Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 8141 til 8160 af 19198
-
Hvor langt?
ForumindlægHvor langt skal man være kommet med sin SRP inden man begynder at skrive? :) -
HJÆLP! Eksamen!
ForumindlægHej alle! Jeg skal til religionseksamen snart. Jeg kunne godt tænke mig at høre fra andre der har været oppe i religion. Her tænker jeg mest på gode råd til både eksamen og forberedelsen. På forhånd, TAK! -
HEELP EKSAME
ForumindlægHej håber i vil giv mig svar på to spørgsmåle som jeg ikke ved hvad det betyder, nå det handler om dispostion, min lære siger jeg skal ''sorter'' og ''disponer'' til min emne. Men aner ikke hvad det skal betyde, og heller ikk hvordan jeg skal gøre det i dispostio... -
Eksamen Teknologi B powerpoint
ForumindlægHej da jeg skal til eksamen i teknologi B om 10 dage kunne jeg godt tænkte mig at høre om der var nogle der havde været oppe jeg kunne se deres powerpoint. eller de kunne fortælle mig hvordan i har opbygget jeres powerpoint. -
Dansk mundlig eksamen
ForumindlægTil den danske mundtlige eksamen, hvad er så godt at forberede sig på. Jeg har selvfølgelig læst det, som er blevet opgivet, men hvad er ellers godt at gøre. I vores opgivelser er der de klassiske, billeder, noveller, lyrik, reklamer og kortfilm. Jeg har forberet mig på de to historiske periode... -
Kun 9-10 klasse(Har du 10 min.?:)
ForumindlægHej Jeg er lærerstuderende på 4 år, og er i gang med at skrive en opgave om idrætsundervisningen på folkeskolens 9 og 10 klassetrin. Jeg ønsker at finde ud af hvorfor så mange elever dropper faget idræt i folkeskolen, og hvordan jeg som kommende idrætslærer i folkeskolen kan give eleverne mot... -
Hjælp ): tyskstil
ForumindlægHej, ja faktisk så er jeg ikke specielt god til tysk, men ikke destro mindre har jeg fået strikket en sammen *happy face* :D Stilen handler om mine interesser, mine forventninger til tysk, og hvilke emner jeg kunne tænke mig at beskæfitge mig med i tysk. Ja den er dårlig skrevet, i know. Den er s... -
HJÆLP!?
ForumindlægHej derude Er der nogle tyskere eller bare nogle folk, som er god til tysk, som har lidt tid og overskud til lige at hjælpe mig? :( mvh Peter -
besættelsen af DK
Forumindlægbesættelsen af DK d. 9 april 1940 hvorfor var tyskerne interesseret i DK? og hvilke konsekvenser havde det for tyskerne? -
et ord.
ForumindlægHvordan siger man: ''Er du gået'', på tysk? -
fp9 2019
ForumindlægEr der nogle der har opgavesættet til FP9 2019 tysk og engelsk? -
navneord
Forumindlæghvordan bøjer man navne ord på tysk+fx enkelte forfattere??? -
En lille historie
ForumindlægHej! Vi skal lave en lille historie på tysk til imorgen, og jeg ved ikke om det er rigtigt? Er der nogen der vil rette den for mig, så er i søde! Den er ikke særlig lang :) Florian ist 14 jahre alt und wohnt in Hamburg. Jeden morgen erwachen Er Uhr. 07:00 weil er in Schule sein. Er geht unter ... -
"Lille test"
ForumindlægHvor mange af jer kan nogen lunde den tyske grammatik?1. Hele den tysk grammatik. Kan den også uden ad.2. Har styr på kasus, og bøjninger.3. Kan den nogen lunde - hvis det er nr 3. Er det nemt?5. Er i gang6. Kan ikke noget som helt! -
FSA 08 - karakterer!
ForumindlægHej, Hvad fik i, i fysik FSA i år? -
omstødelse
ForumindlægHejsa, En der kunne skære begrebet omstødelse ud i pap, så jeg kan forstå hvad det gør? Det er det med konkurs, så der er separatistkrav og omstødelse. på forhånd tak.. :) -
Merkantilisme
ForumindlægHej, Jeg er så heldig at skulle op i historie. En del af vores pensum handler om merkantilisme - det er ikke min stærkeste side i historie; så jeg ville høre om nogen eventuelt har nogle gode notér om dette - eller måske i korte træk kan/vil forklare hvad det går ud på? -
Doping
ForumindlægDavs! Jeg er i gang med SRO, og ville lige spørge om der var nogle herinde, som kunne komme med lidt tilføjelser til min opgave ;) Spørgsmålet lyder: Giv en kort redegørelse for idrætsgrene, hvor der ikke er den store gevinst ved at dope sig. Nogle bud? -
1. g - Oversættelse: Peter and his brother
ForumindlægEr der nogle der umiddelbart kan finde fejl i denne oversættelse? Ville sætte stor pris på hjælp. På forhånd tak.Peter March and his brother Richard are working in a factory. Peter stands alone at the assembly line, and Richard is working together with three girls. Both brothers do like their job... -
Alkohol - Kogepunkt
ForumindlægMan kan ikke generelt sige, at større polaritet af et molekyle medfører højere kogepunkt af det pågøldende stof. Giv en forklaring på dette, (evt. brug eksemplerne ethanol og heptan.) Er der nogen der kan hjælpe mig med at forklare det?? Jeg kan ikke se hvordan, altså ethanol har jo et rimeligt ...
