Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 10261 til 10280 af 61667
  • Hjælp om umættede olie please eksamen

    Forumindlæg
    Hej. I min rapport bliver der spurgt om hvorfor vi laver forsøget i mørke altså putter dem i alufolie. det går ud på at jeg skal finde ud af hvilken af de 3 olivenolie,smørfedt (smeltet), og vindruekerne er mest umættede. og efter jeg puttede dem i 3 reagens glas, tilsætter vi 2ml heptan fordi ...
  • Fysik B eksamen, Alene?

    Forumindlæg
    Hej allesammen.. Har lige fundet ud af at jeg som den eneste skal op til fysik eksamen på b-niveau i morgen. Hvordan kan de være når den ene del af eksamen er gruppearbejde? Skal jeg så bare være alene?
  • Hjælp til matematik aflevering :)

    Forumindlæg
    f (x) = ((1)/(4))x^(2)+In(x) Hvor x > 0 a) Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet (4,f(4)) b) Bestem koordinatsættet til hvert af de punkter på grafen for f hvor tangenthældningen er 1,5.
  • (Problemspørgsmål) i Matematik.

    Forumindlæg
    Læs først dette: I fiskedammen svømmer 54 plastikænder rundt. Hver and har et farvet mærke i bunden. * 7 ænder med gul farve * 9 ænder med hvid farve: * 19 ænder med rød farve * 19 ænder med blå farve: For 15kr. får man lov til at fange tre ænder: Præmietabel 3 gule mræker: Frit valg på alle hy...
  • Hvad er E ? - Matematik 1G

    Forumindlæg
    y=4E-12e^0,145x Dette fik jeg som eksponential funktion i Excel programmet - hvad betyder (E - 12)???
  • En god matematik opslagsbog?

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg leder efter en god matematik opslagsbog til matematik på B-niveau eller A-niveau. Dvs. en bog jeg kan slå op i og hvor jeg kan se de forskellige regler der er - alt fra at minus og minus giver plus til hvordan man differentiere. Er der nogle der kan hjælpe mig her?
  • Matematik programmer til macbook????

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal efter sommerferien begynde på gymnasiet og skal have købt en macbook pro. Men jeg har hørt mange sige, at man får problemer med programmer man skal bruge til fx matematik. Jeg skal have matematik (A) biotek (A) og fysik (B). Kan i anbefale nogle programmer der kan bruges?
  • Dansk eksamen :O

    Forumindlæg
    Jeg skal til dansk eksamen for første gang her på mandag. Jeg håber, at I kan svare på mine spørgsmål hertil; 1) hvordan foregår eksamen tid+rækkefølge osv? 2) Jeg har opdaget nogle fejl på den disposition, der er blevet sendt til censor for lang tid siden. Jeg har om kortfilm, og på den disposit...
  • vdr. eksamen i smafundsfag på c-niveau

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der ved hvordan sådan nogle samfundsfags eksamens opgaver på c niveau er. har hørt at det er læreren der laver dem jeg ville gerne se nogle eksempler på hvordan de er Vis nogel evt har nogel tidligerer eksamens opgaver-spørgesmål så skriv gerne
  • Eksponentiel sammenhæng Eksamen i dag

    Forumindlæg
    Hej. Skal op til eksamen i dag, og forstår ikke helt eksponentiel sammenhæng mellem to variable. Så er der ikke nogle der er søde at komme med et eksempel på det?
  • Pensum - Skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej,er der nogle der ved hvad pensummet er til den skriftlige eksamen i biologi på højt niveau? altså hvilke emner og sådan.
  • FYSIK/KEMI eksamen !!

    Forumindlæg
    Ska til fysik/kemi eksamen i næste uge. Er virkelig ikke særlig god, og kunne godt bruge nogle rigtig gode notater. :) Håber på noget hjælp.
  • Engelsk eksamen noter HJÆLP!

    Forumindlæg
    Må man tage noter med til folkeskolens mundtlig engelsk eksamen? Skal op imorgen så noget ved det så svar hurtigts muligt Tak
  • Psykologi eksamen C - artikel?

    Forumindlæg
    Hej alle! Hvad stiller man op med en artikel til psykologi eksamen? den kan vel ikke analyseres på samme måde som en case? Jeg har psykologi på C. Hilsen Liv
  • Vurdering af skriftlig spansk eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har været op til skriftlig spansk eksamen og ville høre om nogle kunne tænke sig at give feedback på den. På forhånd mange tak. (Opgaven er vedhæftet)
  • Forslag til eksamens forberedelse?

    Forumindlæg
    Jeg er ikke sælig god til skriftelig biologi (A), og har brug for gode råd til at hente et 8 tal til skriftelig biologi eksamen.
  • Kortfilm sorthvid eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har trukket den norske kortfilm sorthvid til dansk eksamen og ville høre om der var nogen der havde en analyse af den liggende, eller ved hvor der er en ??? TAK :)
  • mdt. dansk eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal til min sidste eksame i morgen. Mundtlig dansk.. Ville høre om der var nogen der havde nogle gode fifs?På forhånd tak!
  • Naturgeografi B 24-timers eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Hvor lang tid er det man har til at fremlægge sin dispostion til eksamen? Er det 10 min? og så er resten af eksamenstiden dialog?
  • Eksamens opgave december 2006

    Forumindlæg
    Nogle der ligger inde med eksamens opgaven fra december 2006, den omhandler virksomheden Steelee A/S