Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 8441 til 8460 af 23765
-
Årsprøve
ForumindlægHejsa folkens, Jeg er en 1.g'er som skal til mundtlig årsprøve i fysik her snart. Så hvis der er nogen, der har en ide om hvordan dette vil foregå, så ville det være perfekt :) -
Hvilke uddannelser kan jeg søge ind på med disse fag?
ForumindlægHej... Hvilke uddannelser kan jeg søge ind på med fagene mat b, fysik b og biologi c? Det skal helst være indenfor sundhedssektoren. -
Hjælp til atomer
ForumindlægHej alle sammen. jeg er igang med at lave en disposition til atomer i fysik. Er der nogle der kan hjælpe mig? jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, eller skrive???? -
Hjælp!Forsøg om Elektromagnet
ForumindlægHej Jeg skal op i mundtlig fysik og kemi , og jeg skal laver nogle forsøge om Elektromagnet . hvad for noget forsøge kan jeg lave ???? -
Karakter - "mumlen"
ForumindlægHej, Jeg har netop været oppe i Teknologi B eksamen. Min præsentation gik over al forventning, jeg kunne huske alt, og endda lidt mere til. Jeg var SIKKER på jeg ville få 10 (efter ny skala). Men... jeg fik 7 (efter ny skala), begrundelsen var "mumlen". Jeg er MEGET utilfreds over kara... -
Tre fag på A-niveau???
ForumindlægJeg går i 2. g og har matematik og kemi på A-niveau. Nu skal vi så snart vælge igen, og jeg har overvejet at vælge fysik på A-niveau. Nu kender jeg ingen der har tre fag på A-niveau, men jeg har hørt, at det skulle være meget hårdt. Er der nogen af jer der har erfaring med dette? -
fyC/engA - rumrejser
Forumindlæghej, Jeg tager udgangspunkt i '2001 A Space Odyssey' (rumrejsen 2001), men er der nogen, der har en ide om hvordan man evt kan få koblet noget fysik henover? Hej hej -
Studieretningsvalg (5 a fag)
ForumindlægHej, jeg går i 1G og jeg har valgt samfundsfag A engelsk A linjen, jeg kan virkelig mærke at jeg har det klart bedre og føler mig meget bedre når jeg har fysik og biologi, selvom det er på c niveau dog jeg er virkelig glad for engelsk men jeg er super vild med fysik på c niveau lige nu. Jeg ove... -
Fortrudt valgfag
Forumindlæghej, er der nogen der ved om det overhovedt er muligt at ændre sit valgfag hvis man som jeg har fået "kolde fødder" med hensyn til fysik på højniveau i 3.g? -
Hvad er naturvidenskab??
ForumindlægTja jeg har altid interesseret mig for kemi, fysik, biologi og matematik, de såkaldte naturvidenskablige fag, men hvad er naturvvidenskab egentlig? Og lige et spørg. til: Hvilke metoder ville i karakterisere som naturvidenskablige? -
Eksamenssæt, gerne 2014
ForumindlægHej allesammen, Da det snart er terminsprøve tid vil jeg gerne have øvet lidt på tidligere eksamenssæt i fysik. Desværre kan jeg ikke rigtig finde så mange af dem længere, og slet ikke de nyeste. Derfor ville det være super lækkert hvis nogen havde dem liggende og gerne ville dele dem! :) ældr... -
Matematik A, srp
ForumindlægHej alle! Jeg skal skrive srp, dog først til næste år! Jeg har Mat A, engelsk A, kemi B og fysik B... Jeg har simpelhen ingen ideer! nogle der har nogle forslag? Vil helst undgå de tunge emner som matematik i oldtidens rom etc. Kunne godt tænke mig at skrive i matematik og engelsk eller m... -
Kroppens energiproduktion
ForumindlægJeg har om kroppens energiproduktion til fysik eksamen, og skal i den forbindelse diskutere klassens energiindtag, samt snakke om: - Proteiner - Fedt - Kulhydrater - Alkohol - Energiomdannelse - Nyttevirkning Men kan ikke komme igang. Hvordan kan jeg gribe det an, og hvilket forsøg ville evt. væ... -
søger en tutor i kbh
Forumindlæghejsa... jeg søger en tutor hurtigst muligt til matematik fra C til A og fysik/kemi c-b niveau... send mig en besked hvis du er interesseret med dit tlfnr, navn, samt forventet løn(i timen) regner med at skulle have hjælp hvertfald 2 gange om ugen i mindst et år.... på forhånd taaak for hjælpen ... -
Analyse af første mosebog
ForumindlægHej allesammen! Jeg sidder midt i min AT eksamen synopsis, i en kombination af fysik, A, og religion, C. Mit emne er "Skabelsesmyter" og jeg skal ud fra 1 og 2 kapitel af første mosebog udlede hvordan de beskriver det gode liv. Jeg er lidt par bar bund, specielt mht kapitel 1. ... -
Ingeniør vs. cand.scient.
Forumindlægnu er 3g officielt ovre og mellem alle studenterfester skal jeg også finde ud af hvad jeg vil studere efter. jeg er i tvivl om det skal være en ingeniøruddannelse eller en uddannelse på universitetet (cand.scient.). hvad er forskellen i praksis? hvilken uddannelse har lettest ved at få et (godt)... -
Termin
ForumindlægHej studieportalen. Jeg har for nyligt været op i fysik skriftig prøve. Prøven består af 7 spg med 15 underordnede spørgsmål. Jeg er sådan set sikker på, at jeg har svaret 2 måske 3 af de underordnede spørgsmål forkert. Hvad kræver det at få et 12 tal? -
Induktion, transformation, vekselspænding, radioaktivitet, atomfysik og alkohol
ForumindlægHej allesammen. Skal op i fysik her d. 7, og har virkelig arbejde hårdt på at skrive alle mine noter sammen, og forstå hver enkelt ting. Men fatter bare ingenting af induktion, vekselspænding, og tranformation Og når det kommer til Atomfysik radioaktivitet og alkohol, ved jeg slet ikke hvad jeg... -
Hjælp til valg af valgfag, STX?
ForumindlægHej.. Jeg er en 2.g elev med studieretningen; Matematik A, Biologi B og Kemi B Mine fremtidsplaner er studier i det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, det Farmaceutiske Fakultet eller Ingeniør uddannelserne. Jeg vil gerne hæve til Biologi A og Kemi A, men hvis jeg gør dét, kan jeg ikke hæve til Fy... -
Hjælp til matematik A-niveau
ForumindlægHej alle, Jeg er en pige på 17 år, der er igang med 2. år på gymnasiet. Jeg har linjen Matematik A, biotek A, fysik B. Jeg føler at det godt kan gå lidt hurtigt i matematik og fysik, og da jeg ikke er en der forstår tingene med det samme, men har brug for en dybdegående forklaring, ryger jeg ...
