Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 9921 til 9940 af 63055
-
tysk eksamen! - at møde op.
Forumindlægjeg vil godt vide hvad der sker, hvis man ikke møder op til en mundlig tysk eksamen? jeg er fuldstændig lost i tysk, jeg kan kun læse højt fra et papir og det er det! det skal lige siges at jeg går i 9. klasse. -
De røde sko
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal op i "de røde sko" af H.C. Andersen i 9. klasses FSA her til sommer. Jeg har rigtig svært ved at finde noget, jeg kan perspektiverer, andet end romantikken. Har I nogle gode forslag? -
Dansk mundtlig - FSA -
ForumindlægHey ;) Skal i gang med at have udarbejdet min synopsis i dansk mundtlig (FSA), og ville sådan set bare høre nogen skulle ligge inde med nogle vejledninger, skabeloner eller eksempler på dansk mundtlig synopser på 9. klasses niveau? --- Takker ;) -
Tysk mundtlig afgangs prøve. Berliner Mauer.
ForumindlægHej Jeg skal aflevere min tysk synopse til mundtlig eksamen og jeg ved ikke hvilke punkter jeg vil ind på, jeg har om die berliner mauer. jeg ved ikke hvordan jeg skal lave den, er helt lost. HJÆLP HJÆLP!!!! Jeg går i 9. klasse skal jeg så lige sige.. -
Fortolkning af Latter af Naja Aidt
ForumindlægTil jer der kender novellen "Latter" af Naja Marie Aidt: Hvad betyder morens latter? Siden novellen hedder det, er der vel en vigtig pointe, jeg bare ikke helt har forstået? Er der nogle søde mennesker derude der vil hjælpe mig? (9. klasse) -
Rettelse af Tysk Disposition
ForumindlægHej, jeg har været så uheldig at trække tysk til 9. klasses afgangsprøve. Desværre er det fag jeg er absolut svagest i. Derfor vil jeg høre om der er nogle der vil være søde lidt at kigge min disposition over for fejl? Mange tak! :) Axel -
Studieretninger.. HHX
Forumindlægheej... jeg skal muligvis gå på handelskolen efter 9. klasse, men jeg ved ikke hvilke studieretninger der er.. er der nogen som kender studieretningerne og som kan skrive dem, evt. også en hjemmeside, hvor jeg selv kan se dem..?? -
Tysk Disposition HJÆÆÆLP!
ForumindlægHej, jeg har været så uheldig at trække tysk til 9. klasses afgangsprøve. Desværre er det fag jeg er absolut svagest i. Derfor vil jeg høre om der er nogle der vil være søde lidt at kigge min disposition over for fejl? Mange tak! :) Axel -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i 9. klasse afgangsprøven om en uge i dansk, og jeg har om Skyggen af H.C. Andersen ;-) Nogle der kan forklare mig hvordan jeg kan bruge aktantmodellen i forhold til den? Altså hvem er giver osv.? -
Reklamer, hjælp!
ForumindlægHej allesammen :) Jeg har aldrig nogensinde haft noget om hvordan man analysere en reklame, og det har jeg tilfældigvis trukket til min forestående dansk eksamen i 9. klasse. Så, jeg beder om meget hjælp fra alle der har gode ideer om at skrive. Jeg vil være ovenud taknemmelig. På forhånd tusind... -
Analyse af kortfilmen "Der er en yndig mand"?
ForumindlægHey, kloge mennesker! Jeg har valgt kort filmen 9;9;Der er en yndig mand9;9; til min mundtlige dansk prøve.. 9 klasse. Nogen, som har lidt erfaring med den film. evt, give lidt hjælp :) ? Jeg skal analysere og fortolke den.. Tak ;) -
Bøjning af tillægsord på tysk
ForumindlægHej alle (: Jeg har trukket mundtlig tysk til min 9. klasses eksamen, og jeg er nu gået i gang med min redegørelse - er der nogle, der kan fortælle mig en nem og enkelt måde af bøje tillægsord på tysk? :D På forhånd tak :) - Sara -
Det klassiske gys ?
ForumindlægJeg skal analysere en gyser novelle til min 9. klasses afgangseksamen og har fået at vide at det er det klassiske gys .. Men jeg aner intet om den genre og kan ikke umiddelbart finde noget om den på nettet ? Lidt hjælp ville være rart :D -
Et essay om lektier
ForumindlægHej alle. Jeg går i 9. klasse og skal skrive et essay om lektier. Men jeg har ingen ide om hvordan jeg kunne starte den. (Jeg kan godt genrene og kendetegnene ved et essay). Det eneste jeg har brug for hjælp til, er en inspiration til hvordan jeg kunne starte den. Nogle der kan hjælpe? -
stil opsætning
Forumindlæghej allesammen jeg er en ung dreng på 14 år som skal til at starte i 9. klasse. jeg ville gerne vide hvordan stile skal opsættes i dansk, engelsk og fransk? vis der nogen der ved det så svar hurtigst muligt tak hilsen yosef -
Hvem bestemmer?
ForumindlægVi er to piger der har projekt i 9. klasse. Vi har om Opvækst i Amish og Danmark.. Vi vil meget gerne høre hvem der bestemmer hjemme hos jer Mor? Far? Søster? Bror? -
Nogen der har et godt klumme emne? :)
ForumindlægJeg skal til at skrive en klumme i dansk 9. klasse. Jeg er ret blank når det komer til emne. Men jeg synes det kunne være fedt, hvis det var noget aktuelt, man for eksempel havde hørt i nyhederne. -
Engelsk eksamen
ForumindlægJeg skal til 9. klasses eksamen om et halvt års tid. Men er lidt usikker på hvordan det foregår. Nogle som kort kan fortælle mig hvordan det foregår? Hvis man ikke forstår et eller flere af ordene i det sprøgsmål man trækker, trækker det så ned at spørge læreren og censoren om hvad det betyder? -
Metaller
ForumindlægHej alle Jeg går i 9 klasse og skal skrive en rapport om metaller. Er der nogen der kan fortælle mig noget om deres varmeledningsevne, da jeg ikke rigtig kan finde nogle hjemmesider som jeg kan bruge til noget, eller er der nogen der har en god hjemmeside?:) På forhånd tak for hjælpen -
Verden i dag - FARC - Problemformulering - Hvad kan jeg komme ind på?
ForumindlægHer i 9. klasse er der jo som sagt projekt... Mig og en kammerat har valgt emnet "FARC" under emnet "Verden i dag"... Har i nogle ideer til en problemformulering? Til dem der ikke ved hvad FARC er, kan jeg sige at det er en colombiansk terrororganisation. Mange tak for hjælpe...
