Dansk

Synopsis til dansk

01. maj 2019 af amo02 - Niveau: 9. klasse

Har trukket emnet identitet til den danske mundtlige eksamen, som jeg skal lave en synopsis til i 9. klasse, kan I komme med forslag til hvilket billede eller tekst/historie, jeg kan analysere?

Vil helst analysere et eventyrhistorie, da jeg vil perspektivere den til 

- På forhånd tak


Brugbart svar (0)

Svar #1
01. maj 2019 af Eksperimentalfysikeren

Da du har trukket eksamensspørgsmålet, må du ikke søge hjælp fra andre, herunder SP. Det, som prøven skal vise, er, hvad kan, ikke hvad SP kan, så i øjeblikket er du alene om det.


Svar #2
01. maj 2019 af amo02

#1

Da du har trukket eksamensspørgsmålet, må du ikke søge hjælp fra andre, herunder SP. Det, som prøven skal vise, er, hvad kan, ikke hvad SP kan, så i øjeblikket er du alene om det.

Så vidt jeg har forstået det og som mine lærere har gentaget rigtig mange gange er at jeg må søge hjælp fra alle andre undtagen min lærer som er med til prøven.


Brugbart svar (0)

Svar #3
01. maj 2019 af Eksperimentalfysikeren

Hvis det er tilfældet, er du velkommen. Jeg er dog noget overrasket, for jeg er vant til, at man må søge alle andre steder end hos andre personer. Hvis det er det sidste, der gælder, må du f.eks. søge på google og Wikipedia, men ikke SP, da SP har personer til at besvare spørgsmålene.

Desværre har jeg ikke umiddelbart en idé til besvarelse af dit oprindelige spørgsmål. Jeg vil tænke over det.


Brugbart svar (0)

Svar #4
03. maj 2019 af Forord

Jeg har ingen ideer til eventyr ift. identitet, da det er et relativt atypisk tema indenfor historier, men jeg ved Jesper Wung-Sung generelt skriver om identitet (tjek catwalk og hans andre tekster). De burde alle være noveller.


Skriv et svar til: Synopsis til dansk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.