Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 5041 til 5060 af 181598
  • Mundtlig eksamen -bevis for konstanten b?

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og øver til mdt mat og skal udlede formlerne (lave bevis) til bestemmelse af a og b i forskriften for eksponentielle funktioner: f(x)=b * a^x Altså jeg skal lave et bevis for a og b At udlede a er ikke noget problem. Gør det ved at bruge to punkter og sætte det ind i formlen for a....
  • PDF Matematik HF C, STX B og A fra 7 december 2018

    Forumindlæg
    Er der nogen som har de 3 på PDF? Og vil dele dem?
  • dansk eksame

    Forumindlæg
    Heej er der nogen som har været op i skrf. dansk i dag??? og hvilke emner var der??
  • Biologi A

    Forumindlæg
    Ville bare høre om der er nogen der har generelle erfaringer med Biologi på højniveau, da jeg skal havde til næste år.Er det meget svært? vil man falde i karakter i forhold til c-niveau?
  • Prøven uden hjælpemidler - mat a-niveau

    Forumindlæg
    Jeg skal til skriftlig mat eksamenA-niveau om knap en måned, og kunne virkelig godt tænke mig at øve en masse opgaver til prøven uden hjælpemidler inden, da det er den del jeg er mest bekymret for. Jeg er dog løbet tør for opgaver, og ville høre om der er nogle der ved hvor jeg kan finde en...
  • Mangler hjælp til HTX Matematik A (3-4 afleveringer, jeg betaler over 1000 kr!!)

    Forumindlæg
    Hey alle.. Jeg har brug for hjælp til nogle matematik a afleveringer på 3. år af HTX.. Jeg er villig til at betale over 1000 kr for hjælpen! Det haster virkeligt!!!
  • Skal du til HF C matematik eksamen i august 2014?

    Forumindlæg
    Hej alle. Står du og skal til matematik eksamen HF på niveau c i august 2014, så hører jeg meget gerne fra dig. Jeg skal nemlig bruge nogle testpersoner :-) Hjææææælp mig. Mvh Martin Mortensen
  • matematik opg

    Forumindlæg
    hey Jeg har brug for hjælp til hvordan man bestemmer a
  • Skr eksamen

    Forumindlæg
    Hejsa.Er der nogle der har god måde at forberede sig til skr matematik på B-niveau?
  • Hjæælp.. innovations eksamen!!

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal til eksamen i innovation, og jeg er lidt på bar bund lige nu. er der nogle som kan hjælpe med nogle gode råd til hvad man skal komme ind på til eksamen?? og hvad man evt. kunne gøre af kreative ting? Jeg håber der nogle der kan hjælpe mig lidt i gang :)
  • HJÆÆLP, til MAT A !!!

    Forumindlæg
    heeej allesammen. jeg sidder fast i nogle opgaver.. nogen der vil være så venlige at hjælpe?? den ene opgave kan findes i nedenstående link (Matematik A maj 2010 HHX), Opgave 5b med hjælpemidler. http://uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF10/Proever%20og%20eksamen/Tidligere%20skriftlige%20opgavesa...
  • mat A

    Forumindlæg
    Når man skal til mat A mundtlig eksamen, " SKAL" man så bruge de beviser der står i bogen, eller må man godt bruge et bevis, fundet et andet sted, som giver bedre mening? og et andet spørgsmål. Når man skal bevise noget, skal alle detaljer så med?
  • Hvem har Tysk A?

    Forumindlæg
    Får i skriftlige prøver af og til i klassen?
  • Er et gennemført Mat A forløb uden eksamen, nok til at opfylde evt. Mat A krav på UNI??

    Forumindlæg
    Ja spørgsmålet afsløre det hele Jeg har været på gymnasie og haft Mat på A i 3 år men var ikke til eksamen i det fordi det var den sidste eksamen og jeg ikke ville lukke mit bevis. Men kræver Universitetsuddannelser med Mat A som adgangskrav at jeg Også har været til eksamen til Mat A, eller op...
  • Bio A?

    Forumindlæg
    Er biologi på A-niveau hårdt, og vil du anbefale det?Hvis du havde nævnte fag, hvilke andre fag kombinerede du dem da med?Er det et nørdefag, dvs. et fag hvor mange har forudlært viden (folk med naturlig interesse)?Smid endelig andre kommentarer om faget og på forhånd tak.
  • Eksamen noter

    Forumindlæg
    Hejsa alle sammen ... Jeg har brug for noter,,, Til følgende -Biologi -Engelsk -Tysk -Dansk -Matematik -Fysik/kemi Håber i Kan hjælpe
  • Matematik 02:)

    Forumindlæg
    Nu har jeg været oppe i matematik årsprøve. Det gik ikke særlig godt. Overhovedet.. Hvis jeg nu får 02, er der så overhovedet nogen chance for at jeg næste år i 3.g, kan komme op på fx 7 eller 10 skriftligt? Afhænger dette af om jeg kommer op i matematik skriftligt ?
  • dumper til eksamen

    Forumindlæg
    Hej Er blevet spurgt om hva der sker hvis man dumper til eksamen ? er der forskel på at dumpe c,b og a fag
  • syg eksamen

    Forumindlæg
    hej hvis det er gået en dårlig til en skriftlig eksamen kan man får love til at tage den eksamen om hvis man har været syg den dag ? altså hvis man henter lægeerklæring ? er der nogen som kender reglerne
  • Skr. Matematik

    Forumindlæg
    Der er skriftlig matematik prøve i næste uge... Så jeg ville høre om der var noget man måske skulle øve sig på for en sikkerheds skyld, i færdighedsregning?