Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 7461 til 7480 af 25374
-
To kulturer
ForumindlægHey..Jeg har til opgave at skrive lidt om, om hvorvidt det er muligt for to mennesker, som har to forskellige kulturer at have et ægteskab. Er det muligt eller er det ikke? Jeg vil meget gerne høre, hvad i mener om det?! Og I må meget gerne komme med begrundelser for hvorfor I synes det! På forhå... -
Hej hej....
ForumindlægHej hej.... hvad betyder vision? -
Hvad synes I ??
ForumindlægHej alle : Hvad er der af ulemper ved stereotyper? Og hvorfor er det iorden med stereotyper? -
SSO EMNER
ForumindlægSSO nærmere sig, derfor ville jeg lige have nogle forslag til hvad jeg kunne skrive om...Kan I ikke skrive 6 emner/titler til hva jeg evt. kunne vælge... dET vil gør det nemmere for mig at vælge..Har indtil videre tænkt lidt på Cuba krisen... -
Mitose og Meiose
ForumindlægHvorfor har cellen brug for, at kunne lave disse to former for celledeling (meiose og mitose). Håber der er en der kan forklare mig det? :-) -
Dansk
Forumindlæger der nogen der har læset 'De gale'...der ved hvad den handler om.. -
Please hjælp
ForumindlægJeg har projektopgave om et par uger og overemnet er "Magt og Afmagt" Men jeg har ikke noget underemne. nogle som der har nogen ideer de gerne vil dele? -
PLS PLS, nogle der vil rette 3 linjer pls
Forumindlæger der ikke nogle der vil rette min aflevering plss -
Rettelse 3 linjer
Forumindlæghej allesammen nogle der vil rette min oversættelse pls haster. det er kun 3 linjer? -
Besked fra yus
ForumindlægStudi er så vidt jeg ved ikke den slags kontaktbureau... stop venligst, har andre fået lign beskeder ?"Besked fra yus hey har du ik nogle bograpporter liggende du vil sende til mig [email protected] på forhånd tak" -
grammatik
ForumindlægHeeeeeeej!!er der nogle der vil være så venlige at give eksempler på stedord , kendeord , forholdsord , biord og bindeord ?på forhånd tak.. :) -
Hjælp til køb af kjole til kæreste
ForumindlægHej, sidst jeg købte tøj til min kæreste blev hun ikke synderligt begejstret og endte med at sende det tilbage. Hvor køber i piger normalt jeres tøj med største beholdeses procent? :) -
Uddybing af tanget opgave
ForumindlægHej, jeg sidder med en matematik opgave, hvor jeg skal forklare hvad der er sket? og kan virkelig ikke se det nogen der kan hjælpe mig Man har a = 15 og ha = 10 . Så gælder tan(B) = tan(C) = 10/(15/2) = 20/15 = 4/3 , hvorfor B = C = 53,1301º og dermed A = 73,7398º obs. det er ... -
subtition og addition! HJÆLP
ForumindlægHey alle sammen, håber i kan hjælpe mig, vi er i gang med en rapport med addtion(mellem 1-Hexen og bromvand) og substition(mellem bromvand og heptan): spørgsmål: 1: Forklar hvordan man kan tænke sig at man kan bruge addtion/substition til at bestemme hvor meget der er af nogle bestemte organiske... -
Hvordan ville det være hvis Danmark var i krig?
ForumindlægHej Jeg har fået en opgave med nogen spørgsmål omkring hvordan det ville være hvis Danmark var i krig, men jeg har meget svært ved at svare, da jeg ikke helt kan sætte mig ind i situationen. Her er de tre spørgsmål. 1. I de sidste 10-20 år har et begrænset antal danske soldater deltaget i krig... -
"som" på spansk
ForumindlægEr der nogen der kan forklare "som" på spansk. Ved at det både kan være "que", "como", "si" og "de" m.m.. Jeg ved selvfølgelig godt det har noget at gøre med hvilken ordklasse det fungerer som, men jeg har lidt svært ved at kende forsket på pron... -
Hjælp med stil til 3/4
ForumindlægEr igang med at lave en stil der hedder "Mr. Lonely"Vi skal skrive om den sangtitel og den kender de fleste.. Behøver ikke læse det!! hvis i har en idé så bare skriv den det ville være en stor hjælp for jeg kan ikke komme vidre!! Det jeg har Skrevet: Det skete igen, jeg var alene. Denne... -
Kromosomer
ForumindlægJeg har et MEGET kort spøgersmål.Kvinden har 46 kromosomer, som er ens to og to, altså 23 par - også kønscellerne(XX).Mænd har dog 44 kromosomer to og to, dvs. 22par. Hvor de sidste to hedder XY.RIGTIG? -
Old eksamen
ForumindlægHaiiEr igang med at lave noter til old eksamen.. Vores pensum består af Ødipus, Theogonien (Hesiod. vers 104-210), Odysseen (9, 16 og 24 sang), Symposion og Kong kroisos (vers 7-27)..1)Er der nogen der har forslag til hvordan man bedst forbereder sig til eksamen?2)Hvad kan man kan perspektivere d... -
Digt
ForumindlægHvis jeg har forstået dette koreekt, så er det er PROSADAGT?- Da det ikke er muligt at komponere en melodi, det rimer hellere ej. Og det er hellere ikke parrim, krydsrim, eller klamrerim, hvad er det så?Der ér ikke SÅ mange ting der virkelig betyder noget og hvordan også?som man trækker vej...
