Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 5681 til 5700 af 154033
-
Fysik A - mundtlig eksamen
ForumindlægHej venner, Selvom jeg dog ikke ved endnu om jeg skal op i fysik mundtlig vil jeg gerne går igang med at opstille udkast til dispositioner så jeg ikke kommer under pres. ;) Derfor ville jeg spørge om der ikke er nogen, der kunne give nogle geode fif omkring hvad der er godt at komme ind på i de... -
Matematik A-niveau
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med en løsning på opgave 3.069 i bogen "Eksamensopgaver i matematik", en opgave med vektor-regning..Tak på forhånd!!?? -
Afsætning A mundslig eksamen
ForumindlægEr der nogle som er i besidelse af en oversigt over fagets kernestof beskrevet som essentielle emner? :-) -
SAMF. A august 2008
ForumindlægHej alle sammen! Er der nogle af jer der har lavet eksamensopgaven i samfundsfag august 2008? kan det ikke passe den hedder "ny politik"?? Er der nogle der har spørgsmålsformuleringen? og evt. besvarelse? Mvh Maria. -
Mængdeberegning kemi A 2010
ForumindlægJeg forstår ikke Mathons udregning i # 13 i linket https://www.studieportalen.dk/forums/Thread.aspx?id=1005432 Der gælder vel ifølge reaktionsskemaet, at 2*n(MnO4-) = 5*n(Sn2+) ⇔ n(Sn2+) = 2/5*n(MnO4-) Men Mathon siger i stedet for n(Sn2+) = 5/2*n(MnO4-) Hvorfor får vi i... -
spørgsmål, Kemi A
Forumindlæghvis jeg skal vise ved beregninger at der er anvendt et overskud af et stof(HCl), skal jeg så sammenligne stofmængderne af de to stoffer eller masserne?? -
Engelsk eksamen A. Vurdering?
ForumindlægHej, er der nogen der vil læse min stil igennem, og sige evt en karakter? Jeg er så usikker på den. Ved sidste termin fik jeg 02. Kæmpe overraskelse. Så vil gerne forberede mig lidt.. Tak på forhånd x) -
Årsprøve i musik A niveau...
ForumindlægJeg skal besvare en masse tekniske spørgsmål om et Kor af Händel.Koret hedder "And he shall purify", og jeg ville lige høre om nogen af jer har arbejdet med det før...?? -
Engelsk a-niveau tekst
ForumindlægJeg har brug for hjælp til denne her tekst som skal oversættes til engelsk: Det er måske fordi døden er lydløs og for det meste usynlig, at kemiske bekæmpelsesmidler i nogle årtier er blevet anvendt med overbevisning og god samvittighed. Imidlertid bliver følgerne af de dkjulte uhyreligheder svæ... -
Disaccharider Kemi A
ForumindlægHar problemer med opgaven her: 197: Et disaccharid, som ikke reducerer Fehlings væske, giver udelukkende D-glucose ved hydrolyse. Foreslå en mulig opbygning for disaccharidet. -
Aflevering A niveau
ForumindlægHejsa! Er der en der vil være så venlig at rette en oversættelse i min aflevering? Der er tale om små 100 ord -
Kemi A eksamen
ForumindlægHej Hvordan synes I det gik? Hvor mange point (rigtige) skal man enlig have for at få et 4-tal eller 7-tal? -
AFSÆTNING A EKSAMEN - HASTER
ForumindlægHey derude. Håber i kan hjælpe her på falderebet (skal til eksamen imorgen). Hvis man etablere shop-in-shops, er det så under indirekte eller direkte eksport eller noget helt trejde?? Håber på svar hurtigst muligt. Tak og held og lykke med eksamnerne. -
Dansk A Storbyen ( eksamensopgave)
Forumindlægjeg har valgt opgave 1 fra storbyen- skriv et analyserende oplæge til et hf hold om storbyen i litteraturen er der nogle der kan hjælpe mig igang, ved slet ikke hvordan jeg skal startet på den ? -
Fantasihistorie på Engelsk A
ForumindlægHej peoplee. Jeg skal skrive en fantasihistorie på engelsk. Write your own fantasy story (700-900 words). Make sure you include magical inventories, setting and characters that belong to the genre. Jeg er helt blank og kan virkelig ikke finde rundt. En sød sjæl der vil hjælpe med lidt? ideer,... -
Hvordan foregår dansk A eksamen?
ForumindlægNogen der kan forklare detaljeret? Mange tak -
Liste over ting man skal kunne - MAT A
ForumindlægHej alle sammen, Jeg er igang med at repetere til matematik terminsprøven Er der ikke en liste på nettet over hvad man skal kunne, både uden og med hjælpemidler? håber der er nogen der kan hjælpe. -
Modeller til Trojka A
ForumindlægHej Er der ikke nogen som har alle de der forskellige modeller som er i bogen på computeren? SÅ er det lidt nemmere bare at skrive ind direkte på dem da man er vant til den måde modellen er lavet! Eller måske selv har lavet deres egen måde at indskrive på modellerne til analysering af en virkso... -
Studentereksamen matematik A
ForumindlægHej studieportalen! Er der nogle af jer herinde, der ved hvor jeg kan finde alle de gamle studentereksamens prøvesæt, fx dem fra 2010 og optil 2017? det vil være en stor hjælp :-) Tak på forhånd -
Matematik eksamen A
ForumindlægVækst Du skal behandle lineær vækst, eksponentiel vækst, potensvækst og endvidere regressioner på lommeregner. regressioner på lommeregneren? Hvad menes der med det, jeg fortæller bare hvordan jeg laver nogle regressioner på lommeregneren - men hvad ellers?
