Søgning på: fysik projekt. Resultater: 9041 til 9060 af 20688
  • lydens hastighed

    Forumindlæg
    er der nogle som vil rette min fysik rapport på 3 sider. tak på forhånd :)
  • Absorption og emission

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan fortælle mig om absorption og emission i både kemi og fysik?
  • HJÆLP!!!!

    Forumindlæg
    I kemi, hvad har man af spektre typer? Jeg ved at man har absorptionsspektrum. Er absorptionspektre det samme som i fysik?
  • Hvad er grundtoffer?

    Forumindlæg
    Hej jeg har fysik og kemi på folkeskolen. Men forstår bare ikke hvorfor vi skal have grundstoffeR?
  • Hvor stor er bølgelængden

    Forumindlæg
    Hej derude Jeg har virkelig brug for hjælp til denne her fysik opgave. Det haster håber nogen vil hjælpe
  • Hvad betyder...???

    Forumindlæg
    Hvad betyder hærder i fysik kemi. det har noget at gre med melaller.
  • UVM evaluring af eksamenssæt

    Forumindlæg
    Nogen som ved hvor man kan finde evaluring af eksamensæt fra fysik 2010 august..
  • reaktor.

    Forumindlæg
    hej igen er ikke så god til fysik så håber i vil hjælper. hvad bruges en moderator til i en reaktor - og hvad består den oftest af?
  • Rumskib

    Forumindlæg
    Hey nogle der vil hjælpe med denne fysik aflevering :)? Hvad gør jeg i a og b.
  • fysik.kemi?

    Forumindlæg
    hej. Kan man finde nogle gode hjemmsider der underviser kemi eller fysik, men det skal være gratis:)?? udover frividen.dk
  • AT - HJÆLP TIL METODER

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der kan hjælpe, om hvilke metoder bruger man i fysik og matematik? (Har virkelig travlt)
  • Eksam

    Forumindlæg
    Jeg skal op til mundtlig fysik her på fredag, og jeg skal tale om lydens egenskaber. Hvad er det helt præsict??
  • Databehandling

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og laver en fysik rapport, og har lige et spørgsmål. Nogen der ved hvad databehandling er ?
  • oplæg

    Forumindlæg
    Nogen historie op fysik kloge som lige vil sikrer mig at det der står er korrekt..
  • Lette kerner??

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med en fremlæggelse i fysik som skal handle om kerneenergi. Ved i muligvis hvad lette kerner er? :)
  • Elektronregnskab

    Forumindlæg
    hvornår er det man skal lave elektronregnskab i fysik ? Er det ikke under udregning af Q-værdier :) ?
  • energi

    Forumindlæg
    er der nogle der kan skrive nogle stikord til energi skal bruge det til fysik fsa
  • LOmmeregner!!!

    Forumindlæg
    hvilken lommeregner bruger man på htx når man har matematik og fysik på A-niveau...
  • kalkbrænding ???

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i fysik og kemi mundtlig exam, og jeg kan ikke forstår : hvad er kalkbrænding ??? tak
  • Generation???

    Forumindlæg
    Hej jeg har exam i fysik og kemi på tirsdag , men jeg aner ikke hvad er Generation er ??? hjælp please :) på forhånd tak :)