ( jeg har lave... -
STX B Matematik december 2009. HJÆLP (:
ForumindlægHey, er kørt fast i den sidste opgave :( Håber der er en der kan knække koden for mig, for jeg kan ikke selv, På forhånd tak ! Opgave 13, For en bestemt produktion kan sammenhængen mellem produktionshastigheden og energiforbruget beskrives ved funktionen f(x)=5,69⋅(x−67,2)0.5, 67,2<...
