Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 4441 til 4460 af 40685
-
HJÆLP Historie eksam
ForumindlægHej studieportalen Jeg skal til historie eksamen i morgen og har lidt svært ved at udforme en problemformulering. Jeg har fået Fredrich Fabri: ''Behøver Tyskland kolonier?'' og Karl Peters: ''Grundlæggelsen af Tysk-Østafrika'' og Kort over afrika 1881 og 1914 (tag... -
Dio-eksamen, hvordan?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal op til DIO-eksamen på fredag, men jeg er i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an. Jeg har selvfølgelig lavet en synopsis, men hvad er det helt præcist jeg skal sige til eksamen? Jeg skal vel ikke bare gengive alt hvad der står i synopsen? Er der nogen, som mu... -
Naturfag Eksamen
ForumindlægNå, hva' sys i så om den? Dem som var op i skriftlig naturfag idag?Jeg synes faktisk at der var lettere end jeg havde forventet!Hvilke opgaver synes i var svære, og hvilke var lette?Venlig hilsen mig. -
eksamen 2009
Forumindlæghej er der nogle der har deres eksamensopgave fra maj 2009 i engelskb-niveau ? eller evtuelt opgavesættet? -
Eksamen! - metaller
ForumindlægHvorfor er det ikke alle metaller, der har metalglans? Har læst, at det har noget med oxidation at gøre, og jeg har også en ide om, hvad oxidation er. Men denne regel gælder jo for alle metaller, så hvorfor er nogle af metallerne anderledes? på forhånd tak (; -
Biologi - Eksamen
ForumindlægHej. Jeg står og skal ind til biologieksamen senere i dag, og er virkelig i tvivl om hvordan det skal foregå. Kan nogen hjælpe mig med: - Hvad må jeg tage med til forberedelse? Må jeg tage vores biologibog med som vi har brugt gennem året? - Har jeg adgang til en computer under forberedelsen? ... -
HJÆLP EKSAMEN IMORGEN !
ForumindlægHvad kendeteger identitetsdannelse i det senmoderne samfund ?? -
Opgaver til eksamen
ForumindlægNogen der ved hvor jeg kan finde gamle 1 times sæt på nettet? Det er matematik B, jeg leder efter. Tak på forhånd :) -
Haster 24 eksamen
ForumindlægJeg skal redgøre hvordan man kan undersøge DNAs opbygning. Er rigtigt at man skal bruge elekrtoforese eller pcr vel at undersøge DNA. Tak -
Hjælp til biologi eksamen
ForumindlægJeg skal op I vbiologi, og min lærer sagde at vi kan risikere og får nogle figure figure der ligner de her. Og jeg har lidt svær ved at forstår dem.. Det vil være et stort hjælp hvis der var nogen der kunne hjælpe mig... http://peecee.dk/upload/view/117958 Hvad kan man sige om fig 2.17 En anal... -
HASTER - eksamen C
ForumindlægHej ! Jeg er kommet lidt i problemer hvad angår Danmarks energiforsysning. Jeg søger nogle gode opdaterede links om Danmarks energiforsyning. (synes endnu ikke jeg har kunne finde præcist DK's energiforsyning) Derudover ville det også være dejligt, hvis der er nogen der vidste noget om Dan... -
Eksamen Matematik
ForumindlægMundtlig matematik C Nogle råd som kan trække lidt op? :D -
Hjælp til matematik eksamen.
ForumindlægGør rede for ligefrem- og omvendt proportionalitet Gør rede for lineær sammenhæng mellem to variable Giv et eksempel på anvendelse af en lineær vækstmodel Du må gerne inddrage opgaver og/eller eksempler fra undervisningen -
Forsøg til eksamen
ForumindlægHvilke forsøg kan man vise til følgende emner til FSA: - Vedvarende energi (turbine, generator - hvad mere?) - Kulkraftværk (turbine, generator, transformation - hvad mere?) - Filtrering (?) - Centrifugering (?) -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej :) Jeg har trukket Tekster fra reailsmen og mangler en tekst/billede fra tiden? Har i nogle forslag? Den skal kunne perspektiveres til: Udslidt -
Lactose eksamen HJÆLP!
ForumindlægHej Jeg skal besvare eksamenssættet fra d. 28. august 2012. Jeg kan ikke finde ud af opg.2.5. Den handler om, at man skal vælge enten "selvdiagnosticering" eller "lactosebelastning" og vurdere den i forhold til diagnosticering ved hjælp af smeltepunktsanalyse. Eksamenssættet... -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej. Jeg har fået valgt mit over emne i engelsk. Jeg har valgt at skrive om "Rights" altså rettigheder, men er der nogen der kan hjælpe mig med hvilket delemne jeg kan skrive om? Tusind tak for jeres hjælp. -
fif til eksamen - haster lidt :-)
ForumindlægHej er der ikke nogen der vil hjælpe mig.. jeg skal til eksanen i Mat B og har det med at blande rundt i formler og hvad de skal bruges til. kan i ikke lave en let " huskeseddel" til mig f.eks a^2+b^2 = c^2 bruges til arial af rette trekanter arial af rette trekanter bruges : a^2+b^2 = ... -
mdt. eksamen
ForumindlægHej. Er der nogen, der har nogen guldkorn om eksponentielle udviklinger, den naturlige og andre eksponentialfunktioner samt potenser? På forhånd tak! -
fodbold eksamen
ForumindlægJeg står og skal op til fodbold imorgen. Jeg skal vise 3 tekniske detaljer, men jeg ved ikke hvad jeg bør vælge. Har i nogle forslag til hvad det skal være? Jeg har godt styr på bolden, og overvejer at jonglere med bolden på panden og ligge den død, men jeg bør vel lave halvliggendevristspark ell...
