Søgning på: historie noter hf. Resultater: 8121 til 8140 af 33009
-
jeg har brug for hjælp, kan i hjælpe med at rette fejlene ?
ForumindlægA good classmate helps you when you need it, for example. He shares his book with you when you forgot it for your selves. He have to help you with an assignment if you not can find out it. He have to pay attention when you talk to him, if he just laugh at what you say, he is not a good classmate... -
Hjælp!!!!
ForumindlægHej allesammen. Jeg tager HF på selvstudie og er pt gået helt kold. Jeg skal skrive om Martin A. Hansen "de henrettede" men jeg syntes slet ikke at jeg forstår den, Er jeg helt forkert på den hvis jeg mener at den handler om faldne soldater under den tyske besættelse? Han beskrier dem... -
Hjælp til problemformulering - i må meget gerne komme med nogle forslag?
ForumindlægJeg skal til at skrive synopsis til mit eksamensprojekt på HF enkeltfag, som nogenlunde svarer til AT i gymnasiet. Jeg har allerede fundet alle mine underspørgsmål, men har svært ved at finde en overordnet problemformulering til dem .. Jeg skal skrive om Holocaust i engelsk og historie A og har b... -
Hjælp til kort engelsk tekst
ForumindlægHej ! Ville høre om der var en der havde lyst til at rette evt fejl i denne korte tekst? In this paper I have answered the problem formulation in a chronological way. First I have gone through the historical background for the Americanization of Europe. After that I bounded the paper to be only a... -
Hvem var Niccolò Machiavelli?
ForumindlægDa jeg i øjeblikket er i gang med en historie opgave omkring Niccolò di Bernado dei Machiavelli og hans hovedværk Fyrsten. Er jeg i desperat i mangel på både baggrundsviden og evt. Analyse/argumentation af hans synspunkter som andre hjemmesider ikke vil berige mig med. Hvis en enkelt ell... -
skriftlig dansk!
ForumindlægHej, hvor kan jeg de sidste par års opgaver i skriftlig dansk (studentereksamen)??... evt. HF-eksamen sæt? -
Hjælp til skriftlig matematik B - niveau 2008
ForumindlægKære Medlemmerne... Er der nogen der har resultater til skriftlig eksamen mat b-niveau. det er HF matematik B niveau.. -
Karakter krav?
ForumindlægHej Mit sprøgsmål er følgende: Hvad skal jeg have i gennemsnit i 10 klasse, for at blive optager på HF?? -
Fysik
ForumindlægEr der nogen der ved om man kan få en facitliste til "fysikkens verden 2" og til "Fysikopgaver obligatorisk niveau HF-tilvalg" -
hvis man dumper i et fag men består de andre
ForumindlægHvis man dumper for eksempel i mundtlig matematik men, består i de andre fag man skal op i og det er ens første år på HF kan man så godt komme viedere til 2 år -
Argumenterende artikel
ForumindlægEr der ikke nogen der har en dansk A (HF) stil? En argumenterende artikel om fortællende journalistik.. Det er Susanne Nielsens artikel der er særteksten.. -
lægesekretær
Forumindlægjeg vil gerne uddanne mig til lægesekretær. jeg ved bare ikke hvordan jeg skal komme igang,,, har en 2 årig hf håber der er nogen der kan svare mig -
eksam karekter bedømelse
Forumindlæghej jeg var til hf eksam i dansk skriftlig idag, er der nogen der vil bedøm om jeg er bestået eller ej -
Haster - Skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg ville høre, om nogen har været oppe til skriftlig eksamen i matematik i år, på HF ? jeg skal nemlig op på mandag og jeg er ret nervøs! -
skr. eksamen
Forumindlæghej kan nogen sige sådan ca hvor mange point man skal opnå i skr. mat a eksamen (hf) for at bestå???på forhånd tak. -
Matematik på B niveau
ForumindlægHej... Jeg vil høre om der var nogen der vidste om det var muligt og skifte over til matematik i B niveau i denne tid af året på første HF? Hilsen Ali -
Skriftlig dansk!
ForumindlægHvilke emner var der oppe i skriftlig eksamen for HF 2006. Skriv dem venligst herinde. Det vil være dejligt.På forhånd tak! -
Hjælpemidler eksamen
ForumindlægMå man have bøger ud over de som står på pensumopgivelsen med under forberedelsen til mundtlig eksamen biologi c hf? -
Beregne gennemsnit
Forumindlæghey heyHvad hedder den hjemmeside nu hvor man kan beregne ens gennesmnit..? den var både for stx og hf.. mener den blev sat ind her.. hjælp liiii :)- Sam -
Tek 10
ForumindlægJeg har overvejet lidt at tage tek 10 almen, også tage en HF bagefter er der nogle som har prøvet tek 10 ? hvordan er det og får man noget ud af det.
