Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 4901 til 4920 af 181598
-
matematik- vektor
ForumindlægOpgaven lyder: Der er givet et koordinatsystem med begybdelsespunktet o. To vektorer a og b er bestemt ved: a= (3 4) b=(cost sint) t e [0;2phi] Et punkt P er bestemt ved OP-> = a-> + 2b-> Bestem tallet t, således at afstanden fra punktet P til linjen med ligningen y=½x+6 er mind... -
Hvordan foregår eksamen?
ForumindlægHvordan foregår eksamen i matematik på HTX på B niveau? Vi har fået et opgave sæt, som jeg går ud fra vi skal forsvare. Men da der er forberedelse tid, så skal vi vel også trække et emne. -
Dansk Eksamen
ForumindlægHej Kunne i ikke lige skrive kort om disse punkter, da jeg skal op til Skriftlig eksamen i morgen. Forskellig stilgenre analyse og fortolkning Essay redegørelse Diskussion Hilsen Mike -
essay eksamen
ForumindlægHej :-) Jeg fik skrevet et essay til skriftlig eksamen idag, jeg er meget usikker på om jeg har overholdt genrekravene korrekt. Er der nogle der vil kigge det igennem og evt. vurdere? :-) -
Hjælp til SRP-projekt om dyreadfærd (biologi B, Matematik A)
ForumindlægHej :) Jeg skal til februar udarbejde mit SRP-projekt. Da min studieretning hedder Matematik A, biologi B og fisolofi C, har jeg valgt, at arbejde med dyreadfærd. I projektet skal jeg lave statistik på dyrenes adfærd, mht. sekvens-, frekvens- og scanningsanalyser. Jeg ville egentlig bare høre om,... -
Spansk STX Eksamen Karakter
ForumindlægHej, jeg tænkte på om nogle ville læse min Spansk eksamen som blev bedømt til et 7-tal igennem, og fortælle mig om de mener dette er fair? Har nemlig aldrig modtaget syv for en skriftlig spansk aflevering. Traducción Álvaro es venido a una ciudad pequeña en Argentina... -
Matematik hjælp-partial
ForumindlægEr lost i metoden til at løse opgaven; Vis, at når a,b,c og d, hvor c ulig d, er konstanter, findes der konstanter p og q, så (2x-4)/x^2 -3x+2 = p/(x-1) + q/(x-2) -
Hvad sker der hvis jeg får 00 til eksamen?
ForumindlægHej alle. På fredag har jeg engelsk eksamen, og jeg har være så dum, at vælge et stort emne som Doping. Desværre har jeg stor eksamens angst, og jeg er bange for at gå kold, som jeg gjorde sidste år. Jeg er allerede optaget på HTX Gym, så hvad sker der hvis jeg får under 02? -
EKSAMEN :O
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i biotek. Jeg ville bare høre om der er nogle, der har erfaring med skriftlig biotek eksamen på STX? For jeg er lidt i tvivl om hvor mange censorer, der retter ens skriftlige besvarelse - er det 2 censorer ELLER én censor og én eksaminator (=lærer)? På forhånd tak! -
Karakter til mat c eksamen.
ForumindlægHej, jeg har været så uheldig at trække mat c mundtlig, som jeg afslutter efter eksamen. Jeg fik både 02 i mundtlig og skriftlig i min årskarakter. Jeg er lidt bange for hvad der vil ske, hvis jeg gik hen og fik 00, og hvad man egentlig skal kunne for bare at kunne bestå, jeg klarer mig rigtig ... -
Matemaik b eksamens-besvarelse
ForumindlægHej. Det ville være en stor hjælp, hvis nogle af jer har været oppe i matematik b den 25. maj 2012, og har besvarelserne til eksamenssættet. Jeg vil nemlig gerne tjekke, om mine besvarelser passer :) Jeg har vedhæftet eksamenssættet for en sikkerhedsskyld. -
Græsk Matematik- Historie & Matematik
ForumindlægHey jeg ville høre om der var nogle der havde skrevet en opgave om græsk matematik? Ville gerne bruge det som inspiration, da jeg er gået hel kold. -
Mundtlig Eksamen Fortsætter A-niveau: Øvetekster?
ForumindlægHej Er der nogen, der har eksempler på tekster af den type, man får udleveret til mundtlig fransk eksamen (fransk fortsætter A-niveau, 3.G.)? Dels den cirka 6 sider lange tekst, man på 24 timer skal lave et oplæg ud fra. Dels den cirka 2 sider lange tekst, man skal oversætte ½ side af og eller... -
Hvordan foregår mat. mundtlig eksamen A-niveau
ForumindlægHej Alle Jeg skal til mundt. mat eksamen på mandag. Nogen der ved, hvor lang tid man har til at holde oplæg (altså svare på det eksamensspørgsmål man har trukket) og hvor lang tid der er dialog med lærer og censor? På forhånd tak:) -
Eksamen i dansk A, efteråret 2012 opg. 6
ForumindlægHej! er der nogle, der har opgave 6, fra Dansk eksamen på HHX i efteråret 2012? Den omhandler en sammenlignende analyse af "Paa café" og "Kærlighed" http://eopgaver.ucholstebro.dk/DanskA_opgave%201_efteraar2012_drewaqubclkoputbnskgeorybadlrn/ Eller bare har analyse af teks... -
skr. eksamen
Forumindlæghej kan nogen sige sådan ca hvor mange point man skal opnå i skr. mat a eksamen (hf) for at bestå???på forhånd tak. -
Engelsk A
ForumindlægHej Jeg skal vælge at tage engelsk på A niveau til næste år (det skal lige sides at jeg går i 2g nu). Men ved ikke rigtig hvordan det er? Hvordan undervisningen foregår? Hvad er de generelle teamer/emner man kommer igennem? Det er noget med Shakespear har jeg hørt ??? Nogle der ved noget om d... -
Termins prøve 3.g Dansk skriftlig Gym
Forumindlæghvor normalt er det at lærende bruge forige års eksamenssæt? har samme spørgsmål angående engelsk A niveau?? -
Nogen der kan hjælpe? Mundtlig matematik
ForumindlægJeg skal op til eksamen her meget snart i mat C. Men har det store problem at jeg er matematik handicappede! kan ikke finde ud af det, hvis der er nogen der ville hjælpe med opgaverne ville jeg være meget taknemmelig. -
Matematik B-niveau fuldt pensum
ForumindlægHejsa :o)Jeg skal op i matematik B-niveau mundtlig i fuldt pensum. Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal øve mig... Nogen gode ideer? Skal jeg øve mig på alle beviser i bøgerne eller er det nok at kunne de vigtigste inden for de enkelte emner? Er der desuden nogen der har gode ideer til hvordan...
