Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 9221 til 9240 af 48240
-
Mundtlig eksamen - Trigonometri
ForumindlægHej kloge hoveder Jeg er så heldig at jeg skal til mundtlig eksamen i matematik på torsdag.. Arbejder i øjeblikket med eksamensspørgsmålene, og forstår ikke helt hvad jeg skal i dette: ''Redegør for formlerne for sinus, cosinus og tangens i en retvinklet trekant.'' Har nu kigg... -
Kommunikation/IT A eksamen - hvordan?
ForumindlægHej, Jeg går på HTX og skal her på mit sidste år til eksamen i Kommunikation/IT, som vi har haft igennem alle 3 år. Desværre har informationer omkring den mundtlige eksamen mildt sagt været ringe. Vi har i forvejen skulle aflevere en såkaldt "prøvemappe", hvor vi beskriver nogle udvalg... -
Eksamen i morgen! HJÆLP! - Logaritmer :(
ForumindlægHej :) Jeg har fået et eksamens spørgsmål som lyder: Der ønskes en redegørelse for difinitionen af en eksponentiel sammenhæng mellem to variable. Redegør for regneforskriften og forkla betydningen af konstanterne a og b som indgår i forskriften. Forklar opbygningen af den logaritmiske akse og anv... -
karaktere ved skriftlig eksamen.
ForumindlægHej Alle. Jeg har som mange andre kommende studenter i dag været oppe i skriftlig matematik B. Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle der ved hvor man kan se hvor mange point der giver en given karakter? Altså hvor man kan finde vurderingsgrundlaget henne? kan ikke rigtig finde noget n... -
Hvad skal jeg sige til eksamen?
ForumindlægHvis jeg trækker "produktion af el", har nogle så en idé til hvad man kan sige. Jeg tænker at der ikke er så meget at sige, udover at man har lavet en form for el??? - Ved godt det er et dumt spørgsmål... -
Spørgsmål vedr. historie eksamen
ForumindlægKan man kun trække de tekster som i pensum opgives som "indgående metodisk behandlet", eller kan man også trække andet? -
HHX dansk eksamen - gik det?
ForumindlægHvad så Studieportalen? Sidder der andre der var dumme nok til at vælge "Brevet" af Marina Cecilie Roné til jeres dansk skriftlig eksamen? :) Puha jeg havde skrevet 3 sider, men fortrød så inderligt da jeg havde nået dette punkt. Alligevel fortsatte jeg, og endte ud med 5½ side, hvilke... -
Samfundsfag C , hvordan forgår eksamen ?
ForumindlægHvad lægges der vægt på ved Samfundsfag C Eksamen? -
IT-A Eksamen, hvad nu?
ForumindlægHey jeg står og skal op til IT eksamen (3.HHX mundtlig) på torsdag. Skal til denne eksamen lave en fremlæggelse på baggrund af den IT-eksamensopgave der er blevet lavet og afleveret i sidste måned (omhandlende en hjemmeside+database). Til eksamen skal jeg så lave et powerpoint show og fremlæggel... -
Dansk eksamen imorgen - Hvilke analyser?
ForumindlægHey SP Ja, så er det Dansk A SKR eksamen imorgen. Hvilke analyser er gode at have med? Jeg har fundet Artikel- Digt- og billedeanalyser samt notater til de forskellige tider.. er der andre analyser som kunne blive/være gavnlige? På forhånd tak :) -
24 timers eksamen kultur fag
ForumindlægHej. Jeg er igang med 24 timers eksamen og har brug for lidt hjælp. jeg skal skrive om veldærdsstaten og skal altså ha alle fagene med ind i min synopsis nogle som har nogle gode forslag især til religion og historie.. -
Søger hurtig hjælp til udvidet statistik eksamen
ForumindlægSøger hurtig hjælp til en som kan hjælpe mig igennem min udvidet statistik eksamen herfra på tirsdag til og med torsdag kl 10.00 mod betaling selvfølgelig! Det skal være en som kan være til rådighed i netop det tidsrum, og som kan hjælpe med eventuelle problemer. Programmet der bruges er stata -
erhvervsøkonomi C eksame
ForumindlægHey er der nogen der kan forklar hvordan erhvervsøkonomi eksamen foregår og hvordan man altså svarer på eksamen? -
Dansk eksamen - Reklamer
ForumindlægJeg har til min dansk eksamen trukket emnet reklamer, og tænkte på om der er andre der har haft samme emne, og har nogle gode kilder eller forslag til tekster/billeder som jeg kan bruge? Gode råd mht. eksamen ville også være dejligt. -
Engelsk eksamen FSA
ForumindlægHej!!!! Jeg har tænkt mig at læse pensum inden min engelsk eksamen på fredag. og øve fremlægning. Hvordan forbereder i jer til engelsk eksamen i folkeskolen og ville i også se filmene? har nemlig 3 film på pensum!! HJÆLP!!! kh. -
Innovation C eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i innovation C, og er gået helt i sort mvt, hvordan jeg skal gribe det an. Eksamensprojekt og eksamen i Innovation C Eleverne udarbejder i grupper af 2–4 elever et eksamensprojekt, der behandler væsentlige faglige områder inden for såvel kernestof som det supplerende stof... -
oplæsning i dansk eksamen
Forumindlæghej, skal til dansk eksamen i morgen, og jeg skal læse en tekst op, men de to tekster jeg har, kan jeg ikke læse, fordi at de er lidt gammeldags, så ville bare spørge om der er nogen som ikke har lyst til at skrive dem med normale bukstaver? her er de to digte: http://www.rimogremser.dk/wi... -
Mundtlig engelsk - eksamen
ForumindlægJeg skal snart op i mundtlig engelsk til eksamen, men har ingen ide om hvad jeg vil snakke om. Jeg har de her fier overemner jeg kan vælge A Nation at war The american Dream What dreams are made of Youth Culture Nogen der har nogle gode ideer til hvad jeg kan skrive om? -
Hjælp til Dansk Mundtlig Eksamen
ForumindlægJeg skal snart op til dansk mundtlig, så er der nogle gode råd i kan give mig? Vi for nemlig trukket en tekst/reklame eller kortfilm, også for vi 40 minutter at forberede os i.. og hvad er en saagprosa tekst og hvordan kan man genkende en sagprosa ? og hvordan forgår selve eksamen? -
Hjælp til Eksamen i afsætning A
ForumindlægHej, jeg skal til Eksamen i Afsætning AVi har skrevet en større opgave i det for en måneds tid siden.Den skal vi så høres i det halve af tiden og den anden halvdel en udkendt tekstMen jeg er slet ikke klar over hvad jeg skal med den større opgave, er det meningen man skal lave et oplæg også fortæ...
