Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 8921 til 8940 af 176851
-
Fysik/KEmi noter søges!
ForumindlægHejsa er der ingen der har mulighed for at sende et par gode noter til mig? Jeg kigget alle mine noter igennem, men de virker ikke tilfredsstillende! -
bevis for differentialligningen af formen: y'+a(x)*y=g(x)
ForumindlægJeg ved simpelthen ikke hvad beviset er for denne differentialligning: y'+a(x)*y=g(x). Jeg skal til eksamen i denne kommende uge i matematik - og har virkelig brug for hjælp til denne. Helst en hel besvarelse af beviset.. Det forvirrer mig kun, hvis det er sådan halvt. På forhånd tak for hjæl... -
Engelsk 24 timers eksamen, mangler analyse model!
ForumindlægEr i gang med 24 timers engelsk eksamen! Men kan ikke finde min analyse model til "fiction" nogle der kan hjælpe??? Eller hvis i har noget fornuftigt til teksten "Indian Camp" På forhånd tak:) -
opgave til 'afsnit 1' fra 'kend kemien 1', side 27, margarine
ForumindlægHej. Jeg sidder med opgaven på side 27, nr. 8, den med margarine. Gør rede for om tilsætningsstofferne findes i vandfasen eller fedtfasen.. Hvad gør man der? Er der en af jer som har løst den? Vh tim -
matematik eksamen
Forumindlægheyjeg har været oppe til mat eksamen, hvor jeg kom ud for at min lærer spurgte til det samme igen og igen, som jeg havde fortalt om tidligere..også troede jeg jo selvfølgelig at det jeg havde fortalt var forkert, og sagde andet, og det gjorde mig bare så forvirret..det trak mig ned..så sker det ... -
notater
Forumindlæghey alle sanneb er der nogle af jer der sidder med notater til kemi? -
Hjælp behøves til kemi c pensum!
Forumindlægstår her og skal søge som selvstuderende til kemi c, og ville være yderst taknemmelig hvis nogle ku give mig eks. på hvad deres pensum var? -
Kemi øvelse med forskydning af ligevægte
ForumindlægHej er der en som hurtig vil kigge min kemi øvelse igennem? VIl bare se om der er noget jeg har skrevet forkert inden jeg afleverer eller noget jeg kunne tilføje -
Teoriafsnit til kemi projekter
ForumindlægHej alle. Jeg skal skrive Teori til 2 kemi projekter, men jeg kan ikke rigtig finde ud af det. Er der nogle der vil være de bedste og hjælpe mig? I kan skrive en besked herinde :) -
SRP- Matematik & Kemi
ForumindlægHej alle Jeg har valgt at skrive i matematik og kemi og har overvejet emnet: Enzymkinetik og differentialligninger. Er der nogle der har erfaring med dette eller kender I til bedre emner? På forhånd tak -
Kemi OPG redoxreaktioner
ForumindlægHej, er der nogen der kan være søde og hjælpe mig med en kemi opgave, som jeg selv har svært ved at finde ud af. På forhånd tusind tak!! -
EKsamen 3g
ForumindlægEr der nogen, der har et eksempel på en fremlæggelse for faget Byggeri/Energi i 3g ? -
Rapporter = mundtlig...?
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og kommer i tvivl... Min kemilærer siger, at rapporter tæller som mundtlig - altså i karaktergivning. Men kan det passe...? For det er da et stykke SKRIFTLIGT arbejde! /martinrv -
Kemi - Vandanalyse disposition
ForumindlægHey mennesker. Jeg ville lige høre om nogle af jer er rimelig gode til fysik/kemi og måske havde lyst til at skrive, hvad der ville være godt at snakke om, hvis man trækker emnet vand-analyse, er nemlig igang med at lave en lille disposition, og har lidt svært ved at finde ud af, hvad der vi... -
kemi B som gsk
ForumindlægHej! Jeg har tilmeldt mig til et Kemi B gsk i foråret og jeg er lidt nysgerrig hvad angår hele kurset. Er det meget forskelligt fra det man kendte i gymnasiet? Er det sværere eller lettere? Sker der dramatiske ændringer i karakteren? osv. Er lidt neder over det da det føles som om jeg er kommet t... -
Hvor kommer dette 1 tal fra i beviset for a i y=ba^x?
ForumindlægI beviset for a er jeg kommer frem til det afgørende tryk i a og vil gerne forstå det 100% da det skal bruges til den mundtlige eksamen. a = x2-x1√ y2/y1 = (y2/y1)1/x2-x1 Det jeg har problemer med at forstå er hvor kommer det 1 tal fra der bliver divideret med x2-x1 til sidst?... -
Lille hurtig kemi opgave...
ForumindlægHejsa.. Jeg ska bruge lidt hurtig hjælp til noget kemi, det er ikke mit eget men er der nogen af jer der kan hjælpe?Ved en fuldstændig forbrænding af oktan dannes der vand og kuldioxid...Opskriv et afstemt reaktionsskema for denne procesC8H18 -> H2O+CO2På forhånd tak.. -
Hjælp! glemt tilmelding til større skriftlig opgave!
ForumindlægJeg er ved at tage nogle enkeltfag på Vuc, og har gud ved hvordan glemt at tilmelde mig sso (større skriftlig opgave) !! Tidsfristen var d. 9 december, skønt opgaven først skal skrives i Februar. Jeg bliver færdig med alle andre fag til sommer, og er derfor temmelig grædefærdig over opdagelsen. S... -
Eksamen i Eø på C-niveau - mangler virksomhed.
ForumindlægHej Guys! Jeg skal til eksamen i erhvervsøkonomi i næste måned, og jeg mangler bare at finde en virksomhed. Jeg arbejder selv i føtex, men da jeg har lavet skriftlig opgave om den virksomhed, samt Kvickly, må jeg ikke bruge dem. Jeg skal vælge et af de emner vi har været igennem, og har valgt ... -
Kemi, har brug for hurtigt hjælp.
Forumindlæg1. Ved navngivning og opskrivning af ionforbindelser hvilken ion skrives da først?2. hvad kaldes en ion der består af 1 atom?3 hvad kaldes en ion der består af flere atomer?jeg kan ikke finde det i min lærebog (kemi 2000 C-niveau)
