Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 6861 til 6880 af 61667
-
Design eksamen
ForumindlægJeg har valgfaget design som jeg skal op i imorgen, andre der også skal det?Kan i ik forklare mig hva man skal, for vi er ik helt med på det? Man skal selvfølgelig fortælle om sit egetprodukt...Men så i den sidste halvdel, hva skal man der ? Beskrive 1 produkt , eller sammenligne 2 ? :)Håber i ka... -
dansk eksame
ForumindlægHeej er der nogen som har været op i skrf. dansk i dag??? og hvilke emner var der?? -
HASTER! EKSAMEN I MORGEN.
ForumindlægHej alle. Er der nogen der kan forklare den humanistiske metode? På forhånd tak! -
Noter til eksamen
ForumindlægNogle som har nogle gode notater til disse tekster på engelsk A niveau:Thomas More: from UtopiaBertrand Russel: Has man a future?Aldous Huxley: IslandGeorge Orwell: Nineteen Eighty-FourDaniel Defore: Robinson CrusoeGeorge Orwell: The road tol Wigan PierCarol Shields: Mrs Turner cutting the grassT... -
Eksamen - ikke klar!
ForumindlægKan man godt få udsat sin sygeeksamen? Hvis ikke, hvad er det mest oplagte at gøre, hvis man slet ikke er klar og skal op snart? -
Kemi eksamen
ForumindlægHey derude Er der nogen som tilfældigvis ligger inde med eksamenssættet fra 2016 i kemi? Jeg skal nemlig op d. 2 juni og ville gerne se på den fra i år. På forhånd tak -
Naturgeografi eksamen
ForumindlægHej, Jeg har i dag trukket et spørgsmål i NG og udfra det skal jeg lave problemstillinger. Er der nogle der kan hjælpe mig med det? Spørgsmål: Teorien om pladetektonik er i dag generelt anerkendt. Hvilken viden har gjort teorien alment accepteret? I din disposition og fremlæggelse skal... -
Årsprøve og eksamen
ForumindlægEr der et bestemt antal årsprøver og eksaminer man skal op i? Hvis jeg fx skal op i 4 skr. årsprøver, mens en fra min parallelklasse kun skal op i 2 skr. årsprøver, betyder det så at jeg skal op i færre mdt. årsprøver/eksaminer? Jeg går i 2g. -
Dansk eksamen
ForumindlægI dag valgte jeg at skrive et essay i skriftlig dansk, men den fylder kun en side og lidt mere. Er det ok, eller er det direkte dumpe karakter? -
Nervøs for eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg skal op i fysik B i morgen (GSK) - gammel reform, og er virkelig nervøs for om jeg består! Jeg skal dog "bare" have 2 - altså bestå, og jeg har læst som en gal, og har intet fravær, men jeg har bare helt VILDT svært ved det! Jeg har næsten lige været oppe i mat B og kemi C, h... -
eksamen spørgsmål
Forumindlæghej jeg skal snart op i fysik (gitterligning) og jeg vil lige høre om det ville være nyttigt at snakke om kvantemodellen for lys eller om det ikke er så vigtigt her i det her emne.. er nemlig lidt i tvivl -
at- eksam
Forumindlægnaturvidenskab og samfundsvidenskabs metoder -
Metoder til AT eksamen + forsøg til selve eksamen
ForumindlægHej alle Jeg skal snart op til min AT eksamen og er lidt i tvivl om de metoder jeg har. I faget engelsk har jeg brugt den hermeneutiske metode, hvor jeg har analyseret en artikel og i fysik har jeg brugt den empiriske metode, hvor jeg har lavet nogle beregninger Skal jeg skrive mere til mi... -
Hjælp! Fysik eksamen!
ForumindlægHej folkens, jeg går i 1.g på stx og har skal op i eksamen i fysik C-niveau. Jeg leder ikke efter snyde metoder, men da det er min først mundtlige eksamen i fysik ville jeg høre om der er nogen her der har nogen fif, eller ideer til hvordan man bedst muligt kan forberede sig og fuldføre eksam... -
2016 eksamen
ForumindlægJeg har lige været oppe til eksamen, og ville spørge om man kan uploade den ind her, hvis nu nogle ville regne på den -
Variabelsammenhænge - eksamen.
ForumindlægHej er der en der vil forklare mig "begreberne variabelsammenhænge" for C niveau, skal bruge det eksamen, helst godt og grundigt. Tak på forhånd :) -
Matematik emergency !
ForumindlægHej, Jeg har igen igen svært ved en opgave i min matematik aflevering. Jeg arbejder i Maple men resultatet er dog ikke troværdigt. Er der en der kan kigge lidt på denne opgave (vedhæftet)? Tak :) -
Matematik - forberedelse, hvordan?
ForumindlægHej People of the Internet! ;))) Jeg går ud fra at alle jer der går på 9.klasse i en folkeskole på nær jer der er fritaget skal op til skriftlig matematik om 2 dage (på torsdag), hvordan har I øvet jer / vil I øve jer? Kender en hjemmeside der hedder http://www.sysform.dk med en mass... -
Forklaring af eksamen
ForumindlægHej :) Er der nogen der kan forklare mig hvordan fysik eksamen foregår på B niveau? -
Matematik opgaver
ForumindlægHej, Er der en sød sjæl der ville hjælpe med nogle opgaver i matematik?
