Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 6361 til 6380 af 154033
-
Øvelseshæfte mat a
ForumindlægNogle som ved hvor man kan finde øvelseshæfte henne? -
ENGELSK MUNDTLIG A EKSAMEN
ForumindlægHeej Folkens (; Jeg skal til eksamen i engelsk mundtlig A på Mandag. Derfor vil jeg gerne høre om der nogle gode FIF eller oplevelser til eksamen i kunne bidrage med?? og evt har en god idé til hvordan man bedst disponere sin tid til forbedrelsen bedst, og hvordan man analyser sin tekst bedst... -
AT samf/dansk (A)
ForumindlægHejsa alle i kloge hoveder. :o) Jeg sidder her og skal finde en problemformulering til AT-samfundsfag (A) og Dansk (A). Jeg tænker noget ala. industrialisering, ekspressionisme, samfundsudvikling samt menneskesyn --> udvikling i kunsten og litteraturen, noget Giddens med social arv osv. I dan... -
VØ A eksamensopgave 2014
ForumindlægNogle der ligger inde med besvarelsen til virksomhedsøkonomi A eksamensopgave fra maj 2014? Det ville være en kæmpe hjælp! -
A Heavier Burden!
ForumindlægEr der nogen der har skrevet en stil, som hedder A Heavier Burden? Vil meget gerne ha lidt inspiration... HASTER -
kerneværdier for Build-A-Bear
ForumindlægHej :) Hvilke kerneværdier har Build-A-Bear? :) - efter din mening. -
Ielts og Engelsk A niveau
ForumindlægHejsa, Er der nogen her som ved om man behøver en Ielts test når man har en bestået Engelsk A-niveau ? -
Teknologi A - What to do?
ForumindlægHvad skal jeg komme ind på i min fremlæggelse i teknologi A ? Hvilke begreber er vigtige at kunne? -
Dansk eksamen A
ForumindlægHej er der nogle ideer for en dispotion i dansk mundtlig A, så jeg ikke roder rundt i det? På forhånd tak -
Fysik a HTX
ForumindlægHey er der nogle der har eksamens opgaverne fra 2009 og 2010, for fysik A på htx.? -
Samfundsfag A, eksamen 2010
ForumindlægHej allesammen! Er der nogen der tilfældigvis ligger inde med opgavesættet i samfundsfag A fra 2010? VH. -
Matematik A netundervisning
ForumindlægNogen af jer som har læst mat A på netundervisning? Jeg overvejer det nemlig -
Lindab a/s
Forumindlægnogen der ligger inde med en aflvering om Lindab A/S eller kender til deres virksomhee -
Hvad er forskellen på A og B niveau?
ForumindlægHej Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen på A og B niveau i skrifligt engelsk i 9 kl. er og i muntlig dansk på 10 kl. ? Altså hvad står A og B for? På forhånd tak -
Mdt matematik a eksamen
ForumindlægHvordan forløber eksamen? Er det ligesom andre fag, hvor eksaminanden fremlægger det vedkommen har i de 25 min.? Nogle der har været op? Hvordan taklede I det? -
A-opgave henfald
ForumindlægJeg har en ide om, hvordan b'eren i opg. 2 skal løses. Jeg har brugt henfaldsloven, og ender med et resultat på 4,5*10^12 12-C kerner pr. min. Er der nogen, der kan tjekke op på det? -
Bestem a og b
ForumindlægHej, jeg skal lave denne opgave, men jeg ved ikke helt hvordan. Men jeg vel at jeg skal bruge det stationære punkt. -
fransk A-niveau
ForumindlægHej flinke folk:) nogen der har lyst til at kigge på mit fransk?:) Martin veut expliquer à Gabrielle que bien qu'elle ne le sait pas très bien, à cause de la période courte de temps il a dépensé l'étude dans San Francisco, il sait qu'il soigne d... -
HjæææælpIdentificering af stof A
ForumindlægDe to hvide, rene , uorganiske stoffer A ønskes identificeret: Stoffet A 1. Stoffet A er letopløseligt i vand, i fortyndet saltsyre og i natriumhydroxid (0.1 M). Ledningsevnen målt i destilleret vand stiger betragteligt, når stoffet A opløses heri. Benyt disse oplysninger til at beskrive art... -
Udregning a studenter gennemsnittet
ForumindlægHey...Jeg er som mange andre igang med min studentereksamen, og bliver FORHÅBENTLIG færdig til sommer. Men netop forhåbentligt det er det som jeg har svært ved..Jeg har problmer med at finde ud af om jeg består min studentereksamen..Jeg har en årskarakter på 7,5 og lige nu (før mine eksamner en e...
