Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 7921 til 7940 af 181598
-
Græsk matematik og phytagoras
ForumindlægHej, Jeg skal til at skrive en SRP opgave i mat A og His A. Jeg skal skrive om græsk matematik og phytagoras. Jeg vil høre, om der er nogen der har skrevet om emnet før. Jeg vil bare gerne have lidt inspiration. -
MATEMATIK AFLEVERING HAR BRUG FOR HJÆLP!
ForumindlægHej Jeg sidder fast midt i en matematik aflevering Det er vedhæftede opgave som jeg har brug for hjælp til. del a har jeg lavet, men del b hvor jeg skal finde siden DF forstår jeg simpelthen ikke. Hvordan kan man løse den? Er der en flink person, der kan give en hånd? -
Ekstra undervisning i matematik søges
ForumindlægHej. Jeg er 17 år gammel og går i 2.g. Jeg søger en lærer der kan hjælpe mig med matematik da jeg afslutter det til sommer og gerne vil forstå det ordentlig, inden eksamen. Det er på B-niveau. Jeg bor i København. Løn kan aftales ved henvendelse. Mvh Sarah -
Optaget på htx - Matematik prøve
ForumindlægHvad indholder Matematik prøven For at blive optaget på Højere teknisk eksamen (htx)? skal man bestå Dansk, Engelsk , Fysik også? eller kan man nøjes med Dansk, Matematik og Fysik? -
mundtlig eksamen...arhhhg!
ForumindlægHej... jeg har et problem...Jeg skal til mundtlig eksamen, og jeg ved ikke, hvordan man gør...Hvad skal man starte med, og hvilke ting kan man tale om?I have no idea?!?PLEASE HELP ME.... -
Matematik programmer til PC
ForumindlægHej, jeg skal bruge et matematik program, fordi det jeg har ikke virker... Det skal kunne gøre algebra, funktioner o.s.v. og skal helst være gratis :) -
Mundlig matematik 9.kl
ForumindlægHej, Jeg har lige været til mundtlig matematik eksamen i 9.klasse. Jeg er virkelig ireteret, fordi jeg trak en opgave jeg aldrig har haft om før, jeg mener desuden slet ikke det har med matematik at gøre. Er det lovligt, jeg troede man skulle havde haft om det?? -
A-niveau VS C-niveau
ForumindlægHej Flere af mine venner og jeg har nu gennem længere tid, diskuteret hvorvidt en karakter i et A-niveau fag, tæller det samme som en karakter i et C-niveau fag? Hvordan vægter de forskellige fag? MVH Martin -
Afsætning på Niveau A
ForumindlægHey er der nogle der har nogle notater til afsætning A... mine notater er lidt magelfulde og er fuld gang med at gøre dem mere fyldestgørende men kan ik nå at gøre så meget da jeg skal til eksamen imorgen... Sådan noget som forskellige modeller til afsætning med tilhørende forklaring ville være ... -
HJÆLP!!! SAMF A 24 TIMER !!!
Forumindlæghey alle jeg har her kl 8 trukket min samf a eksamen på 24 timer. den ´handler om DK´s udenrigspolitik med henblik på Dk´s aktivistiske udenrigspolitik over for resten af verden, min overordet problem formulering er: kan Dk i fremtiden blive ved med at føre en aktivistisk udenrigspolitik med henb... -
Engelsk eksamen STX
ForumindlægHej allesammen, jeg om to dage skal op til engelsk mundtlig eksamen, ved nogenlunde hvordan selve eksamen skal foregå, er der nogen af jer som har været op i det og ved helt præcis hvordan det foregår og hvad skal man gøre og ikke gøre ?? Har i nogen gode råd ? -
Privat hjælp til Samfundsfag A
ForumindlægJeg skal op til mundtlig samfundsfag, som er en 24-timers eksamen. Jeg skal trække et emne imorgen den 2.juni, hvorefter jeg har 24 timer til at udarbejde en synopsis. Jeg tænkte på om jeg kunne få privat hjælp til at udarbejde synopsen mandag den 2. juni? -
fs10 matematik maj 2007
ForumindlægHej jeg er igang med en matematik opgave, nærmere fs10 matematik maj 2007. Jeg sidder og er ved at være færdig med opgaven, men kan simpelthen ikke finde ud af opgave 1.3 og 1.4. Er der nogen der kan hjæpe mig? På forhånd tak..:) -
Idéer til opgaver til mundtlig matematik?
ForumindlægJeg skal lave nogle opgaver inden for et emne jeg selv har valgt, som jeg så skal ind og fremlægge til mundtlig matematik eksamen. Mit emne er dagligvarebutik, og jeg har tænkt at lave nogle beregner om kassedamers løn, rumfang, areal osv af selve butikken og noget sammenligning af priser på vare... -
Morse potential (Matematik/Fysik)
ForumindlægMorse potentialet beskriver vibrationerne af diatomiske molekyler og udtrykkes ved: V(r) = De(1-e-a(r-re))2 Er det korrekt? Derudover vil jeg gerne spørger om, hvad "a" præcis betyder i udtrykket? Har desuden læst at Morse potentialet er bedre end Hooks lov til at beskrive små ændring... -
Skide rad for eksamen
ForumindlægHej...Tænkte på om der var nogen, der kunne hjælpe mig med at komme af med min skræk for den mundtlige dansk eksamen...!!!Har fået afvide at sensoren skulle være rigtig streng, og at han havde givet et 7-tal til en der plejede at få 10... -
finde a
Forumindlæghej Jeg vil beregne regneforskriften for de to punkter som går igennem grafen. P(1,34 , 5,8 ) og Q(3,67 , 4,1) og sætter de to punkter i denne formel for at finde a: Log(y2) – log (y1) a= ------------------------ log(x2) – log(x1) (log(4,1) - log(5,8)) -----------------------... -
Hvilken rolle har SRP til eksamen?
ForumindlægJeg undrer mig vildt over, hvor stor en indflydelse SRP har til eksamen.. Jeg ved udmærket, at SRP regnes som et A-niveau fag, men bliver karakteren talt med til eksamensgennemsnittet? Har karakteren overhovedet en stor betydning for den uddannelse man vil ansøge til? Hjælp :D -
a?
Forumindlæghej x1 = -2, x2 = 3 P(1,10) f(x) = ax^2 + bx + c .......... F(x) = a(x-x1)(x-x2) Hvor får jeg a fra i den sidste ligning?? -
Eksamen-brug for hjælp til mat
ForumindlægHello, skal snart op til 1.g mat C eksamen og har brug for hjælp med et spørgsmål vdr. potensfunktioner.... "Forklar hvordan man afgør om en given sammenhæng er potensiel"
