Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 6141 til 6160 af 57177
-
Tysk oversættelse dansk-tysk
ForumindlægHej :) Sidder lige med en tysk oversættelse. Vil egentlig bare høre nogle gode metoder til at oversætte fra tysk til dans. Metoder som helst skal være så lette og overskuelige som muligt da jeg synes tysk er ret svært! Jeg har fx. en sætning der lyder således: Da forbundskansler Konra... -
Hjælp Dansk Fsa 2003.
ForumindlægNogle som har eksamsættet fra 2003? Der er 6 opgaver: Naturen, Tøj og stil, I en anden verden, Krig og fred, En tale, @dskilt er den sidste????? -
Dansk Historie opg. HJÆLP
ForumindlægHej jeg er igang med at analysere og fortolke novellen naadsensbrød af Henrik Pontoppidan, men problemet er bare ved ikke hvad hovedproblemet i novellen er og budskabet ... Så ville høre om nogen kunne fortælle mig hvad det er ????? -
Solsort og snefnug - Mudtlig dansk
ForumindlægJEG HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP Jeg har valgt prøveoplægget 'Solsort og snefnug', men jeg kan ikke helt formulere det ordentligt om, hvordan den hænger sammen med emnet 'Kærlighed på godt og ondt' Har i nogle idéer? -
Dansk rapport kidd
ForumindlægHej Alle Er ved at skrive en opgave om kidd, og så kommer alt denne her med at han stopper med musik. Men er det et PR stunt eller hvad? Bare skriv hvad i tror, så bruger jeg det til en statestik. MVH og på forhånd tak -
Nu må I hælpe mig! Fra tysk til dansk:
ForumindlægIst es für Sie wichtig anstatt unseren heutigen Größensprünge von 10 cm ( 140,150,...) einen Größensprung 6 cm ( 140, 146,...) zu haben?Sind Sie mit dem Service im Callcenter/Internet bezüglich der Kids Kollektion zufrieden?Anregungen/Wünscheinteressante, wichtige Bemerkungen des Kunden -
dansk afl ret ????
Forumindlæghej er der nogen som vil rette min afl???? tak -
Dansk økonomi/forbrug
ForumindlægHej. Er der en, der er god til international økonomi, som evt. gerne vil være behjælpelig? Jeg har nemlig et spørgsmål, jeg er usikker på. På forhånd tak -
dansk/psykologi, intet emne!?
ForumindlægJeg sidder i den situation, at jeg har omkring 3 dage til at skrive min synopsis. Mit projekt blev afvist, efter det var blevet godkendt. Siden har jeg haft problemer med at finde et godt emne, der kombinerer begge fag, og som er veldokumenteret. Jeg har psykologi på B, og psykologi gælder fo... -
dansk mundtlig eksamen
Forumindlæghalløjsa alle sammen jeg sidder nok som mange andre, og forbereder mig til den mundtlige eksamen, men der er opstået et par spørgsmål, som jeg håber nogen kan give mig svar på.......................... jeg har afleveret min synopse, og det skal lige siges jeg har trukket DEN SVÆRE UNGDO... -
Dansk orden krav?
ForumindlægVi skal besvare nogle spørgsmål til en folkevise. Vi skal skrive den på computeren. Der er nogle krav til ordenen? Men hvilke? Kan huske læreren sagde noget med det skulle være lige ude ved venstre side, og det skulle være harmonisk? der var også andre krav. Men kan ikke huske dem+ please hjælp? ... -
Skriftlig dansk HF
ForumindlægHej med jer, I dag har jeg været oppe i den skriftlige eksamen, og jeg har lige læst min artikel igennem, hvor det viser sig, at jeg er kommet til at skrive, at Herman Bang og Amalie Skram er en del af romantikken Nej, nej, nej! Sikke en klovn jeg er. Tror I, at det trækker en karakter ned? -
Dansk mundtlig eksamen - Novelle
ForumindlægHvad er de typiske kendetegn for Naja Marie Aidt noveller? -
Romantikken-Dansk prøve
ForumindlægHej Jeg skal til prøve ekssamen på fredag omkring romantikken, jeg har lavet en disp. omkring grundsvigs digt. Men skal man snakke omkring, historikken i den tid som også kaldes Romantikken? -
Dansk eksamen analyse!!!!!
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med at perspektivere mellem novellen En kærlighedshistorie og Som englene flyver? Hvilke ligheder osv er der mellem de to noveller? (Begge skrevet af Naja Marie Aidt) -
Dansk Essay omkring en oplevelse? Hjælp
ForumindlægHej SP. Jeg har været i Skotland i 2 uger, og derfor har min lærer givet mig en opgave om at skrive et Essay omkring turen. Men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal skrive det? og hvad der er vigtig for et essay f.eks. På forhånd tak. -
engelsk-dansk oversættelse(rettelse)
ForumindlægHej.. er der nogen som gider at hjælpe med oversætte/rette denne oversættelse....jeg er virkelig dårlig til engelsk It is, indeed, a fearful place. The torrent, swollen by the melting snow, plunges into a tremendous abyss, from which the spray rolls up like the smoke from a burning house. The s... -
Dansk som andetsprog- semiprivat lektioner
ForumindlægHej, Min ven og jeg leder efter en lærer hvem kan undervise om lørdagen, 2-3 timer. Vores mål er at forbedre udtale, forståelse og ordforråd. Er der nogen hvem kan hjælpe? -
dansk historie opgave
ForumindlægHej. :) Jeg har svært ved at finde oplysninger om kvinderne i det moderne gennembrud mht kvindens sociale/politiske/økonomiske forhold..? Nogle der kan hjælpe mig? -
Engelsk og Dansk - Ondskab
ForumindlægHej alle... ...Jeg ved ikke om der er nogle der kan komme på nogle enkelte ideer til hvad jeg mere kan forslå til min problemformulering... Jeg skal til vejledning i morgen tidlig og er en lille smule på bar bund, udover det jeg har skrevet indtil videre: I mit 3. g studieretningsprojekt ønsker...
