Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 8081 til 8100 af 65692
-
kemi eksamens opgave
ForumindlægEkspert Søges til kemi..jeg har problemer med at lave struktur fomlen for dimethyldiazen som har formlen CH3NNCH3. Opgaven er fra skriftlige eksamen i Maj 2003,opgave 3. -
DIO-eksamen hvordan?
ForumindlægHej! Jeg skal til DIO eksamen d. 20/06, og har rigtig svært ved at gennemskue eksamen. Vi havde DIO-forløbet tilbage i februar, og vi får ikke mulighed for en spørgetime. Jeg fik 7 i årskarakteren i DIO, og dette må skyldes min synopsis, da jeg deltog meget i forløbet. Jeg har hørt, at man ikk... -
matematik integration
Forumindlægf(x)=(2x-4)^(3/2)denne skulle løses i hånden... er der nogen der kan hjælpe?? -
Matematik opgaver
ForumindlægHar nogle matematik opgaver. Ved ikke rigtigt hvordan jeg skal gribe dem an. Det drejer sig om opgave: 551,552 og 555. Se vedhæftede billeder. -
Hjælp eksamen imorgen
ForumindlægHvem kan hjælpe løs ligningen log(x+2)-log(x-1)=1 , x større end 1 Har ikke haft noget med logaritmer det sidste år.... -
Historie eksamen
Forumindlægnogen, som har en idé til hvad man kan lave som produkt, hvis man har valgt berlinmuren/dens fald? -
udeblivelse af eksamen :!
ForumindlægHej hvad har det af konsekvenser hvis man udebliver fra eksamener ? -
Tysk eksamens opg.
ForumindlægEr der ikke en der vil være så venlig at kigge på mine fejl, og evt. rette dem for mig eller komme med nogle gode forslag.På forhånd takBryndalf -
HJÆLP! KAOS MED MATEMATIK
Forumindlæg¨HEJ! Jeg står her midt i en matematik krise, jeg håbede på at der var et matematik geni der kunne lave opgaven for mig, jeg er helt lost har fået hjælp af flere inklusiv en lærer i lektiecafé men er bare for dum til matematik, og står til at aflevere i aften så er virkelig presset. Håber v... -
Matematik opgave
ForumindlægNogen som kan hjælpe med denne matematik opg? Jeg ved godt det er to ligninger med to ubekendte, men hvordan løser man opgaven i maple?? Opgaven er vedhæftet -
Matematik test
ForumindlægBasale ting omkring matematik eller vigtige regler som jeg burde vide inden nationaltest. Tak hvis du vil hjælpe mig ellers have en fortsat god dag. -
SRP - matematik
ForumindlægHej sp Er der nogle der ved om det er et krav at inddrage et bevis i sin SRP, hvis man skriver SRP i matematik og fysik. -
Billedkunst eksamen
ForumindlægHej folkens. Jeg skal snart til billedkunst eksamen, så tænkte på om nogle af jer kunne fortælle mig, hvad det væsentlige er ,i en billedkunst eksamen ? (og hvis nogen af jer har nogle noter, så må i meget gerne sende dem til mig ) På forhånd tak :D -
Matematikbog med opgaver
ForumindlægDa jeg har opgraderet matematik fra c til b, kunne jeg godt tænke mig en matematikbog med opgaver i og løsninger. Dels pga. at min tidligere matlærer ikke var særlig god til at lære fra sig, og pga. at jeg afsluttede mat c i 1.g, og jeg skal nu op i 3.g, og jeg har derved ikke haft matematik i ... -
matematik fsa
Forumindlæghej vil i gerne hjælpe mig med en matematik fsa opgave da jeg har glemt at bruge procent opgaven lyder sådan i 2005 havde effeltårnet 6 428 411 besøgende i alt. af de besøgende var fra vesteuropa kom 1 procent af danmark hvormange dansker besøgte eifeltårnet i 2005 -
Problemregning Matematik
ForumindlægHey har en opgave her, som har brug for hjælp til, håber der er nogle der hjælper :) Her er opgaven (opgave 2 Klatreparkens bod) file:///Users/besaneljean/Downloads/opgavehaefte-matematik-med-hjaelpemidler-4%20(4).pdf Her er hvad jeg var igang med, mangler en mulighed, da min lærere har fortal... -
Øve matematik
ForumindlægVed ikke om det er den rigtige kategori, men kunne ikke finde noget om generelle spørgsmål. Men jeg kunne godt tænke mig at blive bedre til matematikken, derfor søger jeg en hjemmeside hvorpå man kan træne dette. Jeg brugte Khan Academy sidste år, men jeg syntes at det bevægede sig en del væk fra... -
Religions eksamen
ForumindlægHej Alle Jeg skal op i religion til studenter eksamen om et par dage og til det kom jeg pludseligt i tvivel, hvad skal man egentligt gøre med den tekst man trækker? Jeg mener udover at referere den hvad så? Er der nogen som har et step by step disposition over hvordan man skal trackle sådan en te... -
Engelsk eksamen hjælp!
ForumindlægJeg skal op i engelsk eksamen FSA på onsdag, og kunne godt bruge lidt hjælp. "Terrorism" er et af de emner jeg kan trække, men jeg føler mig lidt på bar bund der. Derfor tænkte jeg om der ikke var nogle af jer, som havde nogle gode noter dertil? Det ville virkelig, virkelig være en kæ... -
AT-eksamen haster!!!!!
ForumindlægHej:) Jeg skal op til AT-eksamen på mandag og har valgt Kemi A og Samfundsfag C som fag, og Heroin som emne. Er der en, der kunne tænke sig at læse min synopsis samt talepapir og kommentere dem? Hvis ja, gider i så ikke skrive jeres mail, så sender jeg dem der til:) Håber virkelig der er nogen de...
