Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 881 til 900 af 181597
-
Mundtlig matematik A
ForumindlægHej alle! Jeg står og skal til eksamen i matematik på mandag, og har ærlig talt lidt svært ved at se 'hvor meget' man skal have med i hver besvarelse af spørgsmålene, og hvordan man skal gå frem og have en 'rød tråd'. Jeg har lavet dispositioner osv. over, hvilke formler og bevi... -
Eksamen
ForumindlægHvad er forskellen på den gamle og den nye ordning mht matematikeksamen? -
Skriftlig eksamen
ForumindlægKan det tælle ned, hvis man har fortolket den første del af en novelle anderledes, end den nok burde være blevet? Jeg argumenterede for det med citater, men jeg kan godt se nu, at det nok betød noget andet. Resten af novellen forstod jeg godt, og tror også at min analyse og fortolkning er dybdegå... -
Skriftlig eksamen 2016
ForumindlægNogle andre end mig, der har lyst til at sammenligne resultater fra dagens prøve i skriftlig fysik? -
skriftlige eksamens karakterer?
Forumindlæghej er der nogen af jer der ved hvornår man i 3g får sine skriftlige eksamens karakterer at vide?? -
Eng. Skriftlig Eksamen 2003
ForumindlægKan man på en eller anden måde finde ud af, hvilken tekst der kommer til Engelsk højtniveau eksamen 2003. -
Skriftlig eksamen i Dansk
ForumindlægHej kære dig. Om to uger skal jeg til skriftlig dansk eksamen. Dansk har aldrig været min stærke side og jeg vil høre om en herude har en/gerne flere gode opgaver liggende? Jeg ønsker gode eksempler på: - litterærartikel - Kronik - Essay Håber en venlig sjæl vil dele lidt af sin viden. MVH. d... -
Udsætte de skriftlige eksaminer
ForumindlægHej Alle :) Det er sådan, at jeg her til sommer bliver student, hvis jeg tager de skriftlige eksaminer. Jeg tror ikke mine skriftlige eksaminer i fag som matematik, fysik og engelsk kommer til at gå særlig godt - jeg er godt klar over, at når jeg først har været op til de skriftlige eksaminer - s... -
Skriftlig kemi C eksamen
ForumindlægHej! Er der nogen der ved hvor mange % af, en skriftlig eksamens opgave i kemi C, man skal have rigtig for at kunne bestå? - Bare med 02? -
EKSAMENS HJÆLP MATEMATIK C-NIVEAU
ForumindlægHej:) Jeg er 1.ger, som skal op i mundtlig matematik om 2 uger. Jeg har fået de 13 spørgsmål man kan trække, på forhånd, så dem skal jeg lige have lavet så jeg kan terpe det igennem :b Hvis der er nogen der bor i Kbh og vil hjælpe til en rimelig pris. så skriv endelig:)hurtigst muligt. -
Emner i Matematik A
ForumindlægHej. Jeg holder sabbatår, men vil ikke slippe bøgerne helt, da jeg gerne vil "holde mig i form" mht. læsning, hvis det da giver nogen mening. Derfor kunne jeg godt tænke mig at forbedre mine mat-kundskaber, og jeg ville gerne vide hvilke emner der hører under Mat-A. Har selv af... -
skriftlig dansk A
ForumindlægHej er der nogen, der har en opgave fra skriftlig dansk A 2007 eller 2008 htx? på forhånd tak -
Matematik A - STX
Forumindlægjeg har lige kigget min prøve igennem og ville høre hvad pointfordeling er: Hvor mange point skal man have for at få 2,4,7,10,12 osv? -
Typiske fejl i fejlsætningerne til 1. del af engelsk skriftlig eksamen.
ForumindlægHej - Jeg skal til eksamen i skriftlig engelsk B i morgen, og jeg har ofte nogle problemer med 1. delprøve, da jeg har svært ved fejlsætningerne. Jeg kan ofte se, hvad fejlen er, men jeg kan ikke forklare, hvad det er for en fejl. Så tænkte på om nogle ved, hvilke fejl der er typiske; og muligvis... -
Matematik eksamen i HHX - hjælp
ForumindlægJeg skal op til skriftlig matematik på fredag - jeg vil være ærlig og sige at jeg ikke har følgt med eftersom en konflikt jeg har med min lærer som ikke kan lige mig - nu har vi trukket mundtlig matematik og jeg ved ikke helt hvad ska gøre - nogle tip til kunne øve sig eller folk med noter ? -
hvad må man medbringe til den skriftlige eksamen?
Forumindlæghvad må man medbringe til den skriftlige eksamen? -
matematik-eksamen '05
ForumindlægKun mig der syntes at den var virkelig nem? Jeg mener, løste alle opgaver inden kl. 12 og det plejer jeg så sandelig ikke at gøre :-D -
Matematik?? - hjælp.
ForumindlægHej. Jeg sidder her, og kom i tanke om - hvad sker der når man ikke har bestået sin eksamen i folkeskolen, altså den skriftlige problemløsning i matematik. Jeg er optaget på gymnasiet, men har ikke klaret selve eksamen godt nok. Jeg håber på svar, så jeg kan falde til ro :) Hvad skal der nu ske? -
Skriftlig eksamen i samfundsfag
ForumindlægEr der nogle, der ved hvilke emner der blev skrevet om til skriftlig samfundsfag STX her i sommers altså 2008. Er der nogle der ved hvor man kan finde opgaveformuleringerne, hvis det er muligt? -
Skriftlig spansk eksamen
ForumindlægHej alle :) jeg ville bare høre om i havde nogen gode råd til hvordan man kan læse op til skriftlig spansk eksamen? Jeg plejer nemlig ikke at læse op til de skriftlige årsprøve.. Er der nogen som har nogle forslag?:)
