Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 7661 til 7680 af 58387
-
Hjælp til kommende eksamen
ForumindlægHej, er der nogle der kan hjælpe med at finde nogle symbolikker i denne reklame af Det Kongelige Teater, stjerner er det der lyser i mørket? Eller form af virkemidler https://youtu.be/yK56iGwZkK -
HJÆLP EKSAMEN SPØRGSMÅL
Forumindlægjeg har trukket emnet: det lyriske og billedskabende sprog i digt eller essay. Er der nogen der har en idé til hvilket digt jeg kunne vælge? jeg kunne helst tænke mig noget i stil med Søren ulrik thomsen, dog ikke vent eller levende da vi har arbejdet med dem. Hvis i ikke har nogen idéer ka... -
HTX - EKSAMEN
ForumindlægHvornår er det man senest skal få udleveret de mundtlige eksamenspørgsmål der kan blive udtrukket? -
HJÆLPE EKSAM
ForumindlægER Nogen der har været op i fs10 klassse -
Filosofi eksam
ForumindlægHej jeg skal her på fredag op til filoeksamen, og vores lærer havde lige for travlt til at fortælle var sådan en går ud på og hvordan man forbedrer sig bedst??? Kan I give nogen gode råd?! Jeg er rimelig lost!! -
Hjælp til Dansk Eksamen
ForumindlægHeeJ. Jeg har analyseret en folkevise - elverhøj, som jeg skal fremlægge på Torsdag. Jeg har lagt vedhæftet analysen, jeg håber i vil rette den for mig og hjælpe mig med perspektivering og tid og sted. Tusinde taaak på Forhånd :D Det er stor hjælp for mig . -
Matematik eksammen
ForumindlægHej skal op til matematik imorgen. Er der nogen der kan hjælpe mig med nogle metoder, hvor man kan øve sig. Mange tak -
Eksamen - Billedanalyse
ForumindlægHejsa, tænkte om der var en der kunne hjælpe, med hensyn til at perspektivere "Forladt, dog ej af venner i nøden" til "Udslidt"?? Tak på forhånd:)) -
HJÆÆÆLP TIL EKSAMEN!:(
ForumindlægHej alle jer dejlige mennesker her ude, her er nogle spørgsmål under en rapport der hedder "fotosyntese og respiration" 1: Hvordan får de autosrofe og de heterotrofe organismer adgang til de organiske kulstofferbindelser, som de skal respirere? 2: repirationen består af 3 delpro... -
Eksponentielle eksam
Forumindlægy=b*a^x fortæller b endelig b = startværdi /fortæller hvor grafen skærer y-aksen når x = 0 er y =b hvad mener de med dette mener de at y er nul -
Eksamen i morgen, hjælp!
ForumindlægHej Alle ! Jeg skal op i fysik i morgen og fremlægge "Det moderne verdensbillede" Jeg har få spørgssmål, som jeg håber nogen af jer kan og vil svare på. skal jeg have udregninger med i min fremlæggelse, eller det fint med nogle teorier og diagrammer? Forklaring af rummetd udvidelse?... -
AT eksamen
ForumindlægJeg skal op i AT imorgen skriver om Aspirin piller i Historie/biologi. Min probilemformulering: I hvilket omfang har opfindelsen af aspirin gennem tiderne ændret menneskets syn på brugen af præparatet? har bare ikke helt styr på metoder, nogen der har forslag om hvilke metoder jeg skal bruge? -
Differentialregning eksamen hvad?!
Forumindlægsidste spørgsmål for i aften. Jeg forstår slet ikke differentialregning • Gør rede for hvilke regneregler der kan benyttes til bestemmelse af differentialkvotienten af typerne f(x)= h(x) ± g(x) og f(x) = h(x) / g(x) (skal forstås som en brøk) Du kan eventuel benytte følgende funkt... -
Hjælp til AT eksamen!
ForumindlægJeg sidder med min AT disposition/talepapir, og skal fremlægge mandag. Jeg skriver om Kolera i KBH i 1853, med henblik på hygiejne og kloakering. Jeg skal have den tyske læge Robert Koch og hans opdagelse af Bakterien som forsager Kolera med. Jeg har fået af vide fra min lærer at jeg skal have... -
Dansk Eksamen
ForumindlægHej, er der nogle der har en analyse af "Ulven og fårene" af Martin Andersen Nexø.? -
MATEMATIK EKSAMEN!!
ForumindlægHej jeg skal op i mundtlig matematik snart, og der et spørgsmål, som jeg undrer mig over, håber at der er nogle der kan hjælpe. Vis for n=4 at en binomialfordelt stokastisk variabel har middelværdien n*p hvad mener de med spørgsmålet, skal man lave et bevis for middelværdien eller hvad, og hvis... -
hjælp til fysik eksamen
Forumindlæg1. Termisk energi Gør rede for termisk energi og nogle af de begreber der knytter sig til termisk energi. Stikord: Brownske bevægelser, energiformer, effekt, nyttevirkning, klima 2. Faseovergange Gør rede for stoffers faseovergange beskrevet i relation til energi. Stikord: tilstandsformer, ener... -
matematik eksamen
ForumindlægHej!Jeg vil spørge om der er nogen, som vil give mig gode råd til matematik mundtlig eksamen, hvad skal man start med at sige f.eks. hvis man kommer op i funktion eller eksponentiel udvikling osv.Vil du give mig nogle eksampler (spørgsmål og svar) for forskellige emner.Jeg håber at I forstår hvad... -
Dansk-eksammen
ForumindlægHej alle! Min lillebror skal til FSA mundtlig dansk eksammen i morgen. Alt det som han har forberedt er der nogle der har nogen råd til, hvordan han så kan huske det???? DET HASTER på forhånd, rigtig mange tak! :-) -
Afsætning eksame
ForumindlægHejEr der nogen der har været til eksamen i afsætning i år og har været oppe i jeres opgave.. hva valgte i at fremlægge.. gode råd osv.
