Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 8801 til 8820 af 47924
-
Hjælp til eksamens synopsis
ForumindlægHej alle. Da jeg skal til eksamen i historie B til december, vil jeg gerne have et råd fra jer, da jeg frygter denne eksamen virkelig meget. Jeg læser fjernundervisning, da jeg bor meget langt væk fra uddannelsesstedet. Jeg har prøvet at lave et eksempel på en synopsis jeg kan bruge til... -
matematik eksamen A
Forumindlæghej hvordan ser matematik eksamen på A-niveau ud? -
Tysk-eksamen (ny ordning)
ForumindlægHej Jeg skal her imorgen til tysk eksamen,og da det er tysk-eksame efter den nye ordning betyder det, at jeg har 24 timer til at forberede et oplæg ud fra teksten jeg trækker. Teksten jeg trækker har så tilknytning til et af temaerne jeg har læst i løbet af skoleåret og ud fra det skal jeg persp... -
Læs skr. dk eksamen
ForumindlægEn der vil læse min danske stil som jeg skrev til studenter eksamen, og give en karakter. skriv lige, så sender jeg den. -
Studieaktivitet og re-eksamen?
ForumindlægHej. Når det siges at man årligt skal bestå 45 ECTS i det samme studieår, er det med eller uden re-eksamen for det pågældende studieår? Eksempel: Du er i slutningen af blok 4, og mangler at tage et eksamen i et kursus på 7.5 point. Lige nu har du kun 37.5 points, så du skal tage og bestå den ek... -
Mangler analyse af Eksamen (Kortfilm)
ForumindlægHej Er jeg mangler en analyse af kortfilmen eksamen hvis der har sådan en vil jeg gerne have den. På forhånd tak hilsen lars i kan sende den til [email protected] -
Eksamen vs årskarakter
ForumindlægNår man engang skal til at, ville på universitet, er det så ens eksamen eller årskarakter, som gælder ( snittet ) hvis man går på fx hhx -
Fjederforsøg:O?! Eksamen HJÆLP
ForumindlægHej Jeg skal snart til eksamen. Og er lidt i tvivl om hvorfor man skal gange med 1/3 af fjedermassen, når man udfører et forsøg med en fjeder, der bevæger sig (med et antal lodder på). Tak på forhånd! -
Valgfag (kemi A, fysik A, engelsk A)
ForumindlægJeg har studieretningen: Mat A, Fys B, Kemi B Jeg skal have hævet et fag fra B-niveau til A-niveau! Jeg er i tvivl, om jeg skal hæve enten fysik, kemi eller engelsk på A-niveau. Endvidere er jeg i tvivl, om jeg skal have 5 A-niveau-fag. Er der nogle, med samme studieretning, der har erfaringer på... -
Hjælp til dansk eksamen
ForumindlægHej Jeg skal tll min dansk eksamen analysere et digt, som hedder "Kun voksne" skrevet af Marianne Larsen. Jeg har et par sætninger, jeg ikke helt forstår, så måske er der nogen, der kan hjælpe mig. I strofe 6 står der "tidligere har de sikkert været alt muigt andet" og i stro... -
Spørgsmål til eksamen
ForumindlægJeg har fået nogle spørgsmål til min Matmeatik eksamen C men jeg forstår dem ikke, er der nogen der kan hjælpe?? det er inden for Lineære Funktioner og Beskrivende Statestik Delspørgsmål: 1. I forbindelse med din redegørelse skal du redegøre for bestemmelse af forskriften for en ret linie der g... -
Mediefag eksamen C
ForumindlægHej alle sammen, sommerferien nærmer sig, og gud hvor er det skønt :) Men nu har jeg jo lgie en lille bitte eksamen imorgen i mediefag som det lyder sig af overskriften ;) Så jeg håbede i ville svare på nogle hurtige spørgsmål? 1: Hvad er vigtigst at have med i "efterkritik" altså n... -
Ikke indstillet til eksamen i et fag?
ForumindlægHej, jeg tænkte på, hvad sker der hvis man ikke bliver indstillet til eksamen i et fag? Lad os sige man har valgfag på 2. år, som f.eks. Matematik, og man mangler nogle opgaver, og læren vil indstille en til ikke at komme op i eksamen i matematik, hvad sker der så helt præcist ? -
Eksamen imorgen...haster
ForumindlægEn der kan rette mit oplæg... skal til eksamen imorgen..Plz Skole og Internet kan nu fejre 10 års jubilæum ,det gælder for børn både i børnehaven iog i skolen Der schule und Internet hatte feriet ihren 10 Jahren Geburstag. --------------------------------------------------------- Computere b... -
Det vigtigste ved eksamen!
ForumindlægEr vi enige om, at den tekst man får tildelt til eksamen, har første prioritet? -
hvad sker der hvis jeg ikke går til eksamen?
ForumindlægJeg har fået nogle 11 og 13 taller, og jeg overvejer virkelig at ikke komme til min mundtlige tysk eksamen. Ville jeg bare få 03 så?? eller 00?? ( gammel ordning) tak! -
Hjælp til fysik ! opdriften på en legeme der kan flyde
ForumindlægForklar hvad forskellen er på en legeme der kan flyde i vand og en legeme der er i vand? På forhånd tak! -
er der ikke please nogen der vil hjælpe med min fysik?
ForumindlægHej allesammen. jeg har siddet i flere timer og kæmpet med disse to opgaver, men kan simpelhen ikke nå frem til en løsning! så please er der ikke nok nogle der vil hjælpe mig? opg.1 den store galaksehob Coma Berenices omfatter næsten 10.000 galakser. Hobens galakser fjerner sig fra Mælkevejen me... -
Mundtlig eksamen - synopsis/problemformulering
ForumindlægJeg har her til morgen været oppe og trække emne i IØ B eksamen, hvor jeg trak opgave 6 Strukturpolitik, hvor jeg er lidt på bar bund mht. hvordan jeg skal lave min synopsis og hvordan min problemformulering skal lyde? Min bilagsoversigt ser sådan ud: "Vækstplan betyder ej ekspansiv finan... -
DANSK: Mundtlig eksamen
ForumindlægHej,Nu er eksamenstiden over os - og ku' i den forbindelse godt tænke mig at høre nogle, der er blevet studenter, om hvilke tekster, de trak ved den mundtlige eksamen i dansk - eftersom der er en generel tendens i at dansklærere vælger samme tekster til pensum, kunne det være, at det også er ...
