Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 5921 til 5940 af 14598
  • kan du hjælpe mig?

    Forumindlæg
    hej, jeg skal begynde på mit projekt i næste uge, og har faktisk ikke valgt et under emne indtil videre. Over emnet er (det dyrebare liv) - og det betyder at jeg nærmest kan skrive om alt.. - Kan i komme med nogle forslag om hvad det måske kunne være? Tak på forhånd :)
  • immigrants in london

    Forumindlæg
    hej. Kan du hjælpe?:) Skal lave en fremlæggelse om invandrere i London. skal fremlægge imorgen, og skal svare på følgende: om invandrerne: How do they live? How is the everydaylife? Tak på forhånd:) cecilie.
  • Dansk - hælp! haster

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er i gang med en dansk opgave, og skulle spørge om man kan sige: - "Hvis man nu fastfrøs øjeblikket, ville man føle at man var i med i en film." eller om det lyder bedst sådan her - "Øjeblikket føltes som en live film". Eller om der er en bedre omformulering? :)
  • kan ikke finde bøger om.. pedro almodovar

    Forumindlæg
    Hej alle jeg er i gang med at skrive en opgave om Pedro Almodovar, men jeg kan ikke finde nogle bøger om ham i bibloteket i kbh... så jeg ville høre om der nogle der har skreve om ham eller som kan give mig noget inspriarion.. om hans liv,priser har har vundet osv..
  • hvad betyder familien for vores identitet?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg står og skal til at skrive en opgave om hvordan familien er med til at forme vores identitet op igennem livet. Så jeg ville høre om der var nogle som ligger inde med en artikel om emnet... helst på engelsk(: På forhånd tak...
  • DEBATINDLÆG: Ungdum, TIL I MORGEN, PLEASE HJÆLP!!!

    Forumindlæg
    Hey derude! Jeg står med et stort problem, jeg har haft så travlt med livet, at jeg har glemt at jeg skal aflevere et debatindlæg til imorgen... :( Debatindlæget er en FSA opgave ved navn: Ungdum Er er der ikke en der vil vedhæfte den til mig? glædelig jul
  • min stil 1 side.

    Forumindlæg
    hejsa .. er der nogen der vil rette ca 1 sides stil. jeg er ikke færdig men kan du evt. komme med nogle idér til at jeg kan kommer vidre og gøre den mere livlig?:D skriv og jeg sender den til dig
  • Problemformulering Hitlerjugend

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder i lidt af en kattepine, har eksamenøvelse (2.g) for til senere idag og kan ikke komme til nogen færdig problemformulering. Mine kilder handler om Hitlerjugend generelt, og hvordan livet i hitlerjugend var. Jeg håbede på nogen herinde kunne hjælpe med et udkast til en problemformul...
  • Er dette grammatisk korrekt?

    Forumindlæg
    Man kan sige at Milovans og farfaren Jovans historie minder lidt om hinanden, idet begges liv bliver afgjort af deres spørgsmål: "skal vi blive, eller skal vi flygte?"
  • Overvågning - Teorier?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er lidt i vildrede, kunne godt tænke mig at inkludere nogle samfundsvidenskabelige teorier i en opgave med emnet "Overvågningssamfund". Nogle forslag til teoretikere jeg kan undersøge nærmere? Måske med særligt fokus på frarøvelsen af personlig frihed... Mvh Liv
  • AT synopsis, har brug for hjælp

    Forumindlæg
    Sidder med at synopsis, om Newton og hans liv men sidder fast.. er næsten ikke kommet igang endnu.. er der nogen der kan hjælpe mig med opbygningen af synopsen ? mangler metoder og opbygning og hjælp til en mulig problem formulering
  • hjælp hjælp hjælp

    Forumindlæg
    er der en herinde som kan hælpe mig med dennne sætning .... at deres mors hjerte er så svagt,at enhver unødig ophidselse kan tage livet af hende. be be be :O) tak
  • hjælp til nogle ord

    Forumindlæg
    Nogle venlige sjæl der kunne oversætte følgende ord. Har ikke min ordbog hjemme desværre. lille flok? fuld gang? kalder? uddeler? maler? skønt? livet? bare? fri fod? får? tilbyder? ikke op?
  • Engelskaflevering

    Forumindlæg
    Hej Alle :) Jeg vil høre om jeg kunne logge-eller-anden til at se min engelskaflevering igennem for grammatiske, komma og punktum fejl? Hvis du skulle være interesseret så skri til mig - og jeg vil sende dig min opgave.. Fluks :) På forhånd mange tak, Liv
  • Fysik eksamensopgaver - HASTER!!!

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, der har lavet eksamenssættet i fysik fra 2007? Hvis der er nogen herind, der har, så vil I være venlig at sende den til mig så hurtigt som muligt(inden ondsdag)?? Jeg ville blive MEGET MEGET taknemlig! (Det ville rede mit liv!) Tusind tak på forhånd! MVH ash
  • Differentialligning

    Forumindlæg
    Hej Alle, Jeg er igang med at øve mig til matematikeksamen - og er somsædvandlig gået i stå, da jeg er stødt ind i en opgave om differentialligninger! Jeg kunne godt bruge nogle hints til opgave 6b i dette eksamsnssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-8-1_MED.pdf P...
  • Nostradamus

    Forumindlæg
    Hej Venner! Er der nogen som tilfældigvis har skrevet om Nostradamus' forudsigelser i AT?? Jeg mangler noget information om alle hans forudsigelser, om selve ham selv og hans liv. Vh. Jeres one and only friend Andreás
  • Usikker på genitiv og sætningsopbygning?

    Forumindlæg
    Jeg skal oversætte den her sætning: Man vidste, hvilken rolle man havde i livets spil. Mit bud: Man wusste, welche Rolle man in das Spiel des Lebens hatte. Synes den lyder mærkelig, men jeg ved ikke helt selv hvad det er.
  • rettelsee af to sætninger

    Forumindlæg
    Hej. Nogen der kan fortælle mig, om jeg kan bruge disse sætninger, eller om det ikke giver mening? 1) Han har som et individ ikke kontrol over sit eget liv 2)Eksempel vides der som læser ikke, hvad der hænder med Frank...
  • Metaforik

    Forumindlæg
    Hej alle :) Kom lige til at tænke på hvad Metaforik er? Hvad er det i denne sammenhæng? Den slags overførte betydninger kan maskinerne ikke lære, for vores metaforik har sin rod i vores fysiske liv og de oplevelser vi har haft. Håber der lige er nogel kloge hoveder der kan hjælpe