Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 8581 til 8600 af 47924
-
Dansk mundtlig eksamen - samtalen
ForumindlægHvilke spørgsmål vil der blive stillet til samtalen, i mundtlig dansk eksamen? -
Samfundsfags eksamen 2019
ForumindlægHej, jeg ville hører om der er en der har lavet delopgave a i samfundsfags eksamen 2019 - hvis jeg er så heldig! -
Trigonometri - Mundtlig eksamen
ForumindlægJeg kan trække dette eksamensspørgsmål: Definer sinus, cosinus og tangens ud fra enhedscirklen. Bevis to formler til beregning af sider og vinkler i retvinklede trekanter. Bevis cosinusrelationen. Jeg er i tvivl om hvilke to formler det kunne være til beregning af sider og vinkler i retvin... -
skriftlig eksamen 2005
ForumindlægHar i fredags inden ferien fået en rigtig dræber.. Skrive stilen "Tea with the birds" til aflevering mandag efter ferien.. Så tænkte bare på, om der ikke var nogen, der har den liggende et sted? Den er fra afgangseksamen sommer 2005..Da jeg skal ud og rejse hele ferien, har jeg kun idag... -
mundtlig eksamen - spørgsmåll
ForumindlægGodaften.Lad os antage, at jeg kommer op i funktioner og vækst. Altså noget elementært 1.g´s stof. Hvor man så kommer ind på selve funktionsbegreber, redeføre for de forskellige definitioner, gennemgår nogle beviser, der knytter sig hertil.., og når man så fx snakker om monotoniforhold for en fun... -
Mat A eksamen
ForumindlægEr der nogen der kender en hjemmeside hvor man kan se en masse formler der skal bruges i prøven uden hjælpemidler, så jeg kan øve mig lidt inden i morgen? -
hvordan får jeg mest ud af fysik/kemi timen?
ForumindlægHej, jeg går i 7 og vi har rent ud sagt ikke lært en skid i fysik. - nogle der har nogle links til hvor man kan læse om en masse i fysik? Er ret desperat har prøve lige efter somemrferien og det er nogle ret brede emner jeg har om -
Bog til fysik/kemi, 7. -9. klasse.
ForumindlægJeg skal snart op til mundtligt fysik/kemi (9. klasse) , og de bøger vi har er det rene ragelse, så jeg tænkte på om i havde nogle ideer til en bog hvor forsøgene er beskrevet, så jeg kan have dem med til prøven. Jeg har allerede en med formler, men jeg mangler seriøst noget fysik for dummies hvo... -
Fysik/kemi /baser/syrer noter
ForumindlægHey folkens.Nogle der har noter til ioner/syrer/baser, med natriuemchlorid og alle de andre syrer, er røget af på den i skolen. derfor kunne det være rigtig godt med nogle NOTER!Det ville være en stor hjælp!Mvh.Thomas P -
Fysik på engelsk, Hjælppp forstår ikke engelsk
ForumindlægNogen der kan hjælpe oversæt/ giv et resume af hvad dette afsnit omhandler: Centrifugation is a process which involves the application of the centrifugal force for the sedimentation of heterogeneous mixtures with a centrifuge, and is used in industrial and laboratory settings. This process is us... -
AT-krea - Nogle der ved noget om ild??? Fysik
ForumindlægHej. Jeg er igang med AT5-krea forløb. Fagene er billedkunst og fysik og mit materiale er et billede af et bål. Farverne er orange og gul. Jeg tænkte om der var nogle der havde idéer til denne fremlæggelse eller bare nogle facts som ville være nyttige eller kunne hjælpe? Måske er der også no... -
Katastrofen - årsager og konsekvenser fysik/kemi-dansk
ForumindlægHejsa. Jeg kan vælge at lave at i fysik eller kemi, samt dansk. Mit problem er, at jeg ikke ved hvordan jeg skal få begge fag ind. Jeg er blevet klog på asteroider, men jeg kan ikke se det humanistiske i det? Kan i give nogle ideer, og eventuelt andre gode emner med god materiale? -
Hvor benyttes baser i hverdagen? Fysik/kemi aflevering
ForumindlægHej allesammen. Jeg har en fysik/kemi aflevering for til imorgen om syrer og baser, og har et spørgsmål der lyder således: Hvor støder man på baser i hverdagen? Jeg har svaret, at man ofte støder på baser indenfor rengøring, da rengøringsmidler er basiske, og altså omdanner fedtstof til sæbe, ... -
overført af eksame karaktere
ForumindlægHej..Jeg undre mig over en ting.. hvis man på årskaraktere får f.eks 9 i dansk og til eksame får 10, bliver ens årskaraktere så ændret til 10 eller forbliver 9tallet??? -
Engelsk/Fysik The Day After Tomorrow
ForumindlægJeg skulle vælge en scene/ et fænomen i filmen The Day After Tomorrow og ud fra fysikkens 'syn' bekræfte eller afkræfte, om det er en realistisk scene. Jeg vil gerne have, at nogen vil se på teksten og se på fejl og mangler. Derudover synes jeg teksten virker for kopieret. Nogen som kan ... -
Energistrømme i havet EKSAMEN PLSSSS
Forumindlæger der en der kan forklare mig den her figur, skal op til eksamen og forstår den ikke Pleaseeee Tusind tak på forhånd -
H.C. Andersen til eksamen
ForumindlægJeg har trukket Folke og kunsteventyr til dansk eksamen, hvad kan i anbefale mig fra H.C. Andersen? -
Dumpe eksamen(UNI)
ForumindlægHej, hvis man dumper en eksamen på universitetet, kommer det så til at stå nogen steder? -
beregning el formler- eksam
Forumindlæghej skal man endilig til eksamen, lave beringning eller er det nok med at lave formler. det er som sagt matematik b niveau. -
Skriftlig karakter til eksamen
ForumindlægHvornår bliver de skriftlige eksamens karakter offentliggjort på lectio?
