Søgning på: fysik projekt. Resultater: 6661 til 6680 af 20688
-
Akademisk studenterkursus (København)
ForumindlægHej, jeg er en elev, som bor i udlandet nu og måske overvejer at læse på ASK? Men har nogle spørgsmål vedrørende ASK; 1. Er niveauet sværere/højere på ASK, da det kun varer 2 år? 2. Hvor meget lektier/afleveringer får man i gennemsnittet på ASK? 3. Miljøet, menneskerne, lærerne og selve atmosf... -
mundlig matematik
Forumindlæger der nogen som har gode tip i baglommen fra erfaringerne i folkeskolens afgangsprøve i matematik+fysik/kemi mundtlig???? -
Fys A - Maj 2015 - HTX - Eksamenssæt
ForumindlægHej alle sammen, Er der nogle der har eksamenssættet fra Fysik A, HTX skriftlig eksamen, maj/juni 2015 liggende? -
hvad bruges tablecurve til ..?
ForumindlægHej hvad bruges tablecurve til ..? og hvad er den nyeste version ..? jeg ved kun at det er noget med matematik og fysik... på forhånd tak.. -
Eksamen
ForumindlægHey..Er der nogen af jer der før har været oppe til en fysik A eksamen??Hvordan forløber den? Kommer man op i rapporter man har lavet, eller et eksamensspørgsmål? -
Enhed eller ej
ForumindlægEr det korrekt, at man kun skal skrive enheder bag sine tal i fysik, kemi, biologi og så videre, men ikke i matematik? -
Martin Luther King
Forumindlæghej jeg skal lave en projekt opgave om martin luther king i 9.klasse og "den skæve verden" men problemet er bare at det jeg skriver i rapporten må ikke fremlægges men hvad kan jeg så snakke om i min power-point. Rapporten indeholder følgende punkter * Hvorfor jeg har valgt emnet? * Fa... -
Eksportingeniør
ForumindlægJeg overvejer at læse eksportingeniør på IHK. Jeg er rigtig god til sprog, historie, samfundsfag osv. men jeg er ikke den bedste til fysik,kemi og matematik. Denne uddannelse kræver ikke specifikke adgangskrav som matematik,fysik og kemi.. Kan nogen der evt. er i gang med uddannelsen fortæll... -
Studieretningsprojekt 2010!
ForumindlægGoddag kære mennesker, Jeg skal skrive SRP i år og jeg har studieretningen Mat A Fysik B og Kemi B Har i nogle forslag til hvad jeg skal skrive? Nogle erfaringer i vil dele? -
synopse
Forumindlæghej jeg skal skrive en synopse for aller første gang. og jeg ved ikke rigitg hvad det går ud på. synopsen skal være om en bog vi har læst jeg skal vælge 10 sidder af den. vil i ikke være venlige at hjælpe mig. på forhånd tak -
indledning/abstract
ForumindlægHej Hvad er forskellen på indledning og abstract? -
Laks (grønlandskedyr)
ForumindlægHej jeg har om grønlandskedyr i dansk. Jeg skal skrive om en laks til på næste mandag. Men jeg kan ikke finde noget fakta om laks i grønland på nettet. Er der nogle der kender nogle hjemmesidder om det? -
Tegning
ForumindlægEr der nogen der har en kloakplan eller grundplan over et sommerhus? -
8. klasses projektopg.
ForumindlægHej alle sammen. Vi er to piger, som skal til at have 8. klasses projektopgave. Vi har fundet to emner, som vi selv finder spændende. Det første er om genmanipulation, alt det med at kunne bestemme hvordan ens barn skal se ud og bestemme køn, hvor vi også inddrager abort. Problemet ved den, er ... -
Eksamensprojekt
ForumindlægHej. Er der nogen som har nogle rigtige gode idéer, som man kan lave som eksamensprojekt som vedr. rum? Det skal ikke være noget med tegning eller et maleri :) -
Samfundsfag A og Engelsk A + evt Matematik A?
ForumindlægEr det muligt at have den linje hvor man har Samfundsfag A og Engelsk A, og så hæve matematik til A også? Synes nemlig at det man beskæftiger sig med på Samfundsfag A og Engelsk A virker meget mere spændende end det på Samfundsfag A og Matematik A, men vil gerne hæve matematik til A-niveau, så d... -
Metoder?
ForumindlægHej! Jeg har et lille problem. Jeg skal aflevere min synopsis i morgen, og ved ikke så meget om musikfagets emperi og motoder. Er der mon nogen der kan hjælpe? -
Word 2007
ForumindlægHej Når jeg laver afsnit, der har dobbelt linjeafstand, så ser detud som om afstanden mellem afsnittene er lidt større. Jeg tager kun et enter, der vel ikke skulle gøre andet, end at jeg kommer ned på næste linje? -
Bestem projektionen
ForumindlægHåber der er nogen der kan hjælpe mig lidt på vej.. jeg skal beskriv med ord fremgangsmåden til at løse de to problemer. 1) Bestem projektionen af et punkt ind på en linje 2) Bestem den linje, som løber lige midt mellem to parallelle linjer -
Bioteknologi og Psykologi - Alzheimers og behandlingsmetoder
ForumindlægHej SP Jeg er i gang med at skrive min SRP og skal til at undersøge det her med det personcentrerede omsorg, og om det kan være reelt supplement til medicinsk behandling af Alzheimers. I den anledning, så skal jeg diskutere netop dette i min diskussions del ( jeg har vedhæftet, min problemformu...
