Søgning på: dan turell gennem byen en sidste gang. Resultater: 981 til 1000 af 127115
-
Kondensationsrxn & fraspaltning - dannelse af ether
ForumindlægHej . Jeg har fået min aflevering tilbage, men forstår ikke en rettelse.. Jeg har skrevet den generelle reaktion: R-O-H + H-O-R → R-O-R + H2O Som eksempel har jeg skrevet: C-C-OH + H-O-C-C-C-C → C-C-O-C-C-C-C +H2O Jeg har navngivet dem: ethanol + butanol -> ethylbuthylether + vand H... -
hjælp til sidste stykke i opgave!
ForumindlægGod aften! Sidder med årets sidste problemregning og kan simpelhen ikke udregne det sidste stykke(efter adskillige forsøg!) Så ville høre om ikke gad og hjælpe, det er jo trods alt årets sidste aflevering inden sommerferien På forhånd tusind tak!Opgaven: http://peecee.dk/?id=43487 -
Dannelsen af lette og tunge grundstoffer
ForumindlægNogen der kan forklare mig dannelsen af lette og tunge grundstoffer? Tak på forhånd! :) -
Dannelse af sjældne jordarter i Kina
ForumindlægEr der nogle der kender til forekomsten af sjældne jordater i Bayan Obo i Kina, og eventuelt hvordan de bliver dannet? -
Referat af Den sidste henrettelse
ForumindlægHej jeg har læst bogen Den sidste Henrettelse af Jesper Wung-Sung og bogen er bare meget forvirende for mig. Er der nogen af jer der kan skrive hvad der sker i de første 70 sidder af bogen det skal være meget detaljerede og uddybende. MVH Sofie -
Pernille og den sidste balkjole
ForumindlægNogle der kan komme med forslag til hvad de to noveller har til fælles? Jeg har brug for inspiration til at fylde ud. -
Herman Bang - Den Sidste Aften
ForumindlægHej jeg ville hører om nogen kunne hjælpe mig med en analyse og fortolkning af Herman Bang - Den Sidste Aften alt kan bruges //CenTrixX -
Sidste skoledag lister
ForumindlægEr der nogen der har en ide til hvad vi kan kalde vores sidste skoledag-liste? pft -
1 måned til sidste skoledag!
ForumindlægNu er der ikke lang tid til sidste skoledag for 3g'erne! men alligevel synes jeg tiden er uendelig lang! ARG! Jeg gider ikke mere! Giv mig nu bare fri! hehe Håber der er andre, der har det på samme måde! -
Sidste spansk stil!!!
ForumindlægHola. Nu nærmer studentertiden sig, de sidste afleveringer er næsten alle blevet afleveret. Jeg har dog lige skrevet min aller sidste spansk aflevering færdig. Da jeg har lagt fokus på at bruge verbalomskrivning, konjuktiv, gerundium vil det være rart hvis der var en som vil læse den igenne... -
Markedsføring gennem sociale medier?
ForumindlægHej StudiePortalen. Analyser vha. relevante modeller, hvilke forhold en udbyder af kaffedrikke skal tage højde for når de markedsfører sig til teens via sociale medier. Relevante engelske artikler skal anvendes? Jeg er blevet stillet ovenstående problemstilling i min SRP, og må indrømme at ... -
Økonomiske kriser gennem historien
ForumindlægHej, Er ny her, så ved ikke rigtigt hvordan det fungerer.. Men i hvert fald er sagen den, at jeg i morgen skal til eksamen. Jeg har det med at blive rimeligt nervøs til eksamen og glemmer ofte hvad jeg skal sige. Derfor har jeg brug for nogle punkter som jeg bare kan udenad, som f.eks samfunds... -
Ungdomsoprør eller ungdommen gennem tiden
ForumindlægHej. Jeg skal lave en tidslinje over ungdommen og ungdom oprører fra 1900 til nu. Jeg har svært ved at finde nogle oplysninger, også håber jeg at nogle af jer havde nogle gode hjemmesider osv. som jeg kunne hente hjælp hos. -Tak på forhånd Isabell -
differentialregning hjælp! sidste opgave
ForumindlægHej Nogen der akut kan hjælpe med den sidste opgave jeg mangler den er vedhæftet tak på forhånd -
Hvilket verbum skal til sidst?
ForumindlægHej Har lært at navneformen skal til sidst i sætningen. Men hvis det nu er en ledsætning/bisætning hvor der et navneform, et bøjede verbum og et af "førtiderne" hvad skal så til allersidst og hvad skal så være næstsidst og hvad skal være 3. sidst? -
Rettelse af årets sidste aflevering
ForumindlægJeg skal aflevere min sidste aflevering i spansk på søndag, og derfor ville jeg høre om nogen ville kigge den igennem.. Denne sidste aflevering vil måske hæve mig fra 10 til 12 i årskarakter, og derfor har jeg brug for hjælp.. Jeg kan desværre ikke sætte den ind her, fordi skolen åbenbart bruger ... -
Naturligt- og unaturligt dannet transfedtsyre.
ForumindlægHej jeg igang med at skrive en opgave omkring fedtsyre. Og jeg vil gerne skrive lidt om hvad forskellen er på naturligt og unaturligt dannet transfedt syre. og hvad det gør ved kroppen? hvorfor det er så dårligt. Jeg søgt en masse men kan kun finde aktikler om at det er kan være skyld i hjerte... -
Beregning af dannet CO2
ForumindlægDatabehandling: Lav de teoretiske stofmængdeberegninger for de forskellige gæringsforsøg. Produceret CO2 i g Sakkarose Fruktose glukose ... -
Hvad skal du så være sidste skoledag :D
Forumindlæg? ... -
dannelse af UDP-glucose
ForumindlægHej.Nogen der ved hvilken funktion UDP har i syntesen af glycogen?
