Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 7861 til 7880 af 47924
  • Hjælp til eksamen - kærlighedsnovelle

    Forumindlæg
    Hej, jeg er igang med at forberede mit prøveoplæg til 9. klasses prøven, men jeg mangler en god kærlighedsnovelle der er kendt og klassisk. Er det noget I kan hjælpe med?
  • forberedelse til eksamen

    Forumindlæg
    hej jeg sider og skal forberede mig til eksamnen i historie men kan ikke finde på et produkt jeg har om Kanslergadeforliget tak på for hånd
  • Biologi eksamen

    Forumindlæg
    Hvordan gik det jer til biologi eksamen?Hvad synes i om opgaverne?
  • Eksam i DTU

    Forumindlæg
    Hej, Kan man selv vælge, om hvis man gerne vil har sin eksam i engelsk eller dansk? Tak
  • engelsk eksamen

    Forumindlæg
    hvordan er mundtlig eksamen i HF er der virkelig 24 timers forberedelse??
  • Billedkunst eksamen

    Forumindlæg
    Hvordan ville et eksamens spørgsmål i billedkunstC lyde? (fx hvis man trækker farver)
  • Kristendom Eksamen

    Forumindlæg
    Er der nogen, der ved, hvordan kristendom mundtlig eksamen foregår i folkeskolen?
  • Engelsk eksamen

    Forumindlæg
    Hvad skal man gøre for at få til i engelsk til mundtlig eksamen? Det er på STX.
  • Afsætning eksamen

    Forumindlæg
    Skal snart op til afsætning eksamen men ved ikke helt hvordan den forgår. Det er mundtligt.
  • Elektricitet eksamens hjælp!

    Forumindlæg
    Skal op i elektricitet til eksamen. Hvilke punkter syntes i jeg SKAL have med?
  • Skriftlig eksamen?

    Forumindlæg
    Nogen der ved om der bliver skriftlig eksamen i Biologi A til sommer? :)
  • fysik opgave: v1 effektfuld laser

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke finde min fejl i denne opgave: Jeg skal beregne antal fotoner som der er i en enkelt puls. Mine oplysninger: pulserne har hver energien 0,50 mJ. Bølgelængden er laserlyset er 812 nm. Jeg har anvendt formlen E = h*c/bølgelængde. (mit resultat: 2,44*10^19 J) Herefter har jeg taget faci...
  • Fysik er ret meget i tvivl sidste opgave

    Forumindlæg
    En plexiglasplade ligger i et kar med væske. En lysstråle sendes gennem væsken og ind i plexiglasset. Plexsiglas har enheden 1,47. Indfaldsvinklen ved overgangen fra væske til plexiglas er 40 grader. Brydningsvinklen i plexiglasset er 35, 9 grader. Bestem hvilken væske der er i karet?
  • Fysik/matematik - isoler Ls og division?

    Forumindlæg
    Jeg har et regnestykke der ser nogenlunde sådan her ud Ls = 0,197 kg * (24,3-16,7 C) - 0,016 kg * 16,7 C 4186 J/kg * / 0,016 kg men jeg ved ikke hvordan jeg taster det ind på lommeregneren
  • Engelsk mundtlig eksamen - HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej allesammen :-) Jeg skal op i mundtlig engelsk på onsdag, og jeg har fundet nogle statestikker og sådan som jeg gerne vil have med ind, men de er ikke underskrevet, må jeg så gerne tage dem med ind, eller skal de være underskrevet? Håber virkelig I kan hjælpe mig! Venlig hilse...
  • Mat. Skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hey! Det står sådan til, at jeg skal op i matematik her på onsdag. Det er ikke mit bedste fag, og jeg prøver derfor allerede nu at forberede mig. Er der nogen, der har nogle gode råd til hvad, jeg kan forberede mig på? Og hvad jeg eventuelt kunne læse af notater/guides skrevet på nettet? Jeg ...
  • Kemi A eksamen (Standardforsøg)

    Forumindlæg
    Hej ville høre om der var nogen har de rigtige resultater for prøven her igår? Også eventuelt poste dem herinde :)
  • Tysk 24 timers eksamen.

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg sidder med teksten Stick für Stich af Ingrid Noll. Er der eventuelt nogen der har læst teksten og har nogle hjælpende noter jeg må få. Håber I kan hjælpe.
  • Eksamen i radioaktivitet.

    Forumindlæg
    Hejsa derude, jeg har trukket radioaktivitet og skal præsentere emnerne atomkerner, henfaldene (a, b+, b- og g) og så henfaldsloven. Jeg skal ydermere have en faglig snak om aktivitet, bestemmelse af BA137*'s halveringstid. Er der nogen her, der kan give mig nogle ideer til hvad jeg præcist s...
  • HJÆLP SKAL TIL EKSAMEN I KEMI!

    Forumindlæg
    Hej allesammen. jeg skal op til kemi meget snart, og da mine færdigheder i faget virkelig er ringe, har jeg brug for jere hjælp. Jeg har et spørgsmål der lyder således; Du kan også komme ind på sammenhængen mellem opløselighedsforhold og struktur på mikroniveau af molekyl- og ionforbindelser. M...