Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 6781 til 6800 af 154033
  • Dansk A aflevering

    Forumindlæg
    hej alle. jeg har en dansk aflevering for til i morgen, det er eksamenssættet på HF fra d. 21. Maj 2007 om journalister som forfattere. nogen der har nogen fif, gode råd, noter et eller andet, for kan ikke finde noget som helst om det i mine egne noter. bemærkninger fra min lære: Skriv opgave...
  • Dansk a niveau på Flex - HASTER !!!

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der nogle der der har modul 7 og 8 der evt, gider sende sine opgaver til mig? Jeg skal have rettet i min og mangler lidt inspiration, og er ikke helt sikker på hvordan opgaven skal gribes an, da jeg har misforstået en del? Det ville virkelig være en stor hjælp, og vil naturligvis ger...
  • Noter til IØ A

    Forumindlæg
    Hej. Nu er det jo ved at være eksamenstid, og jeg skal 100% op i IØ. Jeg føler mig dog på ingen måder klar, ikke fordi jeg ikke har fulgt med i timerne, føler bare ikke IØ er min stærke side. Jeg har desuden heller ikke så mange noter, så ville høre om der var en, som kunne forære nogle guldnot...
  • bedømmelse af engelsk A

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg var til eksamnen her i fredags og er lidt nervøs for om jeg har bestået - er der nogle af jer der ved hvor mange point de enkelte dele giver i del 1 (grammatikdelen) ??
  • Privat hjælp til Samfundsfag A

    Forumindlæg
    Jeg skal op til mundtlig samfundsfag, som er en 24-timers eksamen. Jeg skal trække et emne imorgen den 2.juni, hvorefter jeg har 24 timer til at udarbejde en synopsis. Jeg tænkte på om jeg kunne få privat hjælp til at udarbejde synopsen mandag den 2. juni?
  • Knuthenborg Safaripark A/S

    Forumindlæg
    Hej med jer! Har i nogle ksf'er eller eventuelt nogle udfordringer til virksomheden? Er gået lidt i stå her :/
  • Historie A eksamen - Fremgangsmåde

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg har trukket 10-15 normalsiders bilag og et "spørgsmål" omkring korstogene. Der er kun en masse kilder, jeg er i tvivl om hvordan jeg skal bearbejde et materiale som skal fremlægges i morgen, hvad skal man præcist gøre?
  • Historie eksamen A stx

    Forumindlæg
    Jeg har trukket rommeriget - slaver. Jeg har fået 5 bilag. 1 - billede af romerrigets største udstrækning i 180 e. Kr. 2 - Det romerske klassesamfund (underklasse og overklassen, rig og fattig herunder slaver) 3 - Fra antikken til reformationen (kilde omkring slaven i der romerske landbrug, s...
  • Engelsk A - Mediefag B

    Forumindlæg
    Hej søde mennesker - min diskussion bygger på fordele og ulemper omkring bøger og filmen som forskellige medier, men sidder fast. håber inderligt, at der sidder en flink sjæl derude, som gerne vil hjælpe på forhånd TAK !
  • SamF A-niveau! Hjælp!! Please

    Forumindlæg
    Argumenter ud fra en en socialistik grundholdning mod regeringens nye skattereform fra 2011. Skemaet kan ses i linket nedeunder. Jeg er lost! Please!!!!! Hjælp
  • 1g samf a

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen på Institutionsbunden deltagelse, situationsbunden deltagelse?
  • Hjælp til at find C via A B C og a i en trekant

    Forumindlæg
    a. Du har en retvinklet trekant. Den ser sådan her ud C A B B= 49,4 C=90 A=40,6 a=300 Find c. Jeg tog a/sin(A)=c Det giver 300/sin(40,6)=461 Det lyder jo fint, men på tegningen er c mindst dobbelt så lang som a, så forstår ingenting.
  • Afgangsprøve

    Forumindlæg
    Efter skolereformen er der kommet nye "udtrækningspuljer" Hvad lyder de på For jeg ved godt engelsk og fysik mundtligt er obligatorisk Men nu er idræt mundtlig også en del af udtrækspuljen??
  • Find side a i en retvinklet trekant

    Forumindlæg
    Hej, jeg har brug for hjælp ved en opgave Jeg skal finde højden af en retvinklet trekant = a og jeg har alle vinkler og hypotenusen A = 57 B = 33 C = 90 c = 450m Hvordan kan jeg finde side a med disse infomationer ?
  • Nogen stærke hoveder, på det skriftlige i dansk med hensyn af rettelse af opgave

    Forumindlæg
    Jeg har den her artikel som jeg har skrevet og mangler en person til at hjælpe mig med at rette den da jeg selv ikke altid ser det hele, så kunne det være godt med et par ekstra øjne til at hjælpe mig
  • Durkheim og to - Sparring omkring min skriftlige kandidat opgave på uni

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med at skrive en filosofisk opgaev på kandidat niveau på uni, hvilket vil sige, at det teoretiske skal være hovedvægten i opgaven, hvor empiri og egne meninger ikke må fylde specielt meget. Min vinkling ligger i at tage udgangspunkt i Durkheims positive integrations-sociologi o...
  • Forslag til eksamens forberedelse?

    Forumindlæg
    Jeg er ikke sælig god til skriftelig biologi (A), og har brug for gode råd til at hente et 8 tal til skriftelig biologi eksamen.
  • 4 a-fag i gym, men 5 a-fag med GSK

    Forumindlæg
    Jeg afsluttede gym her sidste år med 4 a-fag. December samme år afsluttede jeg matematik A (B-A) Får jeg så en bonus for 5 a-fag, eller gælder det udelukkende, hvis man har dem i gym? Jeg har søgt en videregående uddannelse i år.
  • Navn(e) for a og b i potensfunktion????

    Forumindlæg
    Navn(e) for a og b i potensfunktion?????
  • Bevise cos(A) = b/c?

    Forumindlæg
    Er det muligt at bevise at sin(A) = a/c, cos(A) = b/c og tan(A) = a/b?Eller er det bare noget man har defineret med enhedscirklen?