Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 7761 til 7780 af 181598
-
Mat(A-niveau) - andengradspoly
ForumindlægHej jeg er igang med at genopfriske noget matematik. Jeg fandt denne hjemmeside: http://www.matnatverdensklasse.dk/uv-mat/cas/kompleks/kompleks.pdf Hvor jeg nederst på side 2 stødte på noget underligt. Der skal løses en andengradsligning i eksemplet nederst på side 2, og via løsningsfor... -
Vægt af karakterer på STX
ForumindlægHvis man tager f.eks. Mat A som selv-studium er det så både mundtlig og skriftlig eksamen der er garanteret? Og når der ikke er årskaraktere, kan det så umuligt komme til at tælle mere end 2, mod 4 hvis man tager det som regulært fag? -
Studieretning: Matematik, fysik & kemi
ForumindlægEr der nogen som har følgende studieretning: Matematik A, Fysik B & Kemi B? Da det er en meget populær linje, kunne jeg godt tænke mig at vide, hvor svær den egentlig er - jeg skal nemlig have den. Hvad synes I om denne linje? Er den nem, svær eller hvad? Og hvor god skal man være til fagene,... -
finde a
Forumindlægf(x)=ax+x*ln(x) (hvor a er et tal)bestem a, så f'(1)=3(opgave uden hjælpemidler)hjælp -
Havde I eksamen idag?
ForumindlægJeg har et spørgsmål til alle jer, som går i 9 klasse. Var i også op i matematik eksamen idag? Vi fik jo både en færdighedsregning og en problemløsning, er der nogen af jer der kan huske hvad problemløsningen hed? -
Odder Barnevogne - eksamen!
Forumindlæghejsa folkens :-) Hvad gør i med jeres Odder barnevogne erhvervscase eksamen? hvilke emner vil i fremlægge? og på hvilke måder, og hvis i har markedting? hvordan vil i så gribe det an til en eksamen.. på forhånd tak .-) -
Engelsk mundtlig eksamen!!
ForumindlægHej.. Mit forberedte emne til engelsk mundtlig eksamen er Adolf Hitler.. Hvordan ville i beskrive Hitlers personlighed..?? Please hjælp.. senest i dag! p.s. vedhæftet disposition!!! -
Tilbyder matematik undervisning
ForumindlægHej mit navn er William. Jeg studerer på første år på Copenhagen Business School og har tidligere haft matematik på A niveau i gymnasiet. Jeg tilbyder privatundervisning til folkeskoleelever fra 0-9 klasse og gymnasieelever på C-niveau. Jeg har tidligere erfaring som underviser og kan forsikre ... -
Dansk eksamen 09
Forumindlæghey derude, Hvilke tekster kom i op i, i skriftlig dansk, jer som bliver studenter i år? - Og er der nogen har har nogle links til gamle skriflige dansk oplæg? på forhånd taak -
Eksamen evt alkohol
ForumindlægHej alle. jeg skal op i fysik/kemi 9. klasse afgansprøve her i morgen, og et af mine opgivelses emner er "Slægten Alkohol" Vi er 2 timer til prøve, hvor vi i 30-40 minutter skal opstille nogle forsøg, med tilhørende forklaringer, eller andre fysiske ting fx i form af tegning på tavlen ... -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHar fået et spørgsmål til mundtlig bio A-niveau, som hedder: Du skal give et eller flere eksempler på fødekæder, f.eks. i en sø eller en fjord og forklare hvorledes menneskets aktiviteter gennem tiderne her påvirket sådan et økosystem. -
Hvad er a?
Forumindlæg20=log(0,5)/log(a)hvordan finder jeg a? -
genvejstast til nedsænket skrift
Forumindlægtja... overskriften siger næsten det hele.. men lige for en god ordens skyld...Hvis der er nogen som kender genvejstasten til nedsænket skrift i word ville jeg blive meget glad hvis de ville fortælle mig den, da jeg ofte har brug for nedsænket skrift i de naturvidenskabelige fag, og det tager så ... -
eksamen om varrians og varitaionsmål
ForumindlægHeej er der nogen der kan forklare mig med ord om varians og andre variationsmål? skal nemlig bruge det til eksamen i matematik ? taak -
a
Forumindlæga -
a
Forumindlæga -
Eksamen Spansk skr.
Forumindlæghej jeg tænkte på om overhovedet er mulighed for at øve på spansk skriftlig?? Tak -
Studieretningstur i 3g (matematik)
ForumindlægHey Jeg har virkelig brug for jeres hjælp! Mit problem er, at min klasse skal på studietur i 3.g, men vi ved ikke hvorhen endnu. Turen skal helst have relevans til vores studieretning, som er: Matematik A, Fysik B (og Kemi C).(turen behøver og ikke omfatte fysik). Turen skulle også helst dække ... -
Eng. Eksamen
ForumindlægDavs.Jeg vil hører om der er nogle af jer, der ligger inde med nogle noter til følgende tekster.Det ville være alletiders, hvis I kunne hjælpe mig..1) Salt on a snake's tail2) A Tourist Guide to England3) Whose Life Is It Anyway?4)Womans demands assisted suicide5)Starving to death6) Arnold Sc... -
Kombination ml. Matematik og dansk?
ForumindlægHej! Jeg skal snart til at vælge, hvilke fag som jeg vil bruge til at skrive SRP i. Min studieretning er Matematik A, Samfundsfag A og Psykologi C. Jeg vil rigtig gerne skrive i Matematik og dansk, men kan ikke finde et område, hvor begge fag kan indgå? Da psykologi også er en del af min studiere...
