Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 5981 til 6000 af 40403
-
Tysk A
ForumindlægHvordan foregår skriftlig tysk A eksamen? Og hvad er kravene ift. skriftlig engelsk A? Ligeledes med mundtlig eksamen tysk/engelsk. -
jeg er tysker
Forumindlæghejsa, hvis da er noget, som har behov for hjælp til tysk så skal du bare spørge mig. jeg er tysker og gå her i danmark på skolen. hilsen -
Tysk stil
ForumindlægHey, jeg har skrevet tysk stil og vil lige høre om der er en tysk ekspert derude, som vil rette ? Jed vedhæfter stilen som dokument -
Oversættelse af Vor den Nixen hilft Dosten und Dorant
ForumindlægHej Allesammen Er der en venlig sjæl der gider at oversætte den her tekst for mig, jeg skal op i tysk mundtlig på A niveau imorgen, på stx, og har svært ved selv at oversætte den. Håber i kan hjælpe mig, det vil være en stor hjælp Link: http://literaturnetz.org/5324 -
Kan nogen gennemtjekke mit tysk hvis de har tid?
ForumindlægIn diesem Tagebuch beschreibt eine anonyme Frau ihr Leben in Ostberlin nach dem Krieg. Sie ist weder reich noch machtvoll. Sie befindet sich in der Nähe der Feuerzone und kann nichts tun. Sie fühlte sich nackt und leicht, weil sie viele benachbarte Sachen und sogar ihre Wohnung verloren hatt... -
en sætning- oversættelse
Forumindlægen der vil oversætte denne sætning... Som regel spiser de i køkkenet. på forhånd tak :) -
En tysk vending
ForumindlægHey!Er der nogen der ved hvad "Det er det hele" på tysk hedder? Hedder det Alles das ist?Og hva med "Hvem kan have stjålet den"?På forhånd tak! -
Oversættelse - "Juli und Daniel"
ForumindlægHej. Nogen, som måske ville hjælpe med at rette min oversættelse? det ville være rart. Dansk: ”Im Juli” er en film af Faith Akin. Der er fire hovedpersoner i filmen, de hedder Isa, Melek, Daniel og Juli. Juli tror, at Daniel er manden i hendes liv. Hun er smykkesælger, og en ... -
Nogen der gider rette min tyske stil:) Tak:P
Forumindlægdet første er en oversættelse til den danske tekst, resten er egen formulering:) Suche: Liebe Biete: mich Næsten fem millioner tyskere søger deres partner på Internettet. Romantikken træder måske lidt i baggrunden, men hvis man ikke stiller for store krav, har man faktisk chancer for en happy end... -
tysk stil
ForumindlægHej er der nogen der er gode til tysk herinde og vil rette min stil det vil være en kæmpe hjælp -
Tysk help
ForumindlægHej. Er der en venlig sjæl der kan rette en tysk tekst i forhold til grammatik? Tak på forhånd -
Tysk rettelse
ForumindlægHej allesammen :) Jeg ville høre om der var nogen som vil rette min tysk opgave, den er meget kort. -
Tysk rettelse....
ForumindlægNogle som kan se en tysk-opgave i gennem for fejl? Sender til indbakke. -
tysk tekst
ForumindlægEnia (Beim Billard)Jetzt bin ich dran. Konzentration! Ja! Ich habe sie reingekriegt!Ansonsten gehen wir in cafés und da sitzen wir reden.Dialog (In einem Café) Freundin:Keine Ahnung. ich habe ihn nicht mehr gesehen. Schon lange nicht mehr. Seit zwi Wochen, glaube ich. Enia: Deine grosse Liebe?Fre... -
Tysk eksamen
ForumindlægHjælp jeg skal op til tysk eksamen hvad skal jeg gøre jeg er helt færdig--- -
Tyske sætninger
ForumindlægHej Jeg er i gang med at forberede mig til min terminsprøve snart, og har lavet nogle tyske sætninger, som jeg håber, at der er nogen, som vil kigge igennem, og se om de er grammatiske korrekte. Sætningerne er vedhæftet -
eksamen i tysk
Forumindlæghej folkens, dajeg skal op i tysk eksamen, så ville jeg høre om der nogen der kan nogle super fede vendinger på tysk: eksempelvis: - jeg vil gerne begynder med ekstemporalteksten.....- man kan konstatere, at .....- og gerne nogle eksempler med konjuktiver på forhånd tak -
Tysk Freizeit
ForumindlægNogle der ville hjælpe mig med en rettelse på min 1. tysk stil. Jeg vil nemlig godt gøre et rigtig godt indtryk på min tysk lærer til at starte med, så det vil være super hvis nogle af jer, som kunne se på min opgave :) JEG HAR VEDHÆDTET FILEN :D - Tak på forhånd :) -
Håber jeg kan får oversat det her til tysk af en af jer kan nemlig ikke selv
ForumindlægTysk: hvordan skriver jeg at jeg synes det er meget dårligt Fordi de har nogle konsekvenser få dig og du kan skade andre. Min ven Lucas synes at alkohol er meget farligt og dumt. Fordi du kan komme til skade og du kan skade andre han synes en alder på 17år fordi så er man lidt mere moden. -
Tysk Terminsprøve?
ForumindlægHej Studieportal. Sidder nu her, 5 dage før min tyske terminsprøve, og har intet forberedt. Jeg har ikke fulgt med, og det fortryder jeg stærkt, nu hvor jeg sidder og det gælder. Jeg ville høre, om der var nogen der havde erfaring, med min årgangs terminsprøver, eller eventuelt den forrige? Jeg ...
