Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6981 til 7000 af 176851
-
Eksamens spørgsmål Nr.3
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 15
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 4
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 5
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 6
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
EKsamen om uv-test af solcreme
ForumindlægHej jeg skal op til NV(4 naturfag PÅ C niveua og jeg har taget udganspunkt i kemi) eksamen i morgen. Jeg har om UV-test af solcreme. ved dog ikke helt hvilke strukturformler og formler jeg kan tage med i forhold til UV HÅBER VIRKELIG I KAN HJÆLPE! SKAL OP I MORGREN OG HAR PISSE TRAVLT -
hjælp til mundtlig matematik eksamen
ForumindlægHej alle - tænkte på om nogle af jer kloge hoveder kunne hjælpe mig med at forstå nogle ting vedrørende matematik. vil gerne få det forklaret, eftersom det kunne tænkes at jeg kom op i pågælende spørgsmål, også selv skal være i stand til at forklare dette: Den ene ting jeg er i tvivl om er, hv... -
eksamen
ForumindlægHey...Er her nogle som har nogle gode ideer til, hvordan man forbereder sig til mundligt eksamen? -
Super god hjælpeside til old eksamen
Forumindlægwww.viby-gym.dk -
mundtlig matematik 10 klasse eksamen
ForumindlægHej jeg skal til mundtlig matematik i 10.klasse på torsdag og jeg vil gerne forberede mig så godt som mugligt. Jeg kan desværre ikke finde nogle opgavesæt på nette, så må jeg bare øve mig, men jeg ved ikke hvad der mugligvis vil komme til mundtlig matematik. Har i noget der kunne være værd at øv... -
Eksamen.... HJÆLP!
ForumindlægHej med jer! Er der nogen af jer, der har været til eksamen i Eø? Er bare lidt interesseret i at vide, hvad det helt præcist er man skal kunne. Ved godt at man trækker et spørgsmål og skal forklare regnskab eller model for en virksomhed, men er der noget der er helt specielt godt at kunne? Skal m... -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg går i 1.g og vi har ikke fået at vide hvad vi skal op i til eksamen endnu. Hvis man ikke kommer op til nogen, kommer man så op til en af dem i 2g? Altså jeg afslutter matematik, bio, fysik og billedkunst på c, er det så årskaraktererne der gælder eller skal man op til en af dem i 2g? -
Tysk A-niveau studentereksamen 2003
ForumindlægHejsaEr der nogen af jer som ved hvad emnerne sidste år var i Tysk højniveau eksamen, altså 2003? Både sommer og vinter?På forhånd tak./Xabbu -
Naturfag skriftlig 2.g
ForumindlægHej, ville hører hvordan det var gået for jer i naturfag i dag? jeg synes den var okay.. men går også kun efter en 7'er.hvad fik i opgaverne til ? -
Eksam
ForumindlægEr der nogen herinde der kender en opgave fra folkeskolens eksams opgave fra flere år tilbage der omhandler om en idrætsplads hvor komunnen måtte tag et styk af en idærtsplads da de skulle lægge en vej. Så derfor skulle de så også ligge et andet nyt stykke areal tilbage som er 28 kvadratmeter. Ma... -
eksamen
Forumindlægjeg står og skal til eksamen i religion på mandag og er lidt i tvivl hvordan jeg skal bære mig ad til eksamen? hvad skal jeg sige og sådan? og hvad skal jeg have styr på inden eksamen? på forhånd tak :) -
Grammatik,Tysk, Skriftlighed
ForumindlægHar I nogle hjemmesider, som man kan besøge, så man lærer grammatik, tysk? Jeg skal endda snart til terminsprøven i tysk. Jeg håber nogle af ved, hvordan man bliver god til skriftlig tysk. -
eksamen hjæælp
ForumindlægJeg skal i mit spørgsmål til eksamen imorgen gøre rede for de specielle forhold omkring regnskovens økologi og sammenligne med et dansk skovøkosystem. Hvad ville i komme ind på her ? er rimelig meget i tvivl om hvor meget og hvad jeg skal komme ind på, da det jo trods alt kun er på redegørende n... -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen kl 14 i samfundsfag c-niveau, og jeg ville høre om der er nogen der ved hvordan det foregår, altså om man bare trækker et spørgsmål eller hvordan. Og hvis nogen har nogen gode råd til forberedelse ville det også være super :D -
HJÆLP HJÆLP EKSAMEN
ForumindlægJeg skal op til den mundtlige eksamen i dansk i 9. klasse. Jeg har trukket "Essays i udtryksform" til mit fordybelsesområde. Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde en god tekst jeg kan gå i dybden med? Tak på forhånd :)
