Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 4781 til 4800 af 14099
  • Opgavehjælp socialrådgiver

    Forumindlæg
    Hej Jeg er socialrådgiverstuderende og er i gang med en opgave med fokus på socialrådgiverens arbejde i et jobcenter. Er der en venlig sjæl, der kan hjælpe med min skriftlige opgave på modul 7.
  • galilei og det gyldne snit

    Forumindlæg
    Vi er i gang med AT og vi har om Galileo Galilei + det gyldne snit, fokus i renæssancen hvem var det er ''opfandt'' beregningerne til det gyldnensnit ? var det under renæssancen?
  • World Trade Center

    Forumindlæg
    Mit emne er 9/11 world trade center i fagene samfundsfag C og engelsk A. Har brug for hjælp til hvad jeg evt. kunne fokusere på ? Håber nogen kan hjælpe :-)
  • idræt mdtl.

    Forumindlæg
    HejsaJeg skal til teoridelen af idrætseksamen i morgen.Hvis jeg f.eks trækker noget anatomi...ville det så være bevægelsesanalyse el. lign man skulle fokusere på?jeg er fuldstændig lost i denne mundtlige eksamen!
  • Argentinas udenrigspolitik uden Juan Peron

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville spørge om der var nogen der havde noter om Juan Peróns totalitærstat i Argentina, med fokus på udenrigspolitik?I så fald ville jeg meget gerne læse dem. De skal blot bruges til et foredrag om Peronistbevægelsen.
  • Argentinas udenrigspolitik (Juan Peron)

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville spørge om der var nogen der havde noter om Juan Peróns totalitærstat i Argentina, med fokus på udenrigspolitik? I så fald ville jeg meget gerne læse dem. De skal blot bruges til et foredrag om Peronistbevægelsen.
  • Redegørelse/rettelse

    Forumindlæg
    Nogle der er friske på lige at læse min redegørelse igennem til min samf opgave? Den skal redegøre for det danske og det amerikanske politiske system med fokus på det præsindetposten
  • Almene studieforberedelse

    Forumindlæg
    Hej Jeg har valgt fagene Dansk og Engelsk i AT - 2016 med fokus på "grænser" Men jeg kan bare ikke tænke på et emne, hvor man kan bruge begge fag. Kan nogen hjælpe?
  • Rettelse af tyskoversættelse med modalverber

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har tid til lige at rende de her 11 sætninger igennem? De er fra Alles in Allem side 63, opgave 5 og har fokus på modalverber. på forhånd tak :D
  • Drejebog - spring / park our

    Forumindlæg
    er der nogen der har nogle ideér til øvelser / spring? Sekvens * Begrundelse for valg * Fokuspunkt * Tid Backflip * hvorfor jeg har valgt * hvad skal de fokusere på. * og hvor lang tid denne øvelse tager * - ville være en stor hjælp :)
  • SRP- the boys from Brazil

    Forumindlæg
    Hej Hej Skal nu snart igang med studiertningsprojekt Jeg skal skrive om den engelske roman the boys from Brazil, hvor mit fokus lægger på kloning. Nogen der har viden inden for dette emne :)
  • Problemformulering?!

    Forumindlæg
    Jeg skal til at skrive opgave om Golfkrigen, og det kunne være fedt hvis der var nogen der havde nogle forslag til eventuel problemformulering og hvad man kunne sætte fokus på. Bare skriv hvis i mener, i kan være selv den mindste inspirationskilde. På forhånd tak!
  • INDIEN

    Forumindlæg
    Jeg skal beskrive Indien før briternes indtrængen i landet og herefter skal jeg beskrive landet efter, alt med fokus på det samfundsstruktuelle aspekt. Jeg kan ikke finde noget om det. Hjælp!
  • AT

    Forumindlæg
    Skal op og forsvare min synopsis i morgen. Vil det se sjusket ud hvis man kommer med et lille stykke papir hvor man har skrevet stikord ned, så man kan holde fokus og ikke går i stå og gentager sig selv.
  • Statistik over indvandring

    Forumindlæg
    Jeg skal bruge en statistik over indvandring, gerne med fokus på muslimer hvis muligt, i Danmark i en så bred tidsstrækning som mulig. Jeg har selv lidt besvær med at finde dette, så jeg ville være meget glad, hvis nogle kunne være mig behjælpelige :)
  • SRP - obama/det amerikanske præsidentvalg

    Forumindlæg
    Jeg går i 3.g, og er i gang med at finde ud af mit fokus i den store SRP-opgave, der skal skrives i december. Jeg har tænkt, at mit fagvalg skulle være engelsk og samfundsfag, og derved måske have et fokus på det amerikanske præsidentvalg i november, med fokus på retorik, valgkamp, vælgeradfæ...
  • Fysik og Ng

    Forumindlæg
    Jeg skal til evaluering, i fysik og ng, derfor har jeg et spørgesmål -Hvilke emner vil være gode at snakke om, når det kommer til naturgeografi? -Hvordan scorer man en høj karaktere? hvad skal man sætte fokus på? :)
  • Tyrkiet og EU

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal i min analyse fokusere på Tyrkiets interesse i at blive optaget i EU. Kan I give mig nogle hurtige stik ord til hvad deres interesse kunne være? Jeg er lidt blank..
  • Min fede familie, analyse.

    Forumindlæg
    Er der nogen der har skrevet en analyse eller andet om serien ''min fede familie'', eller er der nogle der kan komme med nogle gode punkter at fokusere på ?
  • 1 sætn.

    Forumindlæg
    Fokus på tillægsord Min gode ven kommer, når den varme sommer er forbi. Mein gutter Freund kommt, wenn den heizen Sommer vorbei ist