Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 6421 til 6440 af 61667
-
HJÆLP EKSAMEN UNGDOMSOPRØRET!
ForumindlægJeg skal til eksamen imorgen og en af mine tekster er itsi bitsi af Erik skaløse. Jeg har svært med at forstå den og jeg ved heller ikke hvilke spørgsmål jeg kan stille til teksten -
AT-eksamen - Hvad skal man?
ForumindlægHalli halløj, Jeg skal op i AT her på mandag, men nu er jeg sådan set blevet lidt i tvivl om hvad det er jeg skal derinde. Vi har ikke rigtig fået nogen guide i hvordan man går til eksamen i AT. Håber at I vil hjælpe. På forhånd, mange tak :) -
AT-eksamen
ForumindlægHej allesammen :) Er der en der er god til AT ? Jeg har nemlig et metode, teori afsnit jeg gerne vil have rettet.. Jeg skal til eksamen i AT og vil gerne være sikker inden jeg skal op og forsvare min opgave.. Håber der er en der gider at hjælpe :) -
Powerpoint - eksamen
ForumindlægHej :) Jeg overvejer at lave et powerpoint til min fysik eksamen i morgen, men kan altså ikke bestemme mig for om det er en god eller dårlig ide, så jeg ville høre om der er nogen der har erfaríng med det? Og høre hvad de fik ud af det. -
hjælp til strållinger til eksammen
ForumindlægHej, vi er 2 piger som har trukket "strålinger" til eksammen i 9 klasse. vores problemstillingen er "Strålingens indvirkning på levende organismer". ville i kunne hælpe med at lave nogle arbejdsspøgersmål, og vores fire kompentencer (Modellering, Kommunikation, Undersøgelse o... -
Atomfysik Eksamen
ForumindlægHej folkens Jeg skal op til eksamen i atomfysik på fysik b niveau, og håber derfor nogle kan hjælpe mig, med nogle underemner jeg kan komme ind på. Noget der vil være relavant at snakke om. Håber på hjælp -
Biologi eksamen
ForumindlægHey folkens!Jeg vil squ bare sige held og lykke med eksamen i biologi skriftlig imorgen :) Håber i alle få karakter over 6..:) Lad os kryds fingre for hinanden... tihi..byeThomas -
old. eksamen
ForumindlægOkay, der er lige nogle ting som jeg skal have på det rene..Til old. eksamen kommer man (jeg) op i kendt tekst og billede.Hvor stort er det tekst stykke man kan komme op i? fx en hek sang i Iliaden?Hvordan skal man analysere tekststykket?Skal man bare sige det der står i ens noter?? -
Tøj til eksamen
ForumindlægHey Hvad er jeres erfaringer med tøj til eksamen? Noget tøj der giver højere karakter end andet? (spørgsmålet er mest henvendt til piger) Hvad med kropssprog... og "måden" at sidde ved det grønne bord. Hvad virker for jer? -
Tekst til eksamen
ForumindlægHej. Jeg står i den situation, at jeg skal op i eksamen i mundtlig dansk i juni. Jeg har trukket noveller fra 1990-2017. Ville bare høre om der er nogen, der har nogle gode tekster, som de har haft en god oplevelse med? Vh Laura. -
HJÆLP EKSAMEN PÅ MANDAG
Forumindlægjeg skal til AT eksamen på mandag :s jeg har om Malthus' teori og aner ikke hvad jeg skal fortælle om og hvordan jeg skal starte? nogle ideer? Og de forskeliige metoder ska ha styr på dem :s Hjælp . plz :/ -
Selve eksamen?
ForumindlægJeg skal op i mundtlig samfundsfag (A-niveau) på tirsdag. Jeg har 24timers forberedelse. Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der er nogle der ved hvordan eksamen foregår og hvad man skal have med i sin fremlæggelse? Er lidt på bar bund. -
matematik/virksomhedensøkonomi
ForumindlægIdeer til hvad man kan skrive om i virksomhedsøkonomi, matematik og finansiering ?? Husk 2 af fagene(eller alle 3) skal kombineres .. -
Matematik lektiehjaelp
ForumindlægHej peeps! Jeg vil hoere om der er nogen som ved, hvor man kan faa noget lektiehjaelp i matematik på B-A niveau? -
Konklusion i matematik
ForumindlægHej med jer Hvordan ville man starte en konklusion i matematik Det er en opgave om statestik og jeg skal konkludere hvad jeg har fundet men jeg har ingen ide om hvordan jeg starter Vil i hjælpe mig? -
Titanic - matematik
ForumindlægHej Vinteren nærmer sig, dermed nærmer SRP'en sig også... Jeg har spekuleret meget over emne - jeg vil rigtig gerne skrive om Titanic. Jeg skal skrive i matematik (eneste studieretningsfag på A-niveau), så jeg ville høre om i har nogle idéer til, hvordan jeg kan bringe MA A ind i e... -
Hjælp til matematik aflevering !
ForumindlægHej, Jeg sidder med en matematik aflevering, der skal afleveres i morgen, og et par af opgaverne har jeg simpelthen ingen idé om, hvordan jeg løser. Jeg håber derfor, at der er en eller flere venlige sjæle derude, der kan hjælpe med at løse dem ;o) 1. Betragt de to følgende ligninger, hvor s,... -
Krav til eksamen
ForumindlægHej.. Hvor kan man se, hvad der kræves fra de forskellige fag til en AT-Eksamen? -
Noter til Matematik!
ForumindlægHej! Jeg har terminsprøver om små 2 uger! Jeg mangler nogle noter til matematik! Det ville være fedt hvis nogen kunne sende dem over mail: [email protected]. Nogle gode råd ville også være fedt! -
SSO i matematik
ForumindlægHej alle; Ja, min overskrift siger vel det grundlæggende for dette indlæg. Har I eventuelt nævne nogle emner, som kunne give inspiration til emnevalg i matematik, og hvad er jeres erfaring med at skrive opgave i dette emne?
