Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 8221 til 8240 af 19198
  • Hjælp til rettelse af en sætning. :)

    Forumindlæg
    Hjælp til tysk sætnings formuering (24 timers eksamens forberedelse) Jeg ønsker at sige: Jeg har valgt primært at fokusere på forholdet mellem mor og datter, da jeg finder det tematisk mest interessant. Ich habe gewählt primär auf dem Mutter-Tochter Verhältnis zu fokussieren, als ich es thematis...
  • talesprog og skriftsporg

    Forumindlæg
    Hej kan i hjælp med at omskrive den her til skriftsprog her er opgave: Alberte og Signe taler sammen med i telefon, og Alberte er blevet vred på deres klassekammerat Chrsitoffer. Alberte: Ja, og ved du, hvad han så sagde? at... at ... Det er røvsygt, at vi skal have pigerne med til fodbold. Det ...
  • Referat af "Warum gerade Andreas"

    Forumindlæg
    Søger referat - Dansk/Tysk er irrelevant.
  • hvad er et udkast til en tekst

    Forumindlæg
    hvad er et udkast til en tekst
  • Engelsk minirapport

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en synopsis på 1-2 sider. Emnet jeg har valgt er kærlighed på nettet. Er der nogen der har nogle link til nogle artikler jeg kan bruge.Er der nogen, der ved hvad synopsis er?
  • Essay..HElP HASTER :(

    Forumindlæg
    hej jeg skal skrive et essay om ''glæden ved at se på billeder'' men jeg vide ikke rigtigt om hvordan jeg skal begynde med :( er der nogen som kan hjælpe mig??? senere vil jeg komme ind på barndomsbilleder ... men det er begyndelsen jeg har svært at skrive om :(
  • Engelsk outline

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en engelsk outline til eksamen snart, men er lidt i tvivl om hvordan jeg skal stille det hele op osv. Min "main topic" er, Stolen Childshoods, nogle der kan komme med nogle eksempler? På forhånd tak!:-)
  • hvordan skriver man en synopsis i fysik

    Forumindlæg
    hej, jeg ved ikke helt hvordan man skriver en synopsis. Man kan også sige hvordan den er opstillet. Det er til 9.klasse afgangs prøve i fysik, som sagt. Hjælp!?!?!?!?!?!
  • eksamen

    Forumindlæg
    daaaaamn historie eksamen på onsdag? nogle gode råd, eller links, alt kan bruges!!! trust me
  • Outline: Kilder (fsa engelsk mundtlig)

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil bare høre om læreren og cencoren læser de kilder, der står på ens engelske dispostion/outline. Altså om de låner bogen eller går ind på hjemmesiden inden selve eksammen?* Tak på forhånd!
  • Afgangsprøve i fysik

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er ret nervøs for afgangsprøven i fysik 9 klasse. Jeg er mest bekymret for de spørgsmål lærer og censor stiller. Jeg kan godt sige: “Vi kan altså se, at den her gas fordamper“, men så kan jeg ikke forklare, hvorfor. Har i nogle gode råd til fysik prøven?
  • HASTER! Fysik B Mundtlig Eksamen HTX!

    Forumindlæg
    Jeg skal til Fysik B eksamen med 24 timers forberedelse i morgen. Jeg har ét problem. Jeg forstår simpelthen ikke de 'spørgsmål' man trækker. Eksempel: 'At fare gennem landskabet: Gør rede for nogle af de faktorer, der gør sig gældende, når I cykler af sted gennem et bakket l...
  • Fysik/kemi eksamen - Hjælp?

    Forumindlæg
    Hey SP! Nogle der evt. har skrevet rapporter om følgende emner? Alt kan bruges. Syrer, baser og salte Gødning og vandrensning Spændingsrækken og korrosion Radioaktivitet Induktion og transformation Forurening og rensning Lys Kerneenergi Energi Lyd Bølger
  • unge og uddannelse

    Forumindlæg
    er der nogle som kender nogle hjemmesider med unge og uddannelse eller gi links eller så noget
  • Et resumé

    Forumindlæg
    Ja, jeg skal bruge hjælp :D spørgsmålet er: Jeg har læst en novelle hvor de to hovedpersoner bliver omtalt som "han" og "hun" tredje person* Og hvordan skal jeg så skrive et resumé? En kærlighedshistorie handler om to personer som mødte hinanden i et diskotek. Han var 3.G'...
  • Baggrundsstråling

    Forumindlæg
    Hej, jeg har skrevet lidt om baggrundsstråligen og det ville være fedt, hvis i kunne læse det igennem og skrive om jeg mangler noget. På forhånd tak. Baggrundsstråling: Det er en radioaktiv stråling der stammer fra jorden, rummet og os mennesker, altså naturlige årsager. Den er ikke så farlig, ...
  • Ondskabs psykologi?

    Forumindlæg
    Hej allle. Jeg skal snart op til psykologi eksamen. Jeg er i tvivl om, hvad der fører til ondskab hos nogle individer? Er det både medført og indlært? Psykopati, dets definition og forklaring?
  • biokemi sprog

    Forumindlæg
    hvad hedder de forskellige biokemiske ord på engelsk.. LÆSIONER peptid beta-amyloid TANGLER tau ATROFI
  • Hjælp Bolia.com

    Forumindlæg
    Jeg skal bruge en hjemmeside analyse om Bolia, kan ikkke finde nogen i opgaver. Hvis nogen har en liggede de vil dele ville jeg blive glad
  • Fremlæggelse af Peter Larsen kaffe

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal fremlægge Peter Larsen Kaffe A/S i morgen. Men der er vel ikke noget de kan fortælle mig om hvad det er der er vigtigst at have med i Power Pointen.. Kunne være stort hjælp!