Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 7901 til 7920 af 23878
-
Abstract, lidt hjælp?
ForumindlægHej:) Er der ikke nok nogen der vil fortælle mig om dette abstract er helt forkert eller lign? vil ikke have fejl for det:S Abstract This study examines musicals as a genre, and the characteristics of this type of genre. Additionally, the paper discusses differences between American and Danish mu... -
Hvorfor er Danmark en af verdens største øl-producenter?
ForumindlægHej skal skrive en synopsis i AT og en af spørgsmålene lyder: Hvorfor er Danmark en af verdens største øl-producenter? -
BLACK LIKE ME
ForumindlægEr der nogen af jer, der har erfaringer med denne bog? -
sætningerne driller
ForumindlægHej...Jeg sidder og prøver at oversætte følgende men kan ikke helt slå fast hvad der er et adverbium og hvad der er et adjektiv mit forslag er,ville deres forehavende blive væsentligt(adv.) sværere(adj.) - their project would be considerably difficult...Synes bare det lyder mærkeligt... -
Kronik:Hvor skal forældreskabet stå?
ForumindlægHej alle! Jeg skal skrive en kronik, hvor i jeg skal gøre rede for hovedsynspunkterne i artiklen ''Hvor skal forældreskabet stå?'' Jeg ved ikke hvordan jeg skal starte, da jeg aldrig har skrevet en kronik før. Miav ha' en go' dag. Håber der en der kan hjælpe -
Musik mellemniveau
Forumindlæghej folkens: jeg ville lige høre om der er nogen der ved hvad man skal lave til musik mellemniveau eksamen, som jeg har inden længe? jeg skal spille noget på et instrument og forklare nogle teorier, men er der nogen der ved helt præcist hvordan det foregår? tak på forhånd. -
hjælp - tysk
Forumindlægjeg skal op til tysk eksamen inden længe, men er ikke helt klar over hvordan eksiminationen kommer til at foregå? jeg ved det er noget med en ekstemporaltekst og et stykke man skal oversætte. hjælp? -
HHX dansk eksamen 2008
ForumindlægHej. Er der nogen er jer, som har valgt at skrive stilen med de to ledere i henholdsvis Ekstra Bladet og Nordjyske Stiftstidende til den skriftlige dansk A HHX eksamen 2008 ? Mvh. Julie -
Geografi
ForumindlægHejNogle små spørgsmål angående geografieksamen.Er det iorden at skrive på selve spørgsmålsarket, eller er det kun "tilladt" at skrive på skolens papir?Geografieksamen foregår den således at man udelukkende taler ud fra figurene eller har jeg misforstået den pointe?Og hvis I ellers har ... -
HJÆLP SØGES, TAK! :D
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en AT opgave om den amerikanske og danske velfærdsstat og jeg har nogle problemstillinger som lyder således: 1. Hvordan er menneskesynet og ideologien i den amerikanske velfærdsmodel og hvordan kommer det frem i "The Pursuit of Happyness"? 2. Hvordan er menneskesyne... -
dansk eksamen
ForumindlægHej! Jeg har trukket fordybelseområdet "Danmark, danskhed og danskere" i dansk 9 klasse eksamen - og jeg vil gerne høre om nogen havde en ide om hvad jeg kunne tage udgangspunkt i? Altså af tekst (noveller, artikler) osv :) Er virkelig blank... -
HJÆLP!
ForumindlægHalløj folkens Som I ved er AT-feberen over os og lad mig bare være den første (eller anden) til at sige: OH MY GOD! Er emnet bare direkte l*** eller hvad? Jeg er helt på bar bund.. Hvad pokker skal man vælge? Hjælp søges, hurtigt! :) Har samf, engelsk, dansk og historie på A - og det er her jeg ... -
Michael Strunge. HJÆLP?!HASTER!
Forumindlæghej ;D . Jeg har fået en opgave i dansk, hvor jeg skal arbejde med Michael Strunges digte. Det jeg skal kigge på er "kroppen" - altså hvor der står noget om kroppen i digtet. Men jeg synes det det er viiiildt svært?! ;'S De digte jeg skal finde det i, hedder: "Collager" &... -
Kender du den tekst?
ForumindlægHey.. Nogle der kender teksten "We are Bound for the Promised Land" af A.E. Watterson. Mangler virkelig inspiration, synes den er underligt.. På forhånd tak. Jens : ) -
HJÆLP! SKAL FINDE ET EMNE..
Forumindlæghej allesammen. Jeg skal skrive en historie opgave som skal afleveres torsdag, men jeg kan simpelthen ikke finde et emne.. vil i komme med nogen forslag? jeg kunne virkelig godt bruge lidt hjælp.. tak på forhånd.. -
Har VIRKELIG brug for hjælp!!!!
ForumindlægHejsa :) Jeg skal snart op i dansk mundtlig eksamen og jeg har trukket eventyr. Jeg ved ikke helt hvilket eventyr jeg skal vælge, derfor ville jeg lige spørge om der er nogle der har nogle gode eventyr som jeg kan bruge :) , men eventyret skal kunne perspektiveres med et af eventyrene: Fyrtøjet,... -
når man benytter sig af en case.... ?!
ForumindlægHej derude ! Jeg er ved at skrive SSO, og har hårdt brug for hjælp ! Jeg benytter mig i min opgave af en case vedrørende en ung pige som har selvskadende adfærd. hele casen er vedlagt som bilag. Skal jeg skrive et resume i opgaven af casen når jeg har ved lagt den ? er lidt i plads mang... -
Identitet - Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for lidt hjælp her. Jeg har trukket det brede emne "identitet" og jeg skal så finde en tekst til det som jeg vil arbejde med men jeg kan simpelthen ikke finde en.. Jeg vil gerne at det er en tekst der omhandler dansk identitet som fx. en tidligere landsholdssa... -
Syre-basetitrering
ForumindlægEn elev har fremstillet azelainsyre, som er det aktive stof i bumsecreme, og ønsker at bestemme renheden af stoffet. 0,20 g synteseprodukt opløses i 100 mL demineraliseret vand og titreres med 0,100 M natriumhydroxid. Ved andet ækvivalenspunkt er der forbrugt 19,1 mL natriumhydroxid. Argumenter ... -
stephen king, the body
ForumindlægJeg skal skrive 3.års opgave på gymnasiet i engelsk og vil skrive om "The Body" af Stephen King. På dansk hedder den "Liget i skoven", og den er filmatiseret som "Srand By Me." Er der nogle, som har skrevet om den? Bare for at få nogle ideer og nogle ideer til noget ...
