Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 841 til 860 af 57177
-
Dansk-Engelsk oversættelse; "ikke mindst"
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte "ikke mindst" til engelsk?Sætningen: Fedme er blevet et af den vestlige verdens største sundhedsproblemer, ikke mindst i USA.Håber der er nogen der kan hjælpe... -
dansk skrift. eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i morgen. Nogle der har en god ide hvad man evt. kan øve sig på og hvad man skal medbringe til eksamenen i morgen?? Mvh. -
stx eller htx?
ForumindlægHej Jeg går i øjeblikket på stx, men jeg er kommet i tvivl. Jeg har valgt studieretningen Bio A, Mat A og kemi B. Det skal lige siges, at jeg var meget i tvivl mht. til studievalg. Jeg ønskede bioteknologi, men da man ikke kunne få det på stx valgte jeg biologi A som en erstatning, og så vil jeg ... -
STX eller HTX
ForumindlægGoddag Jeg er en ung dreng på 15, der snart skal til at vælge en ungdomsuddannelse. Jeg er i tvivl om, hvad jeg skal vælge, enten venner og skole eller bare skole og færre venner der går på gymnasiet. En del fra min klasse har valgt STX, men jeg hælder mest til det tekniske gymnasium. I 8. klass... -
Har jeg dumpet dansk?
ForumindlægHej folkens Jeg har i dag været op til dansk skriftlig og jeg ved bare at jeg har skrevet noget til 00. Der var for meget stress og jeg kunne ikke tænke mig frem til en gode analyse. Jeg har fået 4 til mundtlig årskarakter og 02 til skriftlig. Vil det så sige at jeg har dumpet dansk, da gennemsn... -
Karaktergennemsnit STX
ForumindlægHej Hvis jeg har fået 2-2 i årskarakter, og har fået 0 i skriftlig, hvad skal jeg så have i mundtlig for at bestå i engelsk?? -
Droppet ud af STX
ForumindlægKære Studieportal, Jeg er 19 år og jeg har gået på tre forskellige gymnasier hvor jeg netop er blevet udmeldt fra mit nuværende gymnasium. Jeg droppede ud kort før slutningen af 1.g på gymnasium A og tog derefter mit 1. år færdigt på gymnasium B. Jeg ansøgte og kom ind og læste 2.g på gymna... -
Engelsk STX
ForumindlægHeej folkeens Til alle jer 1g´er STX, som har været op til engelsk mundtlig årsprøve.. Hvordan gik det? Jeg skal op på onsdag, og er virkelig nervøs.. Nogle der kan give mig nogle fif? -
Stx eller hhx?
ForumindlægHej Jeg går i 10. klasse, og har valgt at starte på hhx næste år. Jeg har dog altid tænkt, at jeg gerne ville på stx, men jeg skiftede mening i sidste øjeblik. Derfor er jeg virkelig blevet i tvivl om det er det rette valg. Jeg havde aldrig før sat mig ind i, hvad hhx var, og derfor havde jeg al... -
Matematik på STX?
ForumindlægHej, jeg skal begynde på STX efter sommerferien, hvor jeg har valgt at tage studieretningen; Samfundsfag A, Engelsk A og Matematik B. Mit spørgsmål er så .. er matematik på B-niveau svært? Jeg er personligt ikke "fantastisk god" til matemaitik, så jeg er en smule bange for sværhedsgrade... -
Bedømmelsesgrundlag på STX
ForumindlægHej Studieportalen. Dette er mit første indlæg på studieportalen. Jeg har efter flere timers søgen ikke kunne finde noget om, hvad eleverne på STX bliver, eller bør blive bedømt ud fra. Jeg havde en samtale med en lærer, hvor jeg spurgte ham hvad han havde tænkt sig at give elevernes årskarak... -
STX eller 10.klasse
ForumindlægHej alle sammen Jeg går i 9.klasse og ville meget gerne på STX efter folkeskolen. Men jeg ved ikke om mine karaktere kan klare det. Har syv 7-taler, seks 4-taler og fire 2-taler og kun en enkelt 10-tal. Jeg vil virkelige gerne på STX efter folkeskolen og ikke spilde et år på en 10.klass... -
noter til Homage ??
ForumindlægHej nogle der ligger inde med nogle noter til Homage ?så kunne jeg godt bruge dem Tak -
noter til film
ForumindlægHej folkens :) Er der nogle af jer der har noter til denne film "Kriegerin"? -
Nogle som har noter til det her?
ForumindlægNogle som har noter til noget af det man ser på billedet det ville hjælpe rigtig meget! -
Dansk eksamnen HHX
ForumindlægMå man downloade Studienets app og de dertilhørende noter inden eksamnen, slå den i eksamnenendmode og bruge det? -
STX eller HHX?
ForumindlægHej Jeg er en dreng, der går i 8. årgang. Mit spørgsmål lyder således "Hvilken retning passer bedst". Grundlæggende er jeg god til matematik, engelsk og tysk. -
Terminsprøver i STX
ForumindlægHej, vi skal snart til terminsprøver og jeg har derfor nogle spørgsmål. Jeg vil høre om de eksamenssæt som man får til terminsprøven er ukendte eller om det er nogle fra de forgående år? Og hvordan forbereder man sig bedst på situationen, så man faktisk kan få besvaret opgaver uden at gå i stå? E... -
FSA Mundtlig Dansk
ForumindlægHej :-) Har lige et hurtigt spørgsmål. Må man godt tager noter med ind til den mundtlige eksamen, udover synopsen? På forhånd tak! -
Eventyr - dansk mundtlig fremlæggelse
ForumindlægHejsa, Er der nogen der har gode råd til hvordan jeg kan forlænge min video? Jeg skal optage mig sel, og snakke som var det en eksamen i 10 minutter.. dog vare den kun 6 minutter. Jeg har prøvet alt, skrive flere noter, snmakke langsommere men de virker ikke. Og så snart jeg skriver flere noter ...
