Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 9001 til 9020 af 63055
-
Hvordan opbygger man en rapport?
ForumindlægHej. Jeg er i gang med 9. klasses projektopgave, men jeg er meget i tvivlt om hvordan man laver en rapport, og min lærer er ikke interreseret i at hjælpe mig med det... Så, hvordan opbygger man en rapport? - PeterBrinck. -
Hvad er en synopsis?
ForumindlægHej Vi har fået at vide at vi skal tænke på et emne til vore synopsis til fransk eksamen (9. klasse). Men hvad er det? Og hvor lang eller kort bør den være?? Takker på forhånd :] -
Problemregning
ForumindlægImorgen skal jeg have en 9 klasses afgangsprøve (problemregning) det er bare for at øve os lidt men vi får karakterer. Er der nogen der har nogle gode råd? Jeg har det med at blive lidt nervøs. :) tak. -
afgangseksamen
ForumindlægJeg er ved at skulle op til folkeskolens afgangseksamen er der nogle der ved hvor man kan se evt: ældre eksamenopgaver så man kunne øve sig lidt der er 9. klasse skriflig matematik -
Median og middeltal
ForumindlægHej! Hvorfor bruger man både median og middeltal? Hvordan og hvornår anvendes/foretrækkes den ene frem for det andet? - TAK! :)) MVH 9. klasses elev, som snart skal til eksamen. -
9/11
Forumindlæghej alle Jeg går i 9. klasse og har om emnet "9/119;s påvirkning på Danmark" Hvilke problemstillinger og vinkler kan man lave, og evt. fremlæggelse På forhånd tak -
animath farm
ForumindlægTil Studieportalen. Har fået anbefalet et computerspil til suppl.i matematikundervisning.Ca.7--9. klasse. Animath.farm hedder det. Nyt. Hvor finder jeg det mon ? Jette MVH, [email protected] -
animath farm
ForumindlægTil Studieportalen. Har fået anbefalet et computerspil til suppl.i matematikundervisning.Ca.7--9. klasse. Animath.farm hedder det. Nyt. Hvor finder jeg det mon ? Jette MVH, [email protected] -
Konflikt og forsoning
ForumindlægHjælp! Vores overemne til projektopgaven i 9. klasse er konflikt og forsoning og har hårdt brug for et delemne, men har bare INGEN ide om hvad det ska være? Nogen af jer der kan komme med nogle gode emner??? -
Rette min stil
ForumindlægHej. Jeg går i 9. klasse og skal aflevere en stil meget snart. Ville lige høre omnogle kunne tage sig tid og læse min stil, og evt. give en karakter, eller bare en kommentar, og hvad der kunne være bedre. -
Karakter
ForumindlægHej :D Jeg er en dreng på 15 år som nuværende går i 9 klasse jeg vil gerne lige spørge mit gennemsnit 5,2 lever op til det gymnasiale krav. Tak på forhånd :D -
Gammastråling henfald
Forumindlæghej jeg håber på et hurtigt svar da jeg skal op til eksamen (9. klasse) imorgen mit problem er: jeg forstår ikke rigtigt teorien bag hvordan gamma henfalder -
jordens skatte
Forumindlæghej skal lave en disposion over emne jordens skatte (metaller) med metaller i opløsning og metalglans håber I kunne hjælpe mig med en god og nem, disposion til 9 klasse FSA -
Anvendelse af olie og destilation
ForumindlægEr der nogen, som ved noget andvendelse af olie og destilation i forbindelse med dispotion til 9. klasses eksamen om tilstandsformer. Gerne med forsøg og teori... Håber I har tid til at hjælpe :) -
Idéer til tekster - Identitet
ForumindlægJeg har trukket identitet til min 9. klasses eksamen, og er lidt på bar bund i forhold til tekster. Mit fordybelsesområde er: Identitetsproblemer skildret i tekster. Nogle gode tekster? :) -
synops værdier/identitet
Forumindlæghej. jeg trak værdier/identitet til min synops i 9. klasse, og ville gerne hører nogle gode forslag om hvad jeg kunne vælge af tekster, hvis i kender nogle. -
Hjælp til et fordybelsesområde
ForumindlægHej jeg går i 9. klasse mit fordybelsesområde er " Hvem er jeg? Identitet" nogle der kender nogle gode noveller eller andet. På forhånd tak -
To Kliometer af Helle Helle
ForumindlægHej jeg er en pige der går i 9 klasse Vi er igang med at lave en synops for første gang, Hvilket tekst kan jeg perspektiveringer med? Og genrettæk? -
hjælp
ForumindlægHej Sp er der nogle som kan hjælpe med 2 opgaver lyder således Udviklingen i anlatallet af elever, der har valgt 9 klasse på efterskole i perioden 2000 -2003, kan tilnærmelsesvis beskrives ved modellen y=6410*1,06x Hvor y er antal elever i 9 klasse på efkerskole ,og x er antal år efter 20... -
Skrifttyper med fødder
ForumindlægNu skal vi 9. klassere jo op i skriftlig fremstilling imorgen, og det anbefales, at man bruger en skrifttype med fødder. Er der nogle der kan komme med nogle eksempler på skrifttyper med fødder? Har Calibri fødder?
