Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 5281 til 5300 af 25374
-
SSO NORDKRAFT HJÆLP!!
ForumindlægJeg er næsten færdig med den hersens Nordkraft bog af Jacob Ejersbo\n\njeg vil høre om der er nogen der har nogle erfaringer med denne bog, og høre om hvad man egentlig kunne skrive om for at få det til at fylde 15 sider???\n\nNogen der har nogle ide'er,\n\nkunne et emne som "fra barn ti... -
Hvad synes du?
ForumindlægHej...Synes du, at det som i dag primært skal være det offentligs opgave at tage sig af de gamle, syge og svag?Eller mener du, at familien burde have en større del af ansvaret, end den har i dagens Danmark?På forhånd takMalfoy -
Lidt hjælp...
ForumindlægHej! Jeg har et par opgaver, jeg godt kan bruge lidt hjælp til:Først har jeg skulle bestemme en regneforskrift for funktionen f, hvor en opløsning af ammoniumnitrat i vands temperatur med godt tilnærmelse er en liniær funktion af den opløste mængde. Regneforskriften har jeg fra en tabel udregnet ... -
Social arv - statistik
ForumindlægHej Jeg er igang med at skrive SRP, og skal inddrage statisktisk materiale, som viser social arv og mønsterbrud. Har vedhæftet en tabel, jeg tænker at bruge. Men kan ikke lige forstår hvorfor ungdomsuddannelser står der. Synes ikke det giver mening, og hvorfor er tallene så høje der? -
Projektuge
ForumindlægHej. Mig og min kammerat skal til et finde et underemne til projektuge med overemnet Verden omkring os/tiderne skifter. Vi havde rigtigt tænkt på doping, men det ville blive en emneopgave. Vi er åbne for alle bud, så bare skriv :) -
Making a difference
ForumindlæghejNogen der har skrevet vMaking a differenceTil inspirationtakker -
hvad synes du?
Forumindlæghej!har til opgave at skrive en "spændende og positiv samtale" om at designe et personligt dankort.vil være meget taknemmelig, hvis i kom med jeres menninger.. her er samtalen:2 venner ser reklamen (om at designe et personligt dankort).Marie : sejt, et personligt Dankort.Mads : det har... -
Analyse af digt
ForumindlægHej alle.. Jeg skal skrive et essay på baggrund af nogle forskellige digte om ungdomskultur gennem tiden. Jeg skal have fokus på værdier, livsstil og udtryksformer. Til den sidste generation omkring 90'erne tror jeg er der dette digt: Blinde passagerer 1 Vi forelsker os og skilles... -
SSO
ForumindlægEmner? Hvad skriver i om? Nogle der har nogle ideer? Anything.. jeg vil skrive i spansk med ved ikke mere.. jeg er heeelt på bar bund.. -
Slutbruger
ForumindlægHej - Gør rede for hvilke markeder slutbrugerne af jeres virksomheds produkter finder sig i - Hvad vil I mene der ift. Starbucks virksomhed -
SRP emnevalg i SA og Bi - hjælp?
ForumindlægHej alle mennesker derude, Jeg går i 3.G og skal til at skrive opgave i SRP. Jeg befinder mig blot i opstartsfasen, hvor jeg lige har valgt mine fag, som er; Samfundsfag (A) og Biologi (B). Jeg skal derfor til at vælge emne, og det er hér, at jeg har brug for noget hjælp. Mine spørgsmål er som fø... -
Arbejde/Studere i udlandet
ForumindlægJeg er snart færdig med gymnnasiet og vil derfor gerne til udlandet i et års tid efter gym for enten at arbejde eller studere (helst i et engelsktalende land) men problemet er bare, at gymnasiets studievejledere har overhovedet ikke styr på noget som helst, og Studievalg KBH ser man næsten aldr... -
hvad symboliserer frugttræer?
ForumindlægHej! Jeg skal til i morgen svare på nogle spørgsmål om eventyret "Prinsessen på glasbjerget", og der stødte jegpå et spørgsmål jeg ikke kan finde svaret på. Hvad symboliserer frugttræer og hvilke vigtige funktioner har de i den nordiske mytologi og i den jødisk-kristne tro? håber der er... -
Haar svært ved at oversætte de to sætninge
ForumindlægJeg er glad for at kunne fortælle Dem, at vi nu har alt under kontrol. Hvor meget har man betalt dig for at tie stille? -
Succes
Forumindlæghej jeg skal skrive noget om succes! har i nogle ideer til hvad der er vigtig at skrive om? -
hjælp
ForumindlægHjælp skal oppe til fransk fsa i 9 klasse har brug for nogle ekstra tekster som jeg kan læse og lave referat af min lærer siger at han ikke har flerer bare sæt links til tekster på 9.klasse niveau mvh, moha2100 -
Politisk kommunikation
ForumindlægHej alle. Jeg har et spørgsmål vedr. SRP i dansk og samfundsfag. Jeg har valgt at arbejde med politisk kommunikation i det senmoderne samfund, herunder den stigende medialisering af den politiske kommunikation, hvor politikerne er nødt til at bruge medierne strategisk til udsende sine politisk... -
Ein rotes Kleid
ForumindlægHej er her nogle som har læst Ein rotes Kleid af Gudrun Pauserwang? -
JERES FREMTIDSPLANER
ForumindlægSå er det tre gyldne år snart ovre for 3.g'erne... og vi må videre i livet. Hvad er jeres fremtidsplaner? Jeg regner selv med et sabbtår, hvor jeg vil arbejde et halvår og tage på klassiske backpackerrejse til Asien sammen med to venner. Tiden skal også bruges til at overveje, om jeg vil ... -
Lille oversættelse
ForumindlægHej alle. Er til franskeksamen med 24 timers forberedelse, men er dog kommet i problemer mht. en lille del af teksten. Er der en venlig sjæl, som kan fortælle mig, hvad følgende betyder? Comment toute seule! Et le petit pape qui sera une des lumières de l'Église, n'est donc pas encore né...
