Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 10121 til 10140 af 58387
-
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHey heyDansk eksamen på A niveau... hvordan foregår den? Jeg var nemlig til omeksamen den dag der blev snakket om det.. og hvad kan jeg gøre for at få MINDST 10? Jeg skal bare have mindst 10...Nogle bud:)- Sam -
Teknologi A eksamen??
Forumindlæghei alle sammen.. jeg skal til teknologi eksamen her meget snart.. er der nogen af jer der har en god ide til hvordan jeg skal lave bedst mulig fremlæggels.?? det handler om vi har lavet vores egen fiktivt virksomhed hvor jeg er økonomichef og har ansvaret for virksomhedens økonomi..?? mange tak -
Eksamen, hvad slags spørgsmål???
ForumindlægHej jeg skal snart op til eksamen i 3.g i matematik... Jeg ville høre om der var nogen der ved hvad slags spørgsmål man får og hvor brede de er?? Hvor mange beviser skal man cirka lave??? Eller er det mest teoretiske spørgsmål?? Håber nogen gider svare... :) -
En god mundtlig eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal op her i næste uge. Vejret er jo i top, så motivationen til at læse er ikke helt i top. Men i hvert fald er jeg meget i tvivl om hvordan man laver den bedst mulige dansk eksamen. Så vil værdsætte det meget, hvis der var en venlig person der vil skrive lidt om hvad man skal lægge v... -
Nøgleord til billedkunst eksamen?
ForumindlægHey allesammen. jeg står og skal op til billedkunst eksamen om to dage, og er igang med at læse op, men jeg føler at jeg mangler en masse nøgleord, som man kan referere til i stort set alle sammenhæng :) så jeg tager imod alle forslag. :) -
HASTER! Vdr. eksamen i old
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal til eksamen i old (på gymnasiet - c- niveau) på mandag, og jeg har lige et spørgsmål til hvordan det foregår. Må man godt have sine egne bøger med i forberedelsesrummet? Eksaminator skal jo ligge et rent eksemplar derind, men må man derfor ikke have sin egen med. Har jo... -
24t. til tysk EKSAMEN
Forumindlæg"Ich habe einen Traum" af Steffi Graf¨ hedder teksten, og al info omkring denne og emnet "Körper und Identität" modtages med kyshånd :) Jeg vil SÅ gerne nå et 10-tal! (ligger normalt på 7 - ny skala) Mange hilsener fra mig (2.g mdt. tysk B-niveau eksamen) -
Skriftlig fysik-eksamen.
ForumindlægJeg har lige tjekket nogle gamle fysikopgaver fra skriftlig eksamen højniveau (vist 4 timer). Og der står at tilladte hjælpemidler er(databog, grafregner, lærebog osv). Betyder det så at man ikke må medbringe notater og gamle opgaver? Jeg har valgt fysA næste år, og er meget, meget dårlig til ude... -
jura eksamen i december
Forumindlæghej kan jura eksamenerne godt forgå i december måned eller er det først i januar? -
eksamen - 1. del
Forumindlæghej jeg skal op i matematik B skriftlig her på torsdag, og det hhx. men jeg er ikke helt klar over hvilken formler man skal kunne i hovedet til første de, altså den del uden hjælpemidler? så vis kunne skrive de formler skal kunne, vil det være en stor hjælp. tak på forhånd. -
Hvordan foregår den skriftlige virksomhedsøkonomi eksamen?
ForumindlægTak på forhånd. -
AT-eksamen imorgen!
ForumindlægHej! Vil meget gerne have hjælp til metode og teorier. Jeg har været inde og læse de fleste indlæg men det var ikke svar nok. Jeg har om borgerkrigen i Kenya der var oppe i medierne i marts/april. Der har jeg brugt naturvidenskab til at analysere erhvervene i Kenya (eller mangel på samme efter bo... -
metoder til AT eksamen HASTER
ForumindlægHej, jeg skal snart op til min AT. Men vil lige have helt hundrede styr på metoderne, hvis nogen lige kunne skrive meget kort om hvad den induktive, deduktive, kvalitative og kvantitative metode går ud på... Tak på forhånd, håber DU kan hjælpe -
Hjælp om umættede olie please eksamen
ForumindlægHej. I min rapport bliver der spurgt om hvorfor vi laver forsøget i mørke altså putter dem i alufolie. det går ud på at jeg skal finde ud af hvilken af de 3 olivenolie,smørfedt (smeltet), og vindruekerne er mest umættede. og efter jeg puttede dem i 3 reagens glas, tilsætter vi 2ml heptan fordi ... -
Hjælp! til Engelsk Breve Niveau B s.77
ForumindlægSidder med en opgave i engelsk hvor jeg skal skrive et brev til en virksomhed, og kan simplehen ikke finde ud af det. Der står: Løs på engelsk nedstående opgave. i besvarelsen inddrages følgende oplysninger: Michel Killy svarer ian McGregors brev Han giver et billed af den øjeblikkelige situation... -
Fysik B eksamen, Alene?
ForumindlægHej allesammen.. Har lige fundet ud af at jeg som den eneste skal op til fysik eksamen på b-niveau i morgen. Hvordan kan de være når den ene del af eksamen er gruppearbejde? Skal jeg så bare være alene? -
Noter til eksamen søges..
ForumindlægHej.. Er der nogen der har lavet oversigt over diverse emner til 1- årigt matematik A-niveau, som er brugbart til eksamen. Så er jeg intresseret i dem. Hvordan vil eksamenspørgsmål lyde og andre god råd til mat A mundtlig eksamen. Tak på forhånd! -
Engelsk og tysk fsa - forberedelse?
ForumindlægHej Jeg vil gerne vide, om nogle af jer har nogle "tips" til, hvordan man kan forberede sig til folkeskolens afgangsprøver i skriftlig engelsk og tysk? Da jeg selv skal til terminsprøver her om 3 uger, kunne det da være noget så rart med noget forberedelse. Jeg er bevidst om, at termin... -
hjælp til engelsk oversættelse fra videoklip!
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for en smule hjælp... jeg har fundet et nyhedsklip på internettet, som jeg skal bruge til min mundtlige engelskeksamen (FSA). klippet handler om Nordirlands situation i dag. jeg forstår egentlig godt klippet (i helhed)... men så er der alligevel rigtig mange steder hvo... -
Engelsk opskrift rettelse.
ForumindlægA recipe Chocolate cake Ingredients: 75 g margarine 300 g sugar 2 eggs 300 g flour 2½ dl milk ca 50 g cocoa powder 1 teaspoon baking powder 1 teaspoon baking soda 1 teaspoon vanilla sugar (If necessary 200 g hacked dark chocolate) Procedure for chocolate cake: Melt the margarine and put it in ...
