Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 9641 til 9660 af 14598
-
Hjælp til matematikaflevering på C-niveau?
ForumindlægJeg er helt lost og den skal afleveres i morgen, så hvis nogen kan og vil hjælpe, ville det redde mit liv :) Tilladelser til jagt i Grønland: År : 1995 1997 1999 2003 Indekstal: 100 129,9 149,2 141,5 I 1999 havde 11026 personer tilladelse til jagt 1) Hvor mang... -
Et par politiske problemstillinger
ForumindlægHvad siger I til de to nedenstående forslag? 1. Penge til pasning skal følge barnet så forældre kan vælge mellem at passe barnet selv eller tage imod et offentligt pasningstilbud Jeg synes personligt at det er en dårlig idé da det er forkert at gøre børn til en indkomstmulighed og at det også ... -
Hvad mener I?
ForumindlægHvad siger I til de to nedenstående forslag? 1. Penge til pasning skal følge barnet så forældre kan vælge mellem at passe barnet selv eller tage imod et offentligt pasningstilbud Jeg synes personligt at det er en dårlig idé da det er forkert at gøre børn til en indkomstmulighed og at det også ... -
hvad bruger man varme fylde til?
Forumindlægjeg har tænkt over det: på grund af vand høje varmefylde og det er nemt at transportere, bruger man det i radiatore. vandet liver varmet op på et kraftværk hvor det sendes ud til radiatorne igennem nogle rør af et stof med høj varmefylde så mindst mulige energi går tabt i form af termisk energi,... -
Tysk 90'er litteratur
ForumindlægHej med jer. Netop trukket emnet "erwachsen werden", og skal op kl 8 i morgen tidlig. Min tekst hedder "Eine Links, Eine rechts", er skrevet af Vera Ferra Mikura og er fra 1992. Ville lige høre om der er nogle der ved noget om tysk 90'er litteratur? Kan man tale om en ny... -
Bolig, ungdomsbolig
ForumindlægHejsa.. Lige lidt forvirret her.. Har planer om at flytte til KBH for at prøve livet og leve selvstændigt. Skal læse self, dvs studer. Men Spørgsmålet er.. Hvor meget kommer det til at koste mig i ALT, for at flytte, bor på jylland ;) Bare et cirka skud. Lige til sidst. Hvordan søger jeg om U... -
Materiale om Colombia
ForumindlægHej alle Jeg står og mangler materiale om Colombia til min SRP, hvor jeg skal analysere noget spansk materiale. Men jeg kan dog ikke finde noget som helst, der beretter om livet i Colombia - kun 1 tekst: "Mario de Colombia" - men den er brugt i undervisningen, og selv min spansklærer ... -
Kreativt produkt til projektopgave
ForumindlægHej alle sammen! Vi er tre piger i 9. klasse, og vi har projektuge næste uge. Vi er allerede meget tidspressede, og vil derfor rigtig gerne have lavet vores produkt her i weekenden, men vi er helt blanke for ideer... Overemnet er Vendepunkter, og vi har derudfra slev valgt enmet krimminalitet og ... -
Uafhængighedserklæringen
Forumindlæger der nogen der kan fortælle mig hvad baggrunden for USA's Uafhængighedserklæringen er ... 1) Gør rede for baggrunden for/årsagerne til, at de 13 kolonier i juli 1776 vedtog denne erklæring. 2) Gør rede for erklæringens indhold. Hvorledes er den disponeret? Uafhængighedserklæringen skr... -
Oversættelse af én lille sætning
ForumindlægJeg skal oversætte følgende: "De overleverede data om hans liv er temmelig mangelfulde" Mit forslag er: "The hand down/handed down data about his life are quite insufficient", Kan man sige det, eller er man nødt til at lave om på konstruktionen: "The data that have been h... -
AT!! Hjælp dansk & Historie.
ForumindlægHej mennesker :) Nogle af jer, som har læst novellen Det lille s fra Hans Krik? Jeg skal skrive en AT opgave både dansk og historie. I dansk, har jeg novellen det lille s og i historie har jeg om perioden i 1930. Jeg skal afspejle hoved personens (Niels) liv med 1930'erne. Ved ikke rigtig hvo... -
AT!! Hjælp dansk & Historie.
ForumindlægHej mennesker :) Nogle af jer, som har læst novellen Det lille s fra Hans Krik? Jeg skal skrive en AT opgave både dansk og historie. I dansk, har jeg novellen det lille s og i historie har jeg om perioden i 1930. Jeg skal afspejle hoved personens (Niels) liv med 1930'erne. Ved ikke rigtig h... -
Ib Internationale Gynmasium
ForumindlægHej.. Jeg skal snart på en vidregående uddanelse, dog skal jeg på et internationalt gynmasium. Jeg kan flydende engelsk da jeg har tilbragt halvdelen af mit liv i england. Problemet er at jeg SKAL tage en Pre-Ib før jeg kan komme på IB Diploma Programe, der er bare igen der har forklaret mig h... -
Ib
ForumindlægHej.. Jeg skal snart på en vidregående uddanelse, dog skal jeg på et internationalt gynmasium. Jeg kan flydende engelsk da jeg har tilbragt halvdelen af mit liv i england. Problemet er at jeg SKAL tage en Pre-Ib før jeg kan komme på IB Diploma Programe, der er bare igen der har forklaret mig h... -
Ib eller Pre-Ib
ForumindlægHej.. Jeg skal snart på en vidregående uddanelse, dog skal jeg på et internationalt gynmasium. Jeg kan flydende engelsk da jeg har tilbragt halvdelen af mit liv i england. Problemet er at jeg SKAL tage en Pre-Ib før jeg kan komme på IB Diploma Programe, der er bare igen der har forklaret mig h... -
At studere i KBH
ForumindlægHej alle derude Jeg er snart færdig på gym og skal nu tage stilling til hvor jeg vil studere. Jeg vil gerne studere jura i KBH - er der nogen som kan fortælle mig fordele og ulemper hvad angår: - jura-studiet - Hvor meget læser man hver dag? Har man læsegrupper? Ligger forelæsningerne og t... -
Kort spørgsmål vedr. Pontoppidan og realisme!
ForumindlægJeg vil i min danskopgave gener analysere 2-3 noveller af Henrik pontoppidan og perspektivere til forfatteren selv og til datidens litterære tidsperiode! Så er mit spørgsmål: Skal jeg peskpetivere til det moderne gennembrud eller realismen? Han prøver jo altid at afspejle de "dyster" si... -
Odontologi eller Tandplejer - hvad er lettest
ForumindlægHej allesammen. Jeg er nu studerende på KU i odontologi (tandlæge) og har det mrget svært med at overskue alle de fag man har på studiet. Jeg ser ikke mig selv kunne klare denne udfordring og jeg vil spørge om nogen kak fortælle om det at være tandplejer har en fordel ift. studie læsnong. Jeg opl... -
3 sætninger ?
ForumindlægHejsa , jeg har en kort ovesættelse , er der nogn der kan hjælpe mig med at oversætte det ? Manuela har været i La Coruña og vender nu hjem. Hun er i fortvivlet og beslutter sig til at opsøge den del, der manglede i Estebans liv. Monica siger, hun skal være fornuftig, men det er umuligt fo... -
Fransk A niveau STX - eksamens opgave
ForumindlægHej, jeg har en oversættelse der driller mig meget og ville høre om nogle kunne hjælpe? Christian og hans storebror er på en pragtfuld strand i Bretagne. Det blæser meget, men alligevel er der mange mennesker, blandt andet nogle unge, der spiller volleyball. Christian svømmer godt og er i...
