Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 10041 til 10060 af 63055
-
International Baccalaureate (IB)
ForumindlægHey alle sammen,Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om, hvordan det er at tage ib. Nogle derude som vil fortælle (udfra egne erfaringer eller bare det de i hvert fald ved)?Hvad skal være opmærksom på? Hvad er fordelene og ulemperne? Osv. osv./tak -
Den sorte studenterhue
ForumindlægNæste år (3 HH), får jeg fem A niveau fag, dansk, engelsk, tysk, virksomhedsøkonomi og afsæning. Kan jeg så få den sorte studenterhue? -
Må jeg tage billeder med?
ForumindlægHej :) Jeg skal op i fysik, og jeg har om verdensbilleder. Må jeg gerne have billeder med ind til selve eksamen? Håber at hører fra nogen :) Hilsen Anne, på forhånd tak for hjælpen :) -
Eksamen
ForumindlægHej! Jeg overvejer stærkt at tage engelsk A i stedet for fysik A. Dermed undrede jeg mig over om eksamen på a-niveau er en 24-timers eksamen eller ej. Mange tak på forhånd! -
Forståelse eller udregning?
ForumindlægHvad er vigtigst i fysik: a) forståelse af teorien eller b) evnen til at løse regneopgaver?Vi taler om gymnasieniveau B.Ps. Kun en af dem! -
hjælp
ForumindlægHvordan kan man give en fysisk begrundelse for udseendet af pærens karakteristik?? Håber nogle kan hjælpe det er til min fysik rapport -
SRP
ForumindlægOvervejer at skrive fysik-historie. Kunne jeg få nogle råd til nogle emner? -
Induktion og Vekselstrøm
ForumindlægHej :) Jeg er ved og laver en fysik rapport om induktion og vekselstrøm. Man kan ikke rigtig finde noget om hvem da opfandt det og hvornår, og hvordan? Hjælp tak på forhånd.. -
Bærbar til Geo.mundtlig
ForumindlægHey.. skal op i geografi mundtligt imorgen.. Har skrevet en masse notater ned på bærbaren. nogle der ved om jegmå tage den med ind til forberedelse? eller skal jeg printe det ud? -
Hvordan regnes denne brøk?
ForumindlægHej. Hvordan regnes denne?: 3(4-x)=(1+7x)/3 På forhånd tak :-) -
engelsk stil
Forumindlæghej. er der nogen der godt kunne være søde at kigge min engelsk stil igennem den er kun på 200 ord. skriv en kommentar hvis du kunne være intereseret. tak :-) -
Til alle 3.g9;ere!!
ForumindlægHmm.. hader eksamener!! Men til alle 3.g9;ere så kan vi se det lyse i, at det hele snart udmunder i en hue :) Held og lykke i eksamenstiden... -
besættelsen af DK
Forumindlægbesættelsen af DK d. 9 april 1940 hvorfor var tyskerne interesseret i DK? og hvilke konsekvenser havde det for tyskerne? -
Definition af f9;
ForumindlægHej, Èn som kan hjælpe mig med at lave en definition af f9; ? Det vil være mig en stor hjælp. -
Nazisme
ForumindlægHejsa alle sammen!Vi er i historie gået igang med emnet Nazisme, og bruger bogen "Nazisme - og nynazisme" skrevet af Torben Smith. Jeg tænkte så om nogle har nogle gode noter til emnet. Please hjælp hvis I har! På forhånd takHilsen Sasha -
Ohm
ForumindlægHej alle Jeg har fået en opgave for om "Ohm" i fysik. Jeg har ret svært ved at forstå det, som står i bogen og forskellige steder på nettet - kan nogle evt. forklare det på en let forståelig måde? Jeg har læst, at udover at måle den elektriske modstand, kan man også bruge Ohm ti... -
Gymnasie
ForumindlægHej Allsammen Jeg er en elev der går i niende klasse. I dag har jeg været til skolehjemsamtaler hvor jeg fik at vide at jeg klarede mig godt i alle fag undtagen matematik. I matematik fik jeg følgende årskarakter Færdighed:02 Problemregning:02 og Mundtlig matematik:4. Min matematik lærer ... -
Arv og miljø fordybelsesemne
ForumindlægHej :9 Jeg er har trukket Arv og Miljø som fordybelsesområde i 9 klasse mundtlig dansk og jeg ved ikke hvad for en novelle jeg skal vælge. Vores pensum er både Ørneflugt og den grimme ælling så det kan ikke være nogen af dem. Men er der nogen andre noveller med tydelig Arv og Miljø i? -
Hvilken opgaver til terminsprøver ???
ForumindlægHej alle sammen. jeg er en pige der skal have terminsprøver i næste uge. Og som regel er de nogele gamle fsa sæt. Sidste års 9 klasse der have terminsprøve i 2014 fik fsa opgaverne fra 2013. Så det jeg tænker på om jeg ( og min 9 årgang får fra 2014 ?? eller hvad tror i. -
Matematik afl.. hvordan stiller man op i exel?
ForumindlægHejsa. Jeg har et problem med at stille min matematik aflevering op i exel. Er der nogen som kan hjælpe mig? jeg går i 9. klasse. Vil gerne have at det er ordenligt opstilt, og jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan i opstiller/opstilte jeres afleveringer i 9.
