Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 10041 til 10060 af 63055
  • International Baccalaureate (IB)

    Forumindlæg
    Hey alle sammen,Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om, hvordan det er at tage ib. Nogle derude som vil fortælle (udfra egne erfaringer eller bare det de i hvert fald ved)?Hvad skal være opmærksom på? Hvad er fordelene og ulemperne? Osv. osv./tak
  • Den sorte studenterhue

    Forumindlæg
    Næste år (3 HH), får jeg fem A niveau fag, dansk, engelsk, tysk, virksomhedsøkonomi og afsæning. Kan jeg så få den sorte studenterhue?
  • Må jeg tage billeder med?

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal op i fysik, og jeg har om verdensbilleder. Må jeg gerne have billeder med ind til selve eksamen? Håber at hører fra nogen :) Hilsen Anne, på forhånd tak for hjælpen :)
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg overvejer stærkt at tage engelsk A i stedet for fysik A. Dermed undrede jeg mig over om eksamen på a-niveau er en 24-timers eksamen eller ej. Mange tak på forhånd!
  • Forståelse eller udregning?

    Forumindlæg
    Hvad er vigtigst i fysik: a) forståelse af teorien eller b) evnen til at løse regneopgaver?Vi taler om gymnasieniveau B.Ps. Kun en af dem!
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hvordan kan man give en fysisk begrundelse for udseendet af pærens karakteristik?? Håber nogle kan hjælpe det er til min fysik rapport
  • SRP

    Forumindlæg
    Overvejer at skrive fysik-historie. Kunne jeg få nogle råd til nogle emner?
  • Induktion og Vekselstrøm

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er ved og laver en fysik rapport om induktion og vekselstrøm. Man kan ikke rigtig finde noget om hvem da opfandt det og hvornår, og hvordan? Hjælp tak på forhånd..
  • Bærbar til Geo.mundtlig

    Forumindlæg
    Hey.. skal op i geografi mundtligt imorgen.. Har skrevet en masse notater ned på bærbaren. nogle der ved om jegmå tage den med ind til forberedelse? eller skal jeg printe det ud?
  • Hvordan regnes denne brøk?

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan regnes denne?: 3(4-x)=(1+7x)/3 På forhånd tak :-)
  • engelsk stil

    Forumindlæg
    hej. er der nogen der godt kunne være søde at kigge min engelsk stil igennem den er kun på 200 ord. skriv en kommentar hvis du kunne være intereseret. tak :-)
  • Til alle 3.g9;ere!!

    Forumindlæg
    Hmm.. hader eksamener!! Men til alle 3.g9;ere så kan vi se det lyse i, at det hele snart udmunder i en hue :) Held og lykke i eksamenstiden...
  • besættelsen af DK

    Forumindlæg
    besættelsen af DK d. 9 april 1940 hvorfor var tyskerne interesseret i DK? og hvilke konsekvenser havde det for tyskerne?
  • Definition af f9;

    Forumindlæg
    Hej, Èn som kan hjælpe mig med at lave en definition af f9; ? Det vil være mig en stor hjælp.
  • Nazisme

    Forumindlæg
    Hejsa alle sammen!Vi er i historie gået igang med emnet Nazisme, og bruger bogen "Nazisme - og nynazisme" skrevet af Torben Smith. Jeg tænkte så om nogle har nogle gode noter til emnet. Please hjælp hvis I har! På forhånd takHilsen Sasha
  • Ohm

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg har fået en opgave for om "Ohm" i fysik. Jeg har ret svært ved at forstå det, som står i bogen og forskellige steder på nettet - kan nogle evt. forklare det på en let forståelig måde? Jeg har læst, at udover at måle den elektriske modstand, kan man også bruge Ohm ti...
  • Gymnasie

    Forumindlæg
    Hej Allsammen Jeg er en elev der går i niende klasse. I dag har jeg været til skolehjemsamtaler hvor jeg fik at vide at jeg klarede mig godt i alle fag undtagen matematik. I matematik fik jeg følgende årskarakter Færdighed:02 Problemregning:02 og Mundtlig matematik:4. Min matematik lærer ...
  • Arv og miljø fordybelsesemne

    Forumindlæg
    Hej :9 Jeg er har trukket Arv og Miljø som fordybelsesområde i 9 klasse mundtlig dansk og jeg ved ikke hvad for en novelle jeg skal vælge. Vores pensum er både Ørneflugt og den grimme ælling så det kan ikke være nogen af dem. Men er der nogen andre noveller med tydelig Arv og Miljø i?
  • Hvilken opgaver til terminsprøver ???

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. jeg er en pige der skal have terminsprøver i næste uge. Og som regel er de nogele gamle fsa sæt. Sidste års 9 klasse der have terminsprøve i 2014 fik fsa opgaverne fra 2013. Så det jeg tænker på om jeg ( og min 9 årgang får fra 2014 ?? eller hvad tror i.
  • Matematik afl.. hvordan stiller man op i exel?

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg har et problem med at stille min matematik aflevering op i exel. Er der nogen som kan hjælpe mig? jeg går i 9. klasse. Vil gerne have at det er ordenligt opstilt, og jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan i opstiller/opstilte jeres afleveringer i 9.