Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 10001 til 10020 af 63055
-
Oplæsningsstykke til Life is a bitch kortfilm
ForumindlægHej jeg skal til dansk mundtlig eksamen i 9 klasse. Jeg mangler et oplæsningsstykke til min synopse, jeg har valgt kortfilmen Life is a bitch af Jørn Faurschou kan i give nogle ideer til hvad jeg kan bruge til mit oplæsningsstykke -
Hej jeg har brug for jeres hjælp
Forumindlægjeg går i 9 klasse og skal til mundtlig dansk og skal bruge 3 tekster på 12/15 sider og har bare ingen ide om hvor og hvordan jeg skal finde dem har fordybelses området på kanten af livet hjælp mig meget gere med at finde 3 teskster -
Produkt til projektopgaven??
ForumindlægHej :) Vi er 3 piger som går i 9. klasse. I denne uge har vi projektuge. Vores emne er Seksualitet, og vi er meget i tvivl om hvad vores produkt skal være? Det må gerne være kreativt og lidt anderledes. Vi håber at der er nogen der kan hjælpe os. Tak på forhånd :) :) -
Termins prøver 2014!
ForumindlægFår man egentlig et nyt prøvesæt fx fsa december 2014, eller hvad gør man egentlig? Har hørt at man får det tidligere års prøve, altså sidste års 9. klasses afgangsprøve haha. Giver det mening, eller ved I noget andet??? -
Hvad skal jeg forvente til terminsprøve i Dansk (skriftlig)!
ForumindlægImorgen skal jeg til en dansk skriftlig terminsprøve, og jeg ville gerne vide hvad for nogle opgaver jeg kan vælge imellem. Jeg har hørt noget om at man får de samme opgaver udleverede som 9. klasserne fik til afgangprøverne i år, er det sandt? -
Eksamenssæt
ForumindlægHej Alle sammen Jeg ville gerne træne mig op til terminsprøverne (9. Klasse) og jeg kan simpelthen ikke finde nogen af de FSA problemregning eksamenssæt. Kan i hjælpe mig med at finde nogen og hvis i har i forvejen så bare smæk dem ned i kommentaren. Tak på forhånd -
Opdagelse af Merkur
ForumindlægHej, vi er to piger der skal skrive en fysikrapport omkring Merkur (9. klasse). Vi har et spørgsmål, vi håber I kan kan hjælpe os med at svare på: -Hvornår og hvordan Merkur blev udfosket første gang? På forhånd, tak! -
Produkt til projektopgave
ForumindlægEr alene om projektopgave for 9. Klasse og har valgt " Charlie Hebdo" jeg er på helt bar bund med produktet og er blank for ideer - kan nogen hjælpe med gode ideer til fremlæggelse af produkt? -
Mangler ideér.
ForumindlægJeg er i forberedelses fasen til eksamen i 9 klasse. Jeg har identitet, og har den grimme ælling og alle de andre gode tekster som opgivelser, så jeg mangler ideér til, hvilken tekst jeg kan vælge som prøveoplæg? -
Hjælp til Tove Ditlevsen “Erindring” digt
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til at analysere digter “erindring” af Tove Ditlevsen. Er der måske nogen der har analyseret hendes digt, som kan dele den med mig. Det ville være en stor hjælp, da jeg snart skal op til eksamen i 9 klasse -
Synopsis til dansk
ForumindlægHar trukket emnet identitet til den danske mundtlige eksamen, som jeg skal lave en synopsis til i 9. klasse, kan I komme med forslag til hvilket billede eller tekst/historie, jeg kan analysere? Vil helst analysere et eventyrhistorie, da jeg vil perspektivere den til - På forhånd tak -
Konspirationsteorier i Danmark
ForumindlægHej. Jeg har prøver i 9. klasse, og mit emne i Historie er konspirationsteorier. Jeg ville derfor spørge, om der er nogen, somkender nogle konspirationsteorier i Danmark, eller konspirationsteorier som omhandler Danmark i en hvis grad. Mvh Adam -
Lønnet hjælpelærer søges. Indre København.
ForumindlægHej, kunne godt have brug for en hjælpe lære i matematik, biologi, og dansk. Jeg har især brug for matematikken, da man skulle tro jeg aldrig har været med til matematik timerne :D Det haster en del, jeg skal snart have afgangseksame i 9 klasse.. Skriv gerne en privat besked. -
Her brug for hjælp da jeg gerne vil droppe ud
ForumindlægHej jeg er en pige på 16 som er startet i 1. HF i år. Og jeg har det meget svært både hjemme og at jeg er gået direkte fra 9. Klasse og hen på gymnasiet. Nå nok om det. Får ens forældre brev eller lign. Når man dropper ud når man er under 18?? -
Gymnasie elever? hvorfor?
ForumindlægHey! Jeg går i 9. klasse og har på det seneste set en masse af vores gamle elever (som nu er gymnasieelever) rundt omkring på skolen. Jeg blev egentlig bare lidt nysgerrig på, om der er nogle, som ved, hvorfor gymnasie eleverne kommer på besøg? -
Gymnasie elever på besøg? Hjælp?
ForumindlægHey! Jeg går i 9. klasse og har på det seneste set en masse af vores gamle elever (som nu er gymnasieelever) rundt omkring på skolen. Jeg blev egentlig bare lidt nysgerrig på, om der er nogle, som ved, hvorfor gymnasie eleverne kommer på besøg? -
HJÆLP TIL PROBLEMFORMULERING TAK
ForumindlægGår i 9. klasse, og skal til at have et tværfagligt forløb. Vi skal have om Teknologiens betydning for menneskers sundhed og levevilkår, og vi skal her lave en problemformulering til dette emne. Nogle forslag? ALT kan hjælpe, tak! -
Brug for produkt til projektuge
ForumindlægHej, Vi har projektuge her i 9. klasse. Min gruppe og jeg har valgt emnet "mindre ulighed", og vi brug for et produkt. Vi har brug for ideer, så hvis der er nogle der har en ide, så skriv meget gerne (: -
Produkt til projektopgave
ForumindlægHej, min gruppe og jeg er virkelig haft svært ved at finde et produkt, måske der er en der kan hjælpe os? Overemne: Oprør Underemne: Børnemishandling Mvh os fra 9. klasse -
ligning
ForumindlægNår der står således i en ligning: 9*x er det ikke det samme som 9x ?
