Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 8001 til 8020 af 58387
-
Metoder i engelsk
ForumindlægHvilken metode er bedst at bruge hvis man skal analysere en baggrundsartikel? -
Hjælp til engelsk b
ForumindlægKære alle :-) Jeg har trukket teksten - The death of Tommy Grimes, by R.J. Meaddough lll. Er der nogle der ligger inde med noter eller guldkorn? Tak på forhånd. -
Engelsk opgave
ForumindlægKan nogen læse min opgave og bare kommentere den. Den fylder ikke særlig meget. -
Engelsk rettelse
ForumindlægHej Jeg ville høre om der var nogle der ville bruge et par minutter på, at rette dette igemmen. Det er ikke særlig godt skrevet, men jeg håber alligevel der er en venlig sjæl der har lyst til at hjælpe. På forhånd tak -
hjælp til engelsk citat
Forumindlæger der nogle der kan hjælpe med citatet, hvad menes der? -
HJÆLP til rettelse af engelsk! Haster
ForumindlægNogle der kan hjælpe med rette min engelskopgave???? Det haster lidt... På forhånd tak! -
SRP HJÆLP - ENGELSK
ForumindlægHej. Jeg er midt i SRP, og jeg skal analysere to taler i forbindelse med terrorisme. Dertil skal jeg lave en retorisk analyse samt diskursanalyse. Er der pleas nogen der evt kan hjælpe og komme med nogen fif?? Det er en tale fra Obama i forbindelse med ISIS: http://www.businessinsider.com/obama-... -
Engelsk racism
Forumindlæghej alle sammen jeg skal lave et projekt om racisme nogen der kan hjælpe eller sende mig en god inspiration :) -
Engelsk mundtlig
ForumindlægNogen, som har nogle gode forslag til sub topics, eller tidligere opgaver indenfor emnet Youth culture? -
Grammatik engelsk
ForumindlægHej! Har denne opgave, som ikke bliver rettet af min lærer, men bare til mig selv. Alligevel vil jeg gerne vide, om jeg har gjort det godt. Nogle som vil kigge den igennem for fejl? The short story is told by a third person narrator with a focus on Ellie. With the use of a third person narra... -
ekstra engelsk undervisning for 9.??
Forumindlæghejsa er der nogen der ved hvor man kan få ekstra engelsk undervisning i (københavn) da jeg bor på nørrebro og det må gerne koste penge. håber i kan hjælpe.. -
Hjælp! Dansk eksame
ForumindlægHej. Jeg skal op i Dan Turell i dansk eksame.. Jeg har valgt novellen "Osvald og Rosa".. Men den har jeg lavet analyse over. Men jeg vil gerne lave noget, hvor lærer og censor sidder tilbage med åben mund.. Men hvad kan jeg lave? En fra min klasse har tegnet benny andersen(fordi hun sk... -
Fysik eksamen
ForumindlægJeg skal til fysik eksamen her efter juleferien, jeg tænkte på om nogen kunne hjælpe mig med dispositioner og evt. noter Detter er hvad jeg kan trække 1: Det sure, det salt og det basiske</o:p> 2: Jordens salte</o:p> 3: Jordens Skatte(metaller)</o:p> 4: Partikler med fart på(r... -
Eø eksamen
ForumindlægHej.. Jeg har eø på mellemniveau, og er lige blevet trukket op til eksamen i det. Jeg har brug for hjælp til nogle få ting:* Er der nogen, der ligger inde med nogle gode notater/fif mm?* Er der nogen, jeg eventuelt kan kontakte undervejs, når jeg er ved at læse pensum igennem?Håber I kan hjælpe mig. -
Kemi-eksamen:(
ForumindlægEr desværre kommet i den uheldige situation, at jeg skal til kemi-eksamen her i 1.g. Da jeg ikke er den bedste til kemi, vil jeg bare høre om I skulle have et par gode råd/tips/tricks til at komme ud med skindet på næsen...Forsat God weekend!!Der Ackerman aus Böhmen. -
Hjælp til eksamen i biologi
ForumindlægHej, er der mon nogen herinde der kan hjælpe mig med nedenstående spørgsmål til eksamen? På forhånd mange tak :) 1. Redegør for udvekslingen af ilt og kuldioxid i lungerne, og forklar hvordan vejrtrækningen reguleres. 2. Redegør for transport af O2 og CO2 i blodet. Forklar herunder respiratio... -
AT Eksamen
ForumindlægOhøj derude! Jeg sidder og er ved at forberede mig til min AT-eksamen, men tænkte på om der var nogle folk der havde nogle andre input end jeg, eller bare ideer/viden til hvad jeg skal lægge mest fokus på ? :) OG! Er der nogen der kort kan forklarer metaplan >:D? På forhånd tak! -
Kristendom eksamen!
ForumindlægHey folkens. Mig og min veninde skal op til kristendoms eksamen og vi har trukket emnet: ''Ikke kristlige religioner og andre livsoverbevisninger'', og vi besluttede at vælge Islam. Vi mangler dog et underemne, som passer ind til emnet Islam. Vi håber der er nogen som kan hjæl... -
HJÆLP EKSAMMEN SPØRGSMÅL!!!
ForumindlægNogle der kan give mig svaret på nedstående spørgsmål, skal nemlig til eksammen i det her i morgen og forklarer svaret på spørgsmålene????? 1) Hvad er stivelse og hvordan ser det ud? Hvordan nedbrydes i kroppen og hvordan indgår det i vores stofskifte? 2) Redegør med dine egne ord, for... -
dumpet i eksamen
ForumindlægHej Nogen der ved, hvordan er reglerne, hvis man har dumpet dansk og eng skr eksamen?? Men i andre fage fx i dansk mdt har jeg gode karakter dvs. 7 og andre fage har osse ret gode karakter. Det er bare sprog som ik er lige mig. Jeg har hørt, når man sender ansøgninger til videregående uddannelser...
