Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 5621 til 5640 af 14099
-
Romantik og romantisme
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe med at komme med en god forklaring på hvad der er af forskelle/ligheder mellem romantikken og romantismen? På forhånd tak - Nicolai -
Terminsprøve gode råd
ForumindlægHej, Jeg har enterminsprøve i skriftlig fysik. Har I nogle gode råd? -
lektiehjælp - i økonomi haster
ForumindlægHej jeg har brug for en lektiehjælper i Økonomi og jeg søger derfor en der kan forklare lidt om det og hjælpe med opgaver. Skriv en besked hurtigst muligt da det haster. Mvh Natasjah -
årsopgave
Forumindlæghej alle sammen. Vi har fået en årsopgave i geografi som kommer til at tælle rigtig meget i årskarakter. jeg har om klimaforandringen i økonomien i danmark og min problemstilling er "hvilken betydning har klimaforandringen i økonomien i danmark i fremtiden?" er det en god problemstill... -
Hjælp om dispensation 4. eksammenforsøg DTU
Forumindlæghej jeg har fået en mail om at jeg har opbrugt 3 eksammensforsøg og helt stresset over at måske blive smidt ud af studiet jeg har dumpet eksammen en gang og har ikke fået afmeldt mig anden gang og trejde gang fik jeg heller ikke afmeldt mig . den anden gang har jeg været meget fraværende på s... -
Essay om identitet
ForumindlægHej! Jeg har fået til opgave at skrive et essay om identitet. Er der nogen kan hjælpe med med, hvordan jeg skal gribe den ad og hvad den kan handle om under emnet identitet? På forhånd tak :-) -
Problemstilling.
ForumindlægJeg skal finde et emne, som jeg skal lave en problemstilling over, men jeg kan ikke finde et emne. Er der nogen herinde der har en eller flere idéer til emner? :-) -
PUSH SAPPHIRE
ForumindlægJeg har brug for hjælp til en analyse af bogen Push af Sapphire! Hvorfor har Precious, hovedpersonen udviklet fedme? Både en engelskfaglig vinkel og en biologifaglig. :-) Er gået i stå! -
Forklaring af sætningerne
ForumindlægHej, det her er nu ikke en lektie, men blot noget jeg vil have afklaret! :-) 1) Hvad betyder "Asyl skal også gives til de mennesker, som er personligt forfulgt.", altså hvad mener de med personligt forfulgt? 2) "De, der belaster miljøet, skal som udgangspunkt selv bære omkos... -
Fight Club og lighed med buddhisme
ForumindlægHej! Jeg skal skrive SRP her til jul og jeg skal vælge fag på mandag. Jeg overvejer at vælge religion og engelsk (har religion på B) med afsæt i Fight Club og ligheder med buddhisme, heriblandt det med, at Tyler Durden vil gøre op med den materialistiske tankegang og bare "give slip"... -
Lav et informerende oplæg
ForumindlægHar virkeligt søgt rundt på nettet om hvad et oplæg er? Og et informerende oplæg er? Men har intet fundet :/ Er der nogle der kan hjælpe mig om det? Og hvad det skal indeholde osv? Mange tak på forhånd (: -
Unge og alkohol
ForumindlægJeg har en stil for og ville godt give det et spark men ved ikke rigtigt hvad den skal starte med nogen der kan hjælpe mig? Temaet er Unge og alkohol -
Over-the-shoulder
ForumindlægHej. Jeg har vedhæftet et billede, hvor jeg er i tvivl om det er en over-the-shoulder eller ej? På forhånd tak -
Hensynsled eller akussativ
ForumindlægMine forældre køber og gør alt for mig. Er mig akussativ eller Hensynsled -
Genre Og tema
ForumindlægHej :D ville lige høre om der er nogen der kan forkalre mig hvad forksellen er på genre og tema? -
AT14 - Hungersnød ved Afrikas horn
ForumindlægHej! Jeg skal skrive AT i Samfundsfag og Naturgeografi og vil gerne skrive om hungersnøden ved Afrikas Horn. Jeg tænker at jeg kan komme ind på klima- og vegetationsforholdene og La Nina fænomenet i NG men jeg har lidt svært ved at finde ud af hvordan jeg skal inddrage Samf. så ville lige spørge... -
Trofæbørn
ForumindlægHvad er definitionen på et trofæbarn? Tak på forhånd og god aften -
Produkt?
ForumindlægHej. Min veninde og jeg skal snart op i vores projektopgave, men vi er helt væk i forhold til produktet som er ret vigtigt. Vores overemne er forandringer og vi har valgt underemnet til at være skønhedsidealer. "Skønhedsidealer har været og er en stor del af kvinders liv. I nye tider er man ... -
DHO problemformulering og problemstilling
ForumindlægHej. Jeg skal så småt i gang med at finde ud af hvad jeg skal skrive om i DHO- dansk historie opgaven i 1. g. jeg er dog lidt i tvivl om hvad jeg præcist vil skrive om. Jeg har tænkt mig at skrive om Barokken, da jeg syntes det var rigtig spændende at arbejde med, da vi tidligere havde om det... -
Dansk
ForumindlægHej :), er der nogen der gider at kigge min opgave i gennem? Bare for at se hvor den ligger til? var oppe i dag :) altså dansk skriftlig.
