Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 961 til 980 af 57177
-
Analyse af Hans og Grete, Gode noter til mundtlig eksamen i 9.klasse????
ForumindlægHej jeg har trukket eventyr og skal imorgen op til mundtlig dansk eksamen og min selvvalgte prøvetekst er hans og grete men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal snakke om. Nogen der har eventyr genretræk på Hans og Grete og nogle der kan give mig nogle gode fagord jeg kan bruge. -
Fra enkeltfag til STX? Starte på STX i sen alder?
ForumindlægHej, er der nogen der har haft held med at skifte fra enkeltfag til STX?? Jeg har haft 1,5 år i STX og 1,5 år som selv- og onlinestuderende. Ønsker at starte i STX til sommer, og det bliver måske lidt rodet mht. varighed, merit, osv. Mine studievejledere er først tilgængelige igen efter sommerf... -
Noter vedr. ombudsmanden.
ForumindlægHeysan, skulle der være nogen der ligger inde med nogle gode noter omkring ombudsmanden og hans rolle/ansvar? -
Dansk, det haster!!!
ForumindlægDet er en dansk analysering af et vintereventyr af arthur krasilnikoff. En kærligheds historie Hvad kan dú sige om dennne her metafor, hvis du skulle analysere den her sætning. og gennem glasstumpernes nye stilling så han en ny Usha, en meget flot metafor, for at se en velkent person i et nyt lys... -
spansk noter
ForumindlægHey hey...vil lige høre om der er nogle som ligger inde med nogle noter/resume til teksten: España "eldorado para Argentino" Håber nogle kan hjælpe. Er helt lost i den tekst.. -
Noter til fransk
ForumindlægHey! Der skulle vel aldrig være nogle af jer, der ligger inde med noter til de franske tekster: "La Raffle", "Truismes" eller "Les enfants des terres rouges? Enhver form for hjælp er kærkommen:-)- Astrid -
Noter til Odysséen
ForumindlægHej alle.Jeg har desperat brug for nogle noter til Odysséen. Det drejer sig primært om følgende sange: 5.-6.-7.-8.-9.-10.-11.-12.- og 13.Email: [email protected]å forhånd tak. -
Noter til emne
ForumindlægHejsa. Jeg skal til historieeksamen om en uge, og jeg har fået fortalt, at der findes noter herinder, der omhandler "Danmark 1973-2002" skrevet af Jens Bencke og Flemming Schmidt. Er der nogen, der ved hvor de befinder sig, og hvis ikke, er der nogen, der har haft denne bog i historie? -
Noter - Definition
ForumindlægHvis jeg trækker kemi til årsprøve, har jeg dermed trukket en prøve, i hvilken jeg må have alt med bortset fra relateret rapporter. Hvad skal der til, før at jeg kan tillade mig at kalde rapporterne for noter? -
Noter til mediefag
ForumindlægHej, er der nogen der har lyst til, at dele nogle brugbare noter i mediefag? Eller måske noget med: dokumentar(fakta), fiktion, faktion osv. Har kigget på opgaverne herinde - og de kan stærkt anbefales. Men tænker bare på flere? -
Eksamens noter
Forumindlæghej derude :) Er der nogen der har, eller ved hvor jeg kan finde nogle gode noter til hvad man skal kunne til skriftlig matematik A uden hjælpemidler? Jeg synes det er en smule uoverskueligt at huske det hele lige pt... På forhånd tak :) -
Dansk skriftlig fremstilling GLEMT
ForumindlægHej Ved i hvad der sker hvis man har glemt sit opgave nr på opgaven. det forsvandt da jeg skulle opsætte min artikel og glemte at sætte det ind fordi var først færdig lige til tiden og havde rimelig stress på. -
Er jeg klar til mundtlig dansk??
ForumindlægHejsa! Jeg har styr på periodernes overordnede træk, forfatterne fra perioderne, noteret de vigtigste ting fra pensumteksterne, hvormed jeg også har fået repeteret hvad der er stilistisk og karakteristisk ved de forskellige tekster og perioder. Jeg har også noteret småting om de forfattere jeg k... -
Dansk-engelsk/Engelsk-dansk oversættelse - haster til i morgen!!!
ForumindlægJeg håber der er nogen der vil kigge den igennem og rette nogle af de fejl..på forhånd tak..Engelsk version:Dear SirsSeveral of my customers have recent expressed interest in your waterproof garments and inquired about their quality. Provided quality and price are satisfactory there are prospe... -
Mundtlig prøve Dansk
ForumindlægHej Jeg har lige et spørgsmål angående dansk mundtlig prøve, må man godt rette i sin synopsis og så tage 3 nye eksemplar med til dansk prøven eller er det kun dispositionen man må ret i? -
Hvad kan man medb. til skriftlig dansk??
ForumindlægHejsa..Jeg ville høre hvad I kan råde en` til at medbringe til skriftlig dansk eksamen??Jeg har følgende;- Nudansk ordbøger- Synonymordbog- LitteraturhåndbogSynes I jeg kunne tilføje noget, som vil være en fordel at have med??Hilsen Marie K. -
Hjææælp (dansk skriflig fremstilling)
ForumindlægHej derude! Jeg sidder her og er virkelig nervøs, da jeg skal op i dansk terminsprøve imorgen. Ved ikke helt hvordan det foregår, (da det er første gang), og har kun 3 timer til at skrive en tekst. Jeg plejer normalt at bruge meget længere tid på at skrive en stil. Så kunne virkelig bruge nog... -
Matematik STX
ForumindlægNogen der ved om studienet har lagt et svar ud til stx123-MAT/A-07122012? jeg leder efter en besvarelse -
noter eller analyser til:
ForumindlægHey derude. Er der nogen der ligger inde med noter eller analyser til følgende engelske tekster:The muderer, the divided self, to his coy mistress, sonnet 166, the eye altering, the streets of ashkelon, the red line og shooting an elephant? Hvis nogen ligger inde med enten noter eller en analyse,... -
Stx eller Hhx? Hjælp mig..
ForumindlægHer er jeg: Efter 9. begyndte jeg på STX og er nu på andet år. Jeg har arbejdet ret hårdt og får OK karakterer. Alle mine gamle venner valgte Hhx og de venner jeg siden fik på Stx er nu også flyttet på Hhx.. Jeg er ensom.. Jeg står i det dilemma at jeg gerne vil fuldføre min STX men at jeg er b...
