Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 8901 til 8920 af 57177
-
"Budhisme" - behøver mine pensumtekster.
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen om en uge, og en anden klasse på min skole har taget vores buddhismebøger, så jeg ikke har mulighed for at læse op på emnet. Jeg er i fuld gang med at samle notater om selve religionen, men teksterne, vi har gennemgået har jeg ikke fundet, så jeg vil gerne vide om der er... -
Hjælp" "Haster
ForumindlægHEY ER DER nogle der vil oversætte din lille tekst ? når men her er den Danskerne er delt : Københavns integrationsborgmester Jacob Hougaard (s)noterer sig,at danskerne er delt i holdningen i spørgsmålet .Det ubdersteger at der er behov for én debat.Min holdning er,at vi ikke skal have franske ... -
Proteiner!nogen der kan se om jeg har oversat det rigtigt og hjælpe mig med det der er tilbage.! på forhånd tak!!! (Engelsk til Dansk oversættelse)
ForumindlægEr der ikke nogen der kan se om jeg har oversat det rigtigt og hjælpe mig med det der er tilbage.! på forhånd tak!!! (Engelsk til Dansk oversættelse)jeg er ikke så godt til engelsk men skal bruge det så derfor vil det være meget godt hvis der var nogen som kunne hjælpe! på forhånd tak! Enzymat... -
Ved ikke hvad jeg skal vælge, please hjælp mig
ForumindlægJeg er næsten lige startet på stx, og jeg har valgt IB (hvilket er en international linje) hvor alt forgår på engelsk.. Problemet er bare det, at eksamen på IB er kun skrevne eksamner, det er så ikke et problem.. Problemet er at det forgår i hånden, man må ikke have nogen form for hjælpe midler... -
Hey delicious people out there... Please hjælp mig.. dansk eksamen i 10. imorgen.. & det haster pretty meget.. help!
ForumindlægHej dejlige mennesker.. Jeg skal til dansk eksamen i prøveform B imorgen.. Jeg har som fordybelsesområde trukket; identitet & som tekst har jeg valgt ; jomfruen af kim fupz aakeson.. Smukke mennesker jeg vil meget gerne have hjælp til at analysere teksen.. Jeg har følge... -
hf enkelt fag?
ForumindlægHej. Jeg har et par spørgsmål. Er HF-enkelt fag og HF 2 år det samme, hvis man har et minimum antal HF-enkelt fag? Kan man overføre fag man har fået gode karakter i fra STX eller 1.HF til HF enkeltfag? Er der forskel på HF og STX, udover at der er flere A-fag på stx, men de kan dog suppleres ... -
Monotoniforhold, hjælp?.....
ForumindlægHar fået dette spørgsmål i min aflevering og jeg kan simpelthen ikke finde ud af det. Er der nogen af jer, der kan forklare mig hvordan jeg gør trin for trin? Og hjælpe mig med at løse den? :-) Udled toppunktsformlen vha. differential regning. I skal ydermere forklare det grafisk. (med jeres ... -
Hvilket eventyr af H. C. A. er godt at perspektivere fyrtøjet til i den mundtlige dansk eksamen?
ForumindlægBare hvad der står i titlen. Tak :D -
Dumper Dansk A- 2 gang kan jeg stadig søg på videregående uddannelser?
ForumindlægHej Jeg har virkelig brug for jeres hjælp ! Jeg har været op til dansk A mundtlig eksamen i 2011 og 2012 og det er gået meget skidt! Jeg vil spørge om man kan man blev optaget på sygeplejerskeuddannelsen unset hvad selvom man dumpet i dansk A? Jeg vil spørge jer om i har hørt el... -
oversættelse
ForumindlægHaster Hej er der nogen der kan oversætte de tre sætning. Tak påforhånd Do not hesitate to call me and you know that I will do whatever I can. But bear in mind that I do work with UNHCR anymore and I may not be able to engage in this field. -
hjjælp til dansk! Lars Werges artikel "Begrebet angst"
ForumindlægLars Werges artikel "Begrebet angst" -
Er der nogen dejlige personer der vil læse min dansk analyse igennem til eksamen? :)
ForumindlægJeg vil sætte stor pris på det, please send mig en besked i indbakken hvis du er interesseret i at hjælpe! :) -
Læse dansk stil igennem? Grammatiske fejl .. skal aflevere på mandag :S!
ForumindlægRette en kronik igennem til på mandag, altså i morgen, plejer a få mange grammatiske fejl .. send msn hvis du har lyst til at hjælpe mig :) -
Nogen stærke hoveder, på det skriftlige i dansk med hensyn af rettelse af opgave
ForumindlægJeg har den her artikel som jeg har skrevet og mangler en person til at hjælpe mig med at rette den da jeg selv ikke altid ser det hele, så kunne det være godt med et par ekstra øjne til at hjælpe mig -
Forskel på det danske og resten af de de nordiske landes velfærdssamfund. Til i morgen, yaks:D
Forumindlæghej. Sidder her så dum som jeg er med lidt projekt til i morgen. Har haft svært ved at finde bare en lille forskel på f.eks. danmark og sveriges velfærdssamfund. Jeg ved godt de er meget ens og tralalalalai. Men der må da være en form for forskel!? -
Hej, nogle engle der vil hjælp mig med at oversætte disse linier fra dansk-tysk? :)
ForumindlægHej, teksten lyder således: Fassbinders film er en art lærestykker, hvis fælles budskab lyder: du skal ændre dit liv. Om en af hans kendte skikkelser, Effi Bries, hedder det: hun blev en af mange, som har en uklar anelse om deres muligheder og behov og alligevel acceptere det herskende system g... -
D- vitamin status hos raske danske bloddonorer (Elitegruppe)
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at forklare denne figur? -
Er der nogen der har eksamens opg eller oplæg fra sidste år Dansk A - HHX??
ForumindlægJeg har virkelig brug for den opg, da jeg skal til terminsprøve næste uge. -
Dansk stil. Arktielen hedder "Teenager vælger sporten fra"
ForumindlægHej. Jeg skal lave en arktiel hvor overskriften er "Teenager vælger sporten fra" Mellemrubrikken skal hedde " Fit eller fedt" Hvad trænker i når i hører det. -
hjælp mig. dansk eksamen. ''det står i avisen''
Forumindlægjeg har trukket fordybeselsområdet det står i avisen, og jeg har vaglt at analysere denne artikel https://politiken.dk/forbrugogliv/livsstil/trivsel/art5543865/Eksperter-om-unges-trivsel-Det-perfekte-er-det-nye-normale, men er stærkt i tvivel om hvilken type artikel dette er, så det vil betyde me...
