Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 9161 til 9180 af 57177
-
Hurtigt spørgsmål
ForumindlægHej jeg går på HF i Herlev 2. år. Jeg har matematik på A niveau, Jeg vil godt ind og kigge på tidligere eksamesæt til A niveau, kan ikke finde det til HF matematik A. Er det fordi vi får de sammmen som STX ? så det sæt jeg vil få her til sommer er det Stx Niveau A, eller er det et andet går jo på... -
Forberedelse
ForumindlægJeg er så sindssyg dårlig til at forberede mig ordentligt til mundtlig eksamen. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal kunne huske et helt emne.. jeg skriver noter, og prøver at gøre dem så selvstændige som muligt (dvs. jeg skriver ikke bare af fra bogen), men når jeg så stiller mig op foran en væg el... -
Hvad er AT
ForumindlægHej, jeg går på stx er 1. år studerene, men jeg vil gerne lige vide hvad AT er? og hilke fag man skal ha' der ? og om eksamenerne er mundtlige eller skriftlige? -
hvilket gymnasium skal jeg vælge?
ForumindlægHej jeg er en pige der går i 8. klasse. jeg har altid rigtig gerne ville være dyrelæge, men jeg ved ikke om det er bedst at vælge HTX eller STX? -
FSA - skriftlig fremstilling :?
ForumindlægHej . Jeg skal i morgen op i dansk - skriflig fremstilling, og vil derfor spørge om i har nogle råd til , hvordan jeg kan forberede mig , og hvad der er vigtigt for en stil :) Og vil lige spørge om jeg må tage nogle noter med og retskrivning eller , hvad må man i det hele taget med ? -
eksamen?
Forumindlægjeg skal op i dansk i morgen. er det nødvendigt at læse sit pensum igennem inden man skal op? -
problematisk sætning
Forumindlægoversættelse til engelsk hvor jeg bare ikke kan få sætningen til at lyde rigtig - maybe's placering driller... In the latest years we have been witness to death of the local trade. Soon, maybe we will see the relatively small supermarket die out, not only in the inner city but also in the sub... -
Eksamen
ForumindlægHej. Jeg må erkende at jeg ikke har været helt med på noderne i dansktimerne de sidste tre år. Derfor har jeg besluttet mig for at være forberedt på at kunne komme op til dansk eksamen. Jeg har ca. tre uger til læseferien begynder og jeg vil gerne have et lynkursus i dansk så jeg i det mindste vi... -
Råd til hvordan man lærer spansk?
ForumindlægHej Har ret store problemer med spansk. Fik -3 til skriftlig årsprøve og 00 i mundtlig årskarakter. Generelt klare jeg mig ellers meget godt og får da også en del 10 og 12-taller i de andre fag. Er der nogle andre som har haft problemer med at lære spansk. Hvad har i gjort? -
Thermopylai
ForumindlægHej, Nogen der kan hjælpe mig med nogle gode noter til SLaget ved Thermopylai? Ikke et resumé, men noter til en analyse søges.. -
Eksamen, den der nye regel?
ForumindlægEr der nogle som kan fortælle mig hvilke fag den regel med at man må tage sine medbragte noter IKKE gælder? -
Xenofon - Oikonomikos
ForumindlægHey.. Er der nogen der har beskæftiget sig med bogen Oikonomikos, og muligvis har nogle gode notater hertil?? Det ville være en utrolig stor hjælp... jeg har selv lavet notater til bogen og har planer om at ligge dem ind på studieportalen, men vil lige sammenligne mine notater med andres så jeg e... -
Jeg har brug for hjælp til tjek af toulmins argumentationsmodul samt appelformer. - Citér 2 timer siden af Lukaz46 - Niveau: B-niveau Hej, jeg skal skrive en...
ForumindlægFørst er fremmest er det jo helt absurd at 4. modul er en ting i gymnasieelevers hverdag. Hvis man spørger en gymnasieelev om hvor meget de får ud af 4. modul, vil 7/10 sige ingenting. Det er simpelthen fordi de er for trætte. Deres hjerner kan ikke køre fuld drøn hele dagen. Eftersom de nok skal... -
1. . I 2014 købte danskerne varer og services på nettet for 80 milliarder kr. En prognose siger, at nethandlen vil vokse med 15% om året i de følgende år. a...
ForumindlægGg -
Vandrenoter i statskundskab?
ForumindlægMan høre ofte om de såkaldte vandrenoter i fx statskundskab, men er der nogen der har kendskab til hvor man evt. finde sådanne vandrenoter? -
Sætnings kludder.....
ForumindlægHej, jeg vil være meget taknemmelig hvis en eller flere vil se på følgende sætninger, da jeg synes de lyder lidt mærkelige, på forhånd tak.lykkedes det ikke at finde gerningsmanden -it did not succeed in finding the perpetrator?????hvorfra politiet blev tilkaldt - from where the police were send ... -
Oldtidens grækenland
ForumindlægHej allesammen... Nogle der har nogle rigtig gode noter til ovenstående, da jeg skal lave en historie opgave til på mandag. tak -
Romantikken
ForumindlægHej, er der nogen her inde som har nogle gode noter til genren "Romantikken", for jeg synes ikke rigtigt mine er gode nok. så lidt hjælp ville være meget dejligt ;) -
eksamen - alt må medbringes?
ForumindlægHej, man må medbringe alt ind i forberedelseslokalet, men må man også det til selve eksminationen? Eller skal man til eksaminationen kun medbringe det man har skrevet på de gule papirer der ligger derinde og så teksten som man får udleveret? -
lille oversættelse
ForumindlægJeg har en tekst som skulle oversættes til dansk, men den giver en masse problemer: Klædt på til fremtiden Hvordan ser erhvervslivet ud i fremtiden? Hvordan ser fremtidens jobprofil ud? I en nyligt udgivet amerikansk bog om emnet hævdes det, at det, man får brug for i det 21.århundrede, er e...
