Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 41 til 60 af 181597
  • Matematik-B skriftlig eksamen spørgsmål - hjælp!

    Forumindlæg
    Jeg læser pt. mat-b sommerkursus og skal til eksamen snart. Derfor har jeg et spørgsmål omkring selve den skriftlige prøve: SKAL der være mellemregninger med i afleveringen? Eller kunne jeg i teorien bare skrive facit ud fra spørgsmåls nummeret? F.eks. er facit 25 cm i opgave 2, kunne jeg så sk...
  • HTX Matematik A 2009 skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som har besvarelser til eksamens sættet matematik A 2009 HTX for at tjekke resultater ?
  • Må man tage studienets skriftlig matematik eksam opgave sæt med til skriftligt eksame?

    Forumindlæg
    Må man tage studienets skriftlig matematik eksam opgave sæt med til skriftligt eksame? Jeg har hørt at man ikke må. Men kun af bekendte..
  • Fysik A - Skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Er den skriftlige eksamen i Fysik A med eller uden hjælpemidler? Og, hvis det foregår med hjælpemidler, er det så tilladt er benytte sig af internettet? :)
  • Skriftlig eksamen, matematik, 13.maj 2005

    Forumindlæg
    Denne tråd oprettet på dette gudsjammerligt sene tidspunkt af døgnet med det formål at ønske alle jer gæve matematikere på det 3-årige forløb til A-niveau held og lykke med prøven uden hjælpemidler i morgen ;-)//Singularity
  • Matematik A eksamen - Bestå

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg vil bare lige spørger om, hvordan karaktergivningen foregår på mat A skr. Eksamen stx Bliver der givet karakter efter 7. trin skala eller bestået/dumpet? :) - ja, dette er er særdeles "dumt" spørgsmål, men jeg er dog i tvivl. På forhånd, tak :)
  • NOTER TIL SKRIFTLIG EKSAMEN MAT STX A

    Forumindlæg
    Hej allesammen, hvor kan jeg finde gode noter til MATEMATIK STX A (skriftlig eksamen)? håber i kan hjælpe, helst nogle med eksempler :D
  • Matematik c HF skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal op til eksamen på onsdag og har selvfølgelig forberedt spørgsmålene, men tænker lidt hvad det nytter når man nærmest skal kunne huske formlerne og det i hovedet. Er der nogen som har et godt råd ang. den mundtlige eksamen til hvordn man bedst 'øver' sig til at kunne ...
  • Skriftlig Eksamen i mat

    Forumindlæg
    Hej Ville bare gerne høre hvordan det var gået folk i skriftligt mat...
  • Karakter-skriftlig matematik

    Forumindlæg
    Hey. Jeg er nysgerig efter at høre om der er lavet et pointsystem til den skriftlige studenter eksamen 2005 i matematik (ét årrigt A)så man kunne få en fornemmelse af hvordan ens karakter ligger?? måske du har et link til det??På forhånd TAK:)
  • Skriftlig matematik C - eksamen 2012

    Forumindlæg
    Hej derude, til jer som også har været oppe i matematik c, i juni. Jeg ville høre om hvordan jeres er gået? Har i evt. resultater, så man kan sammenligne, kan slet ikke vente til at få besked om karakter :) Vh. Laine
  • Skriftlig Matematik Eksamen 2009 - STX

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der nogen som kan fortælle svaret i opgaverne 14 og 15 og fremgangsmåden? mvh.
  • Karakterer til skriftlig fysik a-niveau eksamen

    Forumindlæg
    Jeg har været til Fysik skr. eksamen i dag, og nu prøver jeg at finde ud af hvilken karakter jeg mon får. Men er der nogen der kender til pointsystemet og tilhørende karakterer? Er der f.eks. 10 point pr. fuldstændigt korrekte svar? Og hvilken karakter giver f.eks. 80 point? (hvis det overhove...
  • Samf. A skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Gode råd til samf. A stx skriftlig eksamen ??
  • Eksamen i skriftlig matematik i morgen onsdag den 27/5

    Forumindlæg
    I følge eksamenskalenderen, der kan findes på Undervisningsministreriets hjemmeside < LINK > afholdes der i morgen onsdag skriftlig eksamen i matematik STX A og B samt HTX A i tidsrummet 09:00 - 14:00 • Måske portalen skulle lukkes for nye indlæg i den periode ?
  • MATEMATIK A - EKSAMEN

    Forumindlæg
    Hej Hvor mange procent skal man have rigtig af eksamenssættet for at kunne bestå den skriftlig del i matematika niveau? Og mht. den mundlig - hvornår får man karakteren 02-4-7 osv. altså hvordan skal ens præsentation være for at opnå de følgende karakter?
  • 4. skriftlig eksamen!!!!!

    Forumindlæg
    Hej, jeg går i 1.g og er naturligvis under den nye reform.. Som jeg ved skal man op i 4 skriftlige eksaminer i 3.g. Min studieretning er Mat A Fysik B og Kemi B.. Derudover skal jeg opgradere Engelsk fra B til A for at have 4 A niveau fag.. Hvilke fag skal jeg op til skr. eksamen? Mat, Dansk og ...
  • Matematik A eksamen 2011

    Forumindlæg
    Her er min besvarelse for eksamen fra idag.
  • Skal både mundtlig og skriftlig mat A eksamen beståes?

    Forumindlæg
    Jeg læser matematik A på GSK. Mit spørgsmål går på, om det er muligt at bestå faget som helhed med eksempelvis 4 i mundtlig karakter og 00 i skriftlig karakter. Jeg synes tidligere at have hørt at et samlet snit (af de to eksaminer) på over 2 skulle være nok. Jeg er ikke så skrap i den skrift...
  • Skriftlig eksamen i fysik A

    Forumindlæg
    Hej alle jer, der har været op til skriftlig eksamen i fysik A, hvordan er det gået?